Budi me glavobolja. Otvaram oci i onda se sjetim da sam kod Marka. Okrecem glavu na drugu stranu vidim da nema Marka. Mozda je izasao. Da bar. Bas mi je neugodno. Ustajem se. Pogledam na mobitel i 7:00 sati je. Imam poruku od Sare. Napisala mi je nek uzivam sa Markom.
Krenula sam iz sobe. Trebam u kupaonicu. Pogledam lijevo desno nema nigdje Marka.
Brzinom munje ulazim u kupaonicu. Idem se umiti. Zakljucala sam vrata. Svukla sam onu majicu u kojoj sam spavala. Skinula sam donji ves i krenula se otusirati.Ja: Aaaaaaaaaa !!!!
Marko: Sta ces ti ovdje??
Ja: A ti??? Daj se okreni !!!
Marko: Ti se s necim pokri !!! GOLA SII
Ja: Bas kao i ti !!!!
Naime, kada sam otvorila tus kabinu Marko je bio unutra. Stakla su zamagljena i nisam ga vidjela. A imao je slusalice na usima. I kada sam htjela uci u tus kabinu on je bio unutra. Sasvim gol.
Uzela sam na brzinu ves i izjurila iz kupaonice. Tako me je sram. Pa sto se nije zakljucao?? Obukla sam se. Samo zelim izjuriti iz stana. Evo Marka u sobu.
Marko: Kamo ides?
Ja: K Sari.
Marko: Zbog ovoga maloprije?
Ja: Svejedno bi isla k njoj.
Marko: Oprosti zbog ovoga
Ja: Mogao si se zakljucati
Marko: Zaboravio sam da je jos netko u stanu.
Ja: A oprosti i ti meni. Ja sam banula u kupaonicu.
Marko: Baas je bilo neugodno.
Ja: Uzasno hahahaha
Marko: Ajde zaboravimo to
Ja: Moze
Marko: Odi barem doruckovati pa cu te ja odbaciti do Sare.
Ja: Ajde moze.
Otisli smo u kuhinju. Marko je pripremio dorucak. Na pocetku nam je bilo jos neugodno, ali prezivjeli smo. Nakon dorucka zamolila sam ga da me odveze do Sare. Sjeli smo u auto i krenuli.
Ja: Hvala ti za sve
Marko: Nema na cemu
Ja: I jos jednom oprosti zbog uvreda i zbog ovog jutros
Marko: Moze, ali pod jednim uvjetom
Ja: Kojim?
Marko: Zelim da jedan dan odemo na kavu i da se bolje upoznamo. Ne mislim pritom nista lose, samo da kavu popijemo
Ja: Moze
Marko: Stvarno?
Ja: Da
Marko: Oke, evo stigli smo.
Ja: Hvala jos jednom za sve
Marko: Ma nista
Ja: Ajde bok
Marko: Ella?
Ja: Da?
Marko: Mogu li dobiti tvoj broj mobitela da te nazovem pa se dogovorimo za kavu.
Ja: Mozes.
Dao mi je mobitel i utipkala sam mu broj. On je meni da svoj broj.
Marko: Hvala
Ja: Bok
Marko: Bok
Na tren smo se zagledali jedno u drugo, a onda sam ja usla u zgradu. Pozvonila sam Sari i otvorila mi je.
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...