32

1.1K 51 0
                                    

Mario P.O.V.

Ivana: Volis ju. Znala sam.

Mario: Slusaj me. Naravno da ju jos volim i to sam ti rekao kada smo se pomirili.

Ivana: Ali mislila sam da si ju zaboravio.

Mario: Ne mozes zaboraviti nekoga koga volis.

Ivana: Ali, .....

Mario: Ivana, obecao sam da cu pokusati opet s tobom. I pokusavam. Daj mi vremena.

Ivana: Koliko god trebas. Ja tebe obozavam i cekat cu te do vjecnosti.

Tada sam se ustao i izasao iz stana. Trebalo mi je zraka. Koliko se moj zivot preokrenuo u par mjeseci. Bio sam siguran da je Ivana zena mog zivota, da je ona ta s kojom zelim podijeliti zivot, s kojom zelim imati djecu.... A onda se pojavila Ella.
Idem do Marka. Trebam razgovarati s nekim tko me razumije. On mi je poput brata.

...........................

Ipak cu biti samohrana majka. Ne budem dopustila da se nesto dogodi mom sinu. Samo se nadam da ce jednoga dana Mario saznati istinu. Volim ga svim srcem. On i nas sin su mi najbitniji u zivotu. Dala bih svoj zivot za njih.
Moram danas u banku. Otisla sam u sobu i presvukla se.

Kako imam bijelu majicu onda se trbuh bas ne primjeti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kako imam bijelu majicu onda se trbuh bas ne primjeti.
Zakljucala sam stan i sjela u auto. Otisla sam do banke i rijesla neke racune.
Kada sam se vratila u auto nisam znala sto bih pa sam odlucila nazvati Marka.

Marko: Halo?

Ja: Bok. Smetam?

Marko: Naravno da ne. Reci

Ja: Evo mogu za sat vremena doci na kavu ako ti odgovara.

Marko: Naravno. Nisi zaboravila gdje zivim haha

Ja: Ma nisam. Si sam?

Marko:  Jesam zasto?

Ja: Pa ako imas drustvo ne bih htjela smetati.

Marko: Samo dođi nije nitko ovdje.

Ja: Oke, vidimo se.

Marko: Vidimo se. Bok

Poklopila sam i upalila automobil. Idem prvo u ducan da nesto kupim. Ne mogu dovi praznih ruku.
Znam da ce vidjeti da sam trudna. Imam veci trbuh za ovih tri mjeseca. Doktor mi je rekao da se beba razvija i da je super sto mi je trbuh veci. Znaci da ce se roditi snazan.
A reci cu Marku uz to da se nadam da ne bude rekao Mariu.

Mario P.O.V.

Marko: Dolazi Ella za sat vremena.

Mario: Stvarno????

Marko: Da, hajde moras otici

Mario: Reci ces mi sve??

Marko: Naravno da hocu

Mario: Dobro, ajde bok.

Izasao sam iz stana. Tako sam nervozan. Ako je pristala na kavu onda sam ja imao halucinacije da je trudna. Idem doma. Ne zelim da se Ivana uzrujava.

.....................

Evo, kupila sam bijelo vino, kavu i cokoladu. Znam da obozava cokoladu. Sjela sam u automobil i idem prema Marku. Kada sam stigla duboko sam udahnula i pozvonila na vrata. Dosao je i otvorio vrata. Pogled mu je odmah pao na moj trbuh.

Marko: Ovaj.....ja...mmm...uđi

Ja: Hvala

Marko: Sjedni. Donijet cu kavu i sok.

Vidno je u soku, blago receno. Otisao je po kavu i sok. Odmah se vratio i posluzio.

Ja: Kako si?

Marko: U soku

Ja: I ja sam bila.

Marko: Mariovo je??

Ja: A cije bi bilo?

Marko: Pa zar mu nisi rekla?

Ja: Ne.

Marko: Zasto?

Ja: Htjela sam mu reci, ali Ivana i njegova mama mi prijete da ako mu kazem da cu izgubiti dijete.

Marko: Pa moras mu reci. Odmah.

Ja: Ne. Ne zelim riskirati zivot svoga djeteta

Marko: Pa ne mozes mu ovako nesto presutjeti

Ja: Ne  smijes mu reci!!

Marko: Alii....

Ja: I zato nisam htjela da idemo na kavu. Znala sam da ces mu reci. Marko nije tvoje da se mijesas.

Marko: Znam, ali on mi je poput brata.

Ja: Vjerujem, ali obecaj da ne budes nista govorio

Marko: Dobro. Tvoja je stvar.

Ja: Hvala ti.

Marko: Nosis djevojcicu ili djecaka?

Ja: Djecaka

Marko: Kako ce se zvati?

Ja: Nisam jos smislila ime.

Marko: Hoces li ikada reci Mariu ili ces se skrivati?

Ja: Reci cu mu, ali sada ne.

Marko: A dobro.

Marko i ja smo jos dugo sjedili i pricali. Stvarno mu vjerujem da ne bude rekao Mariu nista. Shvaca da je situacija ozbiljna i ne zeli ugrozavati mene i dijete. Vec je odavno proslo podne i ja sam otisla kuci. Bila sam bas umorna.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now