24

1.2K 48 7
                                    

Mario: Tebe volim Ella. Sve sam spreman uciniti za tebe.

Samo sam ga gledala u oci i bila sam mu spremna reci za trudnocu, a onda mu je zazvonio mobitel.

Ja: Javi se. Zarucnica te sigurno zove.

Mario: Halo?

Mario: Dolazim za sat vremena

Poklopio je i gledao u mene.

Mario: Ella jaa...

Ja: Nista. Ti i Ivana cete se vjencati. Ja i ti ne postojimo.

Krenula sam prema izlazu a onda me prmio za ruku i povukao k sebi.

Mario: I ti mene volis.

Nisam nista rekla. Nisam mogla. Samo me poljubio i ja sam mu uzvratila. Tako sam se osjecala predivno. Njegove usne, ruke, mekani dodiri.....

Odmaknula sam se.

Ja: Nemoj Mario!

Mario: Zar cemo patiti cijeli zivot?

Ja: Ti si zauzet i ja ne zelim biti djevojka koja ce nekome razarati vezu. Ivana i ti ste jako dugo zajedno. Ti i ja iza sebe imamo samo jednu noc.

Mario: I ja ih zelim jos puno, ali sa tobom

Ja: Ne. Mi ne mozemo biti zajendno. Kad tad bi pozalio.

Mario: Ella molim te

Ja: Ne.

Odlucno sam otvorila vrata i izasla, a onda mi se zavrtjelo i pala sam u nesvijest. Vjerovatno sam brzo dosla k ssbi kada sam vidjela Maria kako me drzi u narucju i zove.

Mario: Ella jesi dobro??

Ja: Aha. Jesam

Mario: Idemo u bolnicu

Ja: Ne treba

Mario: Nemoj biti tvrdoglava

Ja: Ne

Ustala sam se. Bilo mi je bolje.

Mario: Sta ako opet padnes u nesvijest?

Ja: Ne brini ti za mene.

Mario: Uvijek cu brinuti za tebe

Okrenula sam se i otisla, a Mariov pogled je ostao na meni. Marku sam poslala poruku da ne budem dosla. A vjerovatno je skuzio da se nesto dogodilo sa Mariom.
Dosla sam u stan. Presvukla sam se u nesto komotnije i krenula sam kuhati rucak. Moram si sa necime odvratiti misli. Mario me voli, ali toliko je toga protiv nas da mi jednostavno ne mozemo biti zajedno.

Ivana, godine, njegov nacin zivota, moj nacin zivota......

Od danas cu se posvetiti samo mojoj bebici i to je to.
Idem nazvati mamu.

Mama: Halo?

Ja: Bok mama

Mama: Ella duso. Kako si?

Ja: Dobro, a vi?

Mama: Svi smo super 

Ja: Za vikend cu doci

Mama: Super. Jedva cekamo.

Ja: Mozee heheh

Mama: Onda se vidimo i cujemo

Ja: Da. Ajde bok

Mama: Bok

Poklopila sam. Isla sam si poslozit stol i jesti. Ispohala sam pileca prsa, napravila umak neki i pire krumpir te zelenu salatu.
Kada sam se najela pospremila sam stol, a onda sam si legla na kauc i gledala tv.
Skoro sam zaspala, ali onda mi je zazvonio mobitel. Pogledala sam tko je i vidjela sam da zove Mario. Nisam se javljala. Ne zelim ga cuti. Samo ce biti teze i meni i njemu.

Nakon pola sata netko mi kuca na vrata. Otvaram ih i vidim Maria.

Mario: Zasto se ne javljas?

Ja: Mario sta ces ti ovdje??

Mario: Moramo razgovarati

Ja: A o cemu?

Mario: Mogu uci?

Ja: Uđi.

Mario je usao i otisao do dnevnog boravka i sjeo u fotelju.

Mario: Ella, spreman sam sve uciniti za nas.

Ja: Mi ne postojimo

Mario: Ali mozemo

Ja: Slusaj me. Ja ne zelim biti djevojka zbog koje ces ti ostaviti zarucnicu, ne zelim da me netko proziva i naziva droljom. Između nas je 12 godiba razlike i ne zelim da se prica da sam ja sa tobom zbog novaca, slave i ne znam ja zbog cega sve ne. Shvati me. Ti si odabrao onaj dan kada si zaprosio Ivanu. To je bilo mjesec dana nakon sto smo spavali zajedno. Ako si rekao da me volis nisi ju trebao zaprositi. Samo trebamo sve zaboraviti .

Mario: Najveca mi je greska sto sam ju zaprosio. Tada sam mislio da cu zaboraviti tebe.
Ella ja te volim. Briga me za druge i za godine. Zelim biti sa tobom

Ja: Mario otiđi molim te.

Mario: Ozbiljno?

Ja: Da.

Mario: Ja ti tu izjavljujem ljubav, sve bih ucinio za tebe, a ti me tjeras !!

Ja: Ne tjeram te, ali tako je najbolje nza oboje.

Mario: Da li je tebi opce stalo do mene? Koja sam ja budala. Mozda je i istina da si samo htjela provod. Ipak spavala si sada sa nogometasem. Nisi uspjela sa Pjacom pa si samnom.

Nisam mogla vjerovati sto on govori. Opalila sam mu samar.

Ja: Izalzi van. Ne zelim te vise nikada vidjeti niti cuti. Budalo jedna.

Mario: Hvala ti sto si mi slomila srce.

Ja: Ja tebi??? Pa ti si taj koji se pretvarao da se nista nije dogodilo!!! Ti si taj koji se zarucio nakon svega. Pred cijelim stadionom izjavio si Ivani ljubav i zaprosio ju. Sta mislis zasto sam otisla???? Kako sam se osjecala???

Mario: Ella.... mi mozemo

Ja: Ne mozemo. Samo otiđi. Najbolje da se vise opce ne viđamo.

Pogledao me je i izasao iz stana.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now