Dosao je taj petak. Sara mi se vec popela na glavu. Stalno razmislja sto ce obuci. Idemo u neki klub za koji sam jednom cula. Ah valjda ce biti oke.
Ustajem se i obavljam jutarnju higijenu. Obukla sam se.Danas je toplije pa sam se i tako obukla. Idem sa autom na fax. Prespavat cu cijeli vikend kod Sare jer moramo uciti.
Uzela sam stvari i pozdravila se sa svojima i krenula.
Kada sam dosla Sara je vec stajala pred faxom i cekala me.Sara: Spremna za danas?
Ja: Za sto?
Sara: Za izlazak?
Ja: Ahaa. Ajde idemo na predavanja.
Marko P.O.V
Danas je izlazak. Danas cu vidjeti Ellu. Samo me strah da ce me izvrijeđati kao i obicno. Trcim ovdje po terenu, a misli su mi sasvim drugdje.
Mario: Halooo Marko??
Marko: Ha?
Mario: Gdje si odlutao?
Marko: Nigdje. Nisam te cuo.
Mario: Tko sve ide danas?
Marko: Ti, ja, Vida, Corluka, Modric, Perisic, Subasic, Rog, Brozovic, Kramaric i Rakitic.
Mario: Super. Konacno da se opustimo malo.
..............
Predavanje je zavrsilo. Sara me cijelo vrijeme gledala i smijala mi se. Previse je uzbuđena zbog izlaska. Izlazimo iz zagrade i ulazimo u automobil. Idemo do Sare.
Sara: I gotov fax!!
Ja: Jaoo. Previse si uzbuđena zbog izlaska
Sara: Ti nisi?
Ja: Ne
Dosle smo do stana. Kada smo usle u stan Sara se odmah krenula spremati za navecer. Mislim tek je bilo 14:45 sati. A dobro. Ja sam otisla u kuhinju i rucala sam.
Sara: Ne znam sta da obucem??
Ja: Pa zar nisi rekla da si odabrala?
Sara: Sad mi se vise to ne sviđa
Ja: O Bozee. Ajde ti odluci, a ja idem odrijemati.
Marko P.O.V.
Trening je gotov. Idemo u svlacionicu.
Corluka: Idemo navecer?
Marko: Da
Vida: S kim mogu ja?
Kramaric: Pa zar nemas auto?
Vida: Ne
Modric: Jucer si ga imao.
Vida: A posudio sam ga baki.
Mario: Baka ce ti voziti bmw?? HAHAHAAHHA
Lovren: Pa koliko ima godina?
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...