part 9.

391 30 0
                                    

Stále pohled Abbie:

Probudila jsem se s křikem.

To byl strašný sen,ale aspoň už je po něm.

"Kde to jsem?" ptala jsem se sama sebe.

Zase jsem v tom pokoji,kde jsem byla minule,když mě zachránil ten kluk a znovu tu byla cítit ta krásně sladká vůně,která mi stále něco připomínala,ale nikdy nevím co.

Slyšela jsem kroky blížící se k pokoji ve kterém jsem se nacházela.

Schovala jsem se pod peřinu,kterou jsem byla přikryta a doufala,že nejde zrovna sem.

"Co mu řeknu?Že jsem se napila a trochu více řádila a pak políbila kluka a dál nic nevím?To by bylo divné i pro mě." Mluvila jsem si pro sebe.

Někdo otevřel dveře do pokoje a já si více přitáhla peřinu k sobě.Je jasný,že o mě ví,ale bojím se o tom,co je ON zač a co po mě chce,když už mě po druhé zachránil.

"Abbie,nemusíš se bát," promluvil na mě dotyčný a mě ten hlas připomínal někoho hodně povědomého.

Pomalu jsem stáhla pořinu z očí,abych sem se na něj podívala.

Louis?

"Lousi? Co...co tady dělám?" Ptala jsem se,když už jem se celá odkryla a posadila se k němu na postel,kde jsem ještě před chvílí ležela.

"Pamatuješ si z toho večera aspoň něco?" podíval se na mě těma svýma krásně modrýma očima,které se vpíjeli do tě mých.

"No,možná trochu jo," začala jsem pátrat v paměti, "Vím,že jsem tancovala a pak jsme se nejspíš políbili a pak jsem utelkla a dál mám okno." U toho líbání jsem se trochu zasekla,ale asi to tak bylo,protože přikývnul na souhlas.

"Jo to si pamatuješ dobře.Jak jsi utíkala,tak jsi zakopla a spadli si a omdlela,měla jsi v sobě hodně alkoholu,tak na to líbání můžeme zapomenout." Sklopil hlavu a odešel někam pryč.

Nechtěla jsem v pokoji zůstavát a šla jsem hned za ním.

Sešla jsem po schodech,nejspíš do přízemí. Byla tam dlouhá chodba,kterou jsem prošla až do obýváku,která byla spojena s kuchyní. Obývací pokoj byl vážně obrovský,měl velkou plazmovku a několik set CD a DvD. Celý pokoj byl vybarvený do tmavě fialové a zelené.

"Co se děje," zeptal se,když jsem si prohlížela to vybavení a divila se,kde na to všechno přišel.

"Jenom jsem se koukala,jak to tady máš hezký." Lehce jsem se na něj usmála a zamířila do kuchyně.

Sedla jsem si ke stolu a Louis přede mne dal omeletu z vajíček.

"Děkuju." Odvětila jsem.Přisedl si ke mě se svojí porcí a oba jsme se nasnídali.

Po snídani jsem se odebrala spátky do pokoje,kde jsem si vzala věci a byla na odchodu.

Zastavila jsem před dveřma a než jsem otevřela,něčí ruce mě chytili za zápěstí.

"Ještě nemusíš odcházet."

"Ale vždyť tady stejně nemám co pohledávat a nemám nic na sebe." Začala jsem odporovat.Chtěla jsem jít domu a uděla higienu a tady nic nemáma a co bych tady dělala?

"Něco ti půjčím a můžeme se třeba dívat na filmy a trochu víc se seznámit.Přecejen jsme se na tom fotbale moc nepoznali a chci tě znát víc a vědět o tobě zase něco navíc." Pustil moje zápěstí a sundal mojí bundu,kterou jsem měla na sobě.Doběhl pro nějaké oblečení a ukázal koupelnu.

Vykoupala jsem se a oblékla do připraveného oblečení (tričko se supermanem a kraťasy,které mi byly po kolena). Zas tak strašný to nebylo.

Sešla jsem dolů do obýváku a Louis tam připravoval film a na stole měl připravený popkorn.

Sedla jsem si na sedačku,popkorn si vzala k sobě a čekala,co Louis vybere.

"Chceš se koukat na horor,romantiku nebo něco dobrodružného?" Otočil se na mě se sadou DvDéček.

"To je jedno,něco vyber." dala jsem si do pusy popkorn.

Po chvilce si ke mě přisedl,vzal deku a přehodil přez nás přes oba.

Hned na začátku jsem poznala,že to je romanťák.Ani mi to moc nevadilo,ale nevím jaký to bude se na to koukat s ním,u kterého vím,že jsem ho ještě před pár hodinama políbila.

Jen tak jsme se koukali,občas se pocítila jeho pohled na mě.Když jsem se na něj podívala a on na mě,hned jsme pohled odvrátili.Takhle se to celý film opakovalo,ale spíše na mě koukal Louis a já sledovala film.

Asi u prostřed filmu jsem cítila jeho ruku na své noze,jak mi po ní přejíždí.Lehce jsem se ho dotkla,aby toho nechal,ale on propletl jeho prsty s míma.

Vážně jsme se pod dekou drželi za ruce?

"Sakra probuď se už konečně!Jen se ti to zdá." Tloukla jsem si do hlavy

Ale sen to bohužel nebyl.Z jedný strany jsem byla ráda,ale z druhý ne,protože o něm vážně moc nevím a stále nevím,co se kdysi odehrávalo v jeho skryté minulosti....

The Coup! - Cz (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat