Nisam bas spavala. 6:30 sati je, a ja vec pijem kavu. Jutro je bas hladno. Sjedim na kaucu pokrivena dekom i gledam neke jutarnje emisije. Cijelo vrijeme mi je u glavi to da je Mario jucer mogao saznati da sam trudna. Ne znam sto bi rada bilo. Mozda bi to nilo dobro, a mozda katastrofa. Neka je on sretan sa Ivanom, a ja cu biti sretna sa nasim sinom. Odgajat cu ga najbolje sto cu moci. Naravno, tu su moji roditelji, sestra i djed koji su mi ogromna podrska.
Pijem kavu i malo gledam kroz prozor, a malo tv. Cujem da mi mobitel zvoni. Ustajem se i odlazim do kuhinje gdje mi je mobitel na stolu. Uzimam mobitel i vidim da me zove Marko. Zasto me on zove?? Mislim, stvarno se nismo neko vrijeme culi i sada zove. A javit cu se, ipak mi je prijatelj.
Ja: Halo?
Marko: Ej pa gdje si ti?
Ja: A evo me.
Marko: Zasto ne zoves?
Ja: Ma obaveze i tako. Dani mi brzo prolaze
Marko: I nemas vremena za prijatelja??
Ja: A ti? Mogao si ti mene nazvati
Marko: Pa evo jesam. Nego si za kavu?
Ja: Jooj ne znam. Bas sam zauzeta ovih dana
Marko: Pa za jednu kavu ces naci vremena.
Ja: A stvarno ne znam. Javim ti.
Marko: Pa daaj. U cem je problem da popijemo kavu?
Ja: Pa u nicemu, ali stvarno sam zauzeta.
Marko: A ne vjerujem da si toliko zauzeta da nemas vremena za kavu.
Ja: Javit cu ti se
Marko: Ajde dobro. Nemoj zaboraviti.
Ja: Ne budem. Bok
Marko: Bok
Marko P.O.V.
Nije pristala na kavu. Mario mi je rekao da ju nazovem i da provjerim kako je. Ne znam zasto, ali rekao je da vidim kakva je. Moram ga nazvati.
Mario: Halo?
Marko: Ej. Zvao sam Ellu
Mario: Iiiii?
Marko: Nije pristala na kavu.
Mario: Znao sam!!
Marko: Rekla je da ce me nazvati pa da cemo ici.
Mario: Aha. Dok budete isli onda mi javis sto je bilo.
Marko: Dobro, ali cemu sve to?
Mario: Ne mogu reci. Oprosti.
Marko: Sve oke. Kada ces moci onda ces reci.
Mario: Hvala prijatelju.
Marko: Ma nista brate. Ajde bok
Mario: Bok
...............................
K vragu!!! Zasto me Marko sada zvao??? Da mu nije sto Mario rekao? Morala bih otici na kavu da nista ne posumnjaju. Poludjet cu. Otici su sutra na kavu s njim. Ne budem cekala sedmi mjesec trudnoce dok ce mi se trbuh vidjeti. Poslat cu sutra Marku poruku.
Danas mi treba doci krevetic za bebu. Sobu sam pripremila. A mozda i je prerano, ali jedva cekam.
Nakon sto sam dovrsila neke dodatke u sobi zaculo se zvono na vratima. Otvorila sam i bili su iz dostave. Donjeli su krevetic i postavili ga. Soba je sada potpuna.
Nakon sto su otisli krenula sam kuhati rucak.Mario P.O.V
Cudi me da Ella nije pristala na kavu. Opet, ako su moje sumnje istinite ona bi trebala biti trudna 3 mjeseca. Sto ako je trudna?? Zar nosi moje dijete? To bi bilo savrseno.Trenutno sam u Zagrebu nekih dva tjedna. Onda se vracam u Italiju.
Ivana: Mario???
Mario: Ha?
Ivana: Zamisljen si. Opet me ne slusas!!
Mario: Oprosti. Sto si govorila?
Ivana: Ma nista vazno
Mario: Aha
Ivana P.O.V.
Od jucer je cudan. Da nije sreo onu glupacu Ellu?? Mozda je saznao da je trudna. Moram provjeriti.
Nazvat cu Mariovu mamu i otici cemo mi dvije do te droljice............................
Evo, rucak je gotov. Najela sam se i stavila suđe u perilicu. Ostatak dana nisam nista posebno radila. Malo po stanu pospremala, pripremala siroku odjecu za sutra. Ipak, Marko ne smije primjetiti da sam trudna. Koliko god on bio meni dobar prijatelj, Maria on smatra bratom i ne bi mu presutio moju trudnocu.
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...