17

1.4K 59 0
                                    

Glavobolja me budi. Puca mi glava. Skoro nicega se ne sjecam. Ne znam zasto sam toliko popila. Otvaram ovi i vidim da nisam u svojoj sobi. Okrecem se po krevetu i osjetim neciju ruku. Pogledam bolje i vidim Marka.

Sto ha radim s njim u krevetu?? Kako? Zasto? O Bozee

Ja:Marko ???

Marko: Reci

Ja: Sta ja radim ovdje?

Marko: Napila si se i dosla si

Ja: Sama sam dosla k tebi?

Marko: Da. Ja sam te odveo u tvoju sobu i dosao ovdje. Kada sam legao ti si dosla i nisi htjela otici

Ja: Pa nismo valjda spavali skupa??

Marko: Spavali jesmo, ali nista vise od toga

Ja: Uf. Oprosti

Marko:Molim?

Ja: Oprosti

Marko: Ti se ispricavas??

Ja: Hajde naljutit cu se

Marko: Dobro dobro

Ustala sam se, a Marko me dobro odmjerio. Izasla sam iz sobe i otisla u svoju sobu. Otusirala sam se i presvukla. Nakon svega toga izasla sam iz sobe i otisla u dnevni. Decki su bili u dnevnome. Pili su kavu i odmarali. Neke je glava rasturala.

Ja: Jutro

Mandzo: Oooo partijanerice

Perisic: Si se odmorila?

Ja: Ma jesam.

Subasic: A gdje si spavala?

Ja: U sobi. Zasto??

Subasic: Pa dosao sam k tebi u sobu negdje oko 5:30 ujutro i nije te bilo.

Ja: Paa. Nezz mozda sam bila u kupaonici.

Ustala sam se i otisla u kuhinju pripremiti dorucak. Ubrzo je dosao Mario.

Mario: Spavala si kod Marka?

Ja: Kako znas?

Mario: Pa krenuo sam k njemu pred jutro i vidio sam tebe u njegovoj sobi.

Ja: Gle, pijana sam bila

Mario: Spavali ste?

Ja: Samo spavali

Mario: Slusaj me... Marko je super decko. On te obozava. Zaljubljen je u tebe preko usiju

Ja: Znam

Mario: I? Ne zelis ti biti s njime? Ne sviđa ti se?

Ja: Sviđa, ali jednostavno bojim se. Ne zelim biti ja ta koja ce na kraju plakati.

Mario: Stvarno se ne bi mjesao, ali nemojte muciti jedno drugo

Ja: Oke. Hvala ti

Mario se vratio u dnevni. Kasnije smo doruckovali. Decki su ubrzo otisli prema svojim kucama.
Marko i ja nismo bas razgovarali. Meni je dosta neugodno, ali i njemu jer sam ga cula kada je rekao da je zaljubljen u mene.
Maja i ja smo pocistile kucu i nakon toga otisle u svoje sobe. Pokusala sam Marku par puta napisati neku poruku, ali bilo me je sram.

DVA TJEDNA KASNIJE

Cula sam se s deckima iz repke. Nismo se vidjeli jos od tuluma. Sa Markom sam se cula dva puta i to je bilo dosta sluzbeno. Danas se selim u Zagreb. Odnosno vec sam preselila stvari. Od danas zivim u Zagrebu.
Uzela sam jos neke sitnice i pozdravila se sa svojima. Viđat cemo se, ali ovako mi je bolje i jednostavnije.
Nakon dva sata voznje stigla sam u Zagreb. Stan je super. Nije prevelik, taman za mene. Ima kuhinju, dnevni sa blagavaonom, dvije sobe i kupaonicu. Kada sam stigla u stan bacila sam se na posao. Raspakirala sam sve stvari. Konacno sam sjela, a onda mi je stigla poruka na mobitel.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now