Svi su presretni. Od igraca do navijaca. Ivana i ja pljescemo. Super je atmosfera. Decki idu prema svojim zenama, djevojkama i djeci. Grle ih i vode na travnjak. Mario je dosao po Ivanu. Poljubili su se. To mi je slomilo srce. Drze se za ruke i odlaze na travnjak. Jako su sretni. Samo da Mario zna da cu roditi njegovo dijete. Vidim da je Mario nervozan. Odjednom on se spusta na jedno koljeno i zaprosio je Ivanu !!!! Pristala je.
Nemam pojima kako da sprijecim suze. Samo mi teku niz obraze. Svi im pljescu. Oni su sretni. Vrijeme je da se maknem. Ne mogu vidjeti ispred sebe koliko mi suze naviru na oci. Ivani nisam ni rekla da sam otisla. Kada sam izasla iz stadiona uzela sam taxi i otisla u stan.
Ivani sam poslala poruku da sam otisla.
Cijelo vrijeme placem. Oni ce se vjencati. Sada shvacam da je meni stalo do Maria. Ja ga volim. A on ce se ozeniti za drugu. Moje dijete ce biti bez oca. Moram se sabrati.Mario P.O.V
Morao sam zaprositi Ivanu. Jedino tako cu probati zaboraviti Ellu.
Ivana je presretna, a ja sam se na travnjaku pravio da pucam od srece. U svlacionici smo. Decki slave, a ja sjedim i razmisljam. Ivan je dosao do mene.Ivan: Cestitam ti brate
Mario: Hvala
Ivan: Si siguran u to sto si uradio?
Mario: Ne. Zapravo mislim da mi je to jedna najveca greska koju sam napravio.
Ivan: A zasto onda?
Mario: To mi je jedini nacin da zaboravim Ellu.
Ivan: Znaci ipak ti je stalo?
Mario: Stalo? Ja ju volim. Ona noc nije se dogodila samo zato sto smo bili pijani. Dogodila se jer se trebala dogoditi.
Ivan: Pa zasto joj nisi rekao sto osjecas. Zasto niste zajedno?
Mario: Zato sto je ona prva rekla da zaboravimo na to, zato sto sam od nje stariji 12 godina, zato sto sam u vezi sa Ivanom vise od jednog desetljeca.....
Ivan: Ali ljubav je ljubav.
Mario: A i sumnjam da ona osjeca ista prema meni.
Ivan: Ne bi bas to rekao
Mario: Zasto?
Ivan: Kada si zaprosio Ivanu pogledao sam prema Elli. Plakala je kao kisna godina. Pokusavala je sakriti suze, ali nije uspijela. Onda je placuci otisla
Mario: Oh Boze. Jos je i to vidjela.Ivan: Ajde saberi se i idemo malo proslaviti.
Mario: Oke
............................
Stalno gledam u jednu tocku. Zivot mi se okrenuo naopacke.
Netko zvoni. Otvaram vrata i vidim Marka!!Ja: Bok
Marko: Bok. Smetam?
Ja: Ne, uđi.
Marko: Zasto si otisla onako nakon utakmice?
Ja: Ahaa. Glava me jako boljela.
Marko: I onako si plakala zbog glavobolje?
Ja: Da
Marko: Ella, nisam glup. Mi smo prijatelji. Sami smo zakljucili da ne bismo funkcionirali i da nam je ono sve bilo prebrzo.
Ja: Znam.
Marko: Sto je bilo s Mariom?
Ja: Sto bi bilo? Nista
Marko: Ella, nemoj mi lagati. Patis i to se vidi, a ja te ne zelim takvu gledati.
Ja: Spavala sam sa Mariom. Napili smo se i zavrsili u krevetu.
Marko: Stvarno? Kada?
Ja: Da. Prije mjesec dana.
Marko: Pa jeste li razgovarali?
Ja: Jesmo i zakljucili smo da bi to trebali zaboraviti.
Marko: Ali ti nisi. Patis
Ja: Sve je oke. Zar ti ne trebas biti u klubu?
Marko: Trebao bih, ali morao sam te vidjeti kako si.
Ja: Ajde sve je oke. Idi uzivat ja cu ti se javiti.
Marko je izasao iz stana. Ja sam otisla do kuhinje jer moram nesto prigristi. Ne smijem dopustiti da mi dijete bude gladno.
Mario P.O.V
Stigli smo u klub. Svi su raspolozeni za slavlje. Ja jedva cekam da idem kuci. Sjeli smo u dio koji je bio rezerviran za nas. Dobili smo pice. Vidim da Marko tek sada dolazi.
Modric: Marko pa gdje si bio?
Marko: Kod Elle.
Bio je kod Elle?? Sta je radio kod nje? Kako?
Ivan me pogledao u smislu da se smirim.Subasic: Ste vi zajedno?
Vida: Da vi ste nesto mutili
Marko: Nismo zajedno. Samo smo prijatelji. Shvatili smo da mi ne bi dobro funkcionirali.
Lovren: Bolje prije nego kasnije.
Mario: Kako je Ella?
Marko: Mozes doci samnom malo na tren?
Ustao sam se i posao za Markom.
Mario: Reci sto je bilo?
Marko: Zasto mi nisi rekao da ste Ella i ti spavali?
Mario: Rekla ti je?
Marko: Da.
Mario: Oprosti mi brate. Znam da ti se sviđa
Marko: Sviđa mi se, ali kao prijateljica
Mario: Ozbiljno?Marko: Da. Ona place zbog tebe. Otisla je sa utakmice zbog tebe. Samo mi reci jedno.
Mario: Sto?
Marko: Volis li ju?
Mario: Da, ali....
Marko: Nema ali. Bori se za nju. Nemojte patiti.
Mario: Hvala ti brate.
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...