11

1.5K 62 0
                                    

Evo budim se. Jucer je bilo bas burno. Ponedjeljak je, novi dan. Pretpostavljam da Sara jos spava. Danas idemo na fax malo kasnije. Takav nam je raspored. Sada je 7:25 sati. Hjooj teska srca ustajem iz kreveta. Spava mi se. Idem se otusirati. Ulazim u kupaonicu i obavljam jutarnju higijenu. Nakon toga sam usla u tus kabinu. Godi mi mlaka voda. Opusta me. Cim se sjetim one svađe jucer odmah se smijem. A bilo je smijesno. Shvatila sam da Marko nije los. Dobar je i lijepo je odgojen. Znam da imam dobrog prijatelja pored sebe. Izlazim iz kupaonice. Sara je u kuhinji sprema dorucak.

Sara: Dobro jutro

Ja: Dobro jutro

Sara: I kako je bilo na kavi?

Ja: Lijepo

Sara: Ima nesto između vas?

Ja: Samo prijateljstvo i zelim da tako ostane.

Sara: A dobro. Ajde doruckuj.

Tako smo mi dvije doruckovale i onda smo se isle spremiti za fax.

Uzele smo stvari koje su nam trebale i krenule smo prema faxu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Uzele smo stvari koje su nam trebale i krenule smo prema faxu.

Marko P.O.V

Ustajem se i obavljam jutarnju higijenu. Moram na trening. Ne mogu doruckovati jer ne budem stigao na trening. Obukao sam se i krenuo prema stadionu. Tijekom voznje razmisljao sam o Elli. Stvarno mi se sviđa ta djevojka. Ima nesto posebno u njoj. Svaki put kada ju vidim nesto se u meni preokrene.

..................

Stigle smo na fax. Idemo na predavanja. Ulazimo u salu i vidim da svi citaju neki magazin. Ali, kada smo Sara i ja usle svi su pogledali prema nama. Nemam pojima zasto.

Sara: Sta je ovo?

Ja: Nemam pojima. Bas cudno.

Usao je profesor i krenuo je sa predavanjem. Tijekom predavanja par puta me je pogledao s cuđenjem. Ne znam zasto. Kada je zavrsilo predavanje Sara i ja smo izasle ispred faxa da si Sara zapali cigaretu.

Ja: Bas me svi cudno gledaju

Sara: I ja sam skuzila. Cak i profesor.

Ja: Nemam pojima sto se događa. Ajde idemo?

Sara: Idemo

Marko P.O.V

Stigao sam pred stadion. Ulazim u svlacionicu. Svi su vec unutra, ali stigao sam na vrijeme.

Kovacic: Nisi se pohvalio da imas curu

Marko: Nemam. Marija i ja smo prekinuli

Kramaric: Ne misli na Mariju

Mario: Si bio na internetu ili procitao neki casopis?

Marko: Ne, zasto?

Modric: Pa u svim si magazinima i na internetu.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now