14

1.4K 65 0
                                    

Budim se i vidim da sam naslonjena na Marka. Brzo sam se odmaknula. Polagano sam se ustala i otisla sam u kuhinju. Vani je vec bio mrak. Otisla sam na kat da vidim gdje je Maja. Usla sam k njoj u sobu, ali ona je vec spavala.

Pa tako rano je otisla spavati? Valjda je uzbuđena zbog sutra. A i ja sam malo. Maja je imala sobu na prvom katu, a ja na drugom u desnom "krilu" kuce. Otisla sam do svoje sobe i pripremila si stvari za prije kupanja. Slozila sam si krevet. Joj jos moram pripremiti Marku sobu.
Njegova soba ce biti ova do mene. A i glupo je da ga sada stavim negdje samog. Sutra dok dođu decki nek spava gdje hoce.
Otisla sam u sobu do svoje i uzela sam iz ormara ciste plahte te sam slozila krevet. Prije nego sam ja izasla iz sobe Marko je usao u sobu.

Marko: Pa izgubio sam se u ovoj kuci

Ja: Hahahaha pa tu si

Marko: Da a prije nego sam dosao do ovamo sam prosao skoro kroz sva vrata

Ja: Ajde snasao si se. Nego, ovdje ces ti spavati

Marko: Oke, ma da vise mi se ne spava.

Ja: Ni meni bas.

Krenula sam da izađem iz sobe.

Marko: A kamo ides?

Ja: Idem se baciti u kupku koju sam si pripremila

Marko: Ahaa.

Ja: Ako sto trebas vici me. Ali za pola sata hehe

Marko: Moze

Izasla sam van i otisla sam u svoju sobu. Odmah sam otisla prema kupaonici. Svukla sam odjecu i legla sam u kadu.

Marko P.O.V.

Jos ne mogu vjerovati da sam kod Elle. Ovdje je predivno. Sve mi se sviđa. Jedino mi je to sto se ne mogu snaci u ovoj kucerini.
Bilo mi je divno spavati pored nje. Njezina glava je bila naslonjena na mojim prsima. Srce mi je bas ubrzalo.
Pripremila mi je sobu. Jako je lijepa. Ima pogled na livade, a u daljini je suma. Sutra kada dođu decki oni ce biti odusevljeni. Idem se ja sada otusirati.

..................

Proslo je pola sata i izasla sam iz kupaonice. Ovo mi je jako godilo. Odmah sam si obukla spavacicu i zaogrnula sam se ogrtacem. Idem dolje do kuhinje. Gladna sam. Vec je kasno, ali ja moram jesti. Uzela sam si nesto iz hladnjaka i sjela za stol i jela. Cula sam kroz par minuta da netko hoda po kuci. Maja sigurno nije jer ona kad zaspi onda i spava. Mozda je Marko. Ustala sam se i krenula iz kuhinje prema dnevnom boravku i odjednom sam se sudarila sa Markom. Bio mi je tako blizu usana. Gledali smo se. Ima tako lijepe oci. Ne znam zasto, ali u zadnje vrijeme cesto nam se to sudaranje događa.

Ja: Prestrasio si me

Marko: I ti mene

Ja: Sta se suljas?

Marko: Gladan sam

Ja: Ajde odi zamnom

Otisli smo do kuhinje i sjeli za stol. Nismo ni rijec progovorili za vrijeme kasne vecere. Nakon sto smo se najeli krenuli smo prema sobama.

Ja: Si se najeo?

Marko: Jesam

Ja: Super. Onda laku noc

Marko: Laku noc

Jos smo stajali jedno vrijeme, a onda san mu prisla i poljubila ga u obraz. Nasmijao se i ja sam mu uzvratila. Zatim sam ja otisla u svoju sobu, a on u svoju. Ne znam zasto sam to ucinila, ali tako mi je doslo. Legla sam u krevet i zaspala. Moram se dobro odmoriti za sutra.

Marko P.O.V

Zar ona osjeca nesto prema meni? Upravo me je poljubila. Znam, vjerovatno prijateljski, ali meni je to bilo savrseno. Nadam se da ce gajiti nesto prema meni. Zaljubio sam se preko usiju. Kada sam u njenom drustvu ne znam kako da se ponasam, sto da pricam...

Legao sam u krevet i zaspao, a u mislima mi je bila samo Ella.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now