19

1.3K 53 1
                                    

Usli smo u stan. Mario je otisao do kauca i sjeo je.

Ja: Hoces samnom vecerati?

Mario: Sta imas?

Ja: Pizzu

Mario: Hahahaa ajde moze

Ja: Hoces vino? Imam izvrsno crno

Mario: Moze

Ustao se i dosao do mene da mi pomogne. Odnio je dva tanjura u dnevni na stol i dvije case. Ja sam uzela pizzu i vino. Ne znam zasto, ali nekako sam promatrala Maria. Stalno mi je pogled "bjezao" na njegove ruke i prsa. Na njegove oci, usne... Moram se sabrati. Sta mi se sada događa???

Postavili smo stol i Mario je natocio vino. Svatko si je uzeo snitu pizze i jeli smo.

Ja: Je dobra?

Mario: Kako ne bi bila?

Ja: Hahaha ajde onda uzivaj

Mario: Kako to da si se doselila ovdje?

Ja: A glupo mi je putovati svaki dan

Mario: A istina. Ma Zagreb je super grad

Ja: Znam znam

Mario: Si se cula sa Markom?

Ja: Ne. Vidjela sam ga danas sa nekom zenskom ljubakao se.

Mario: Nemam pojima koja je to. Ti se sviđa?

Ja: Pa svidio mi se, ali nekako mislim da nije to bila vrsta zaljubljivanja. Nemam pojima el me kuzis ili ne, ali nije to to.

Mario: Kuzim. Bitno da ne budete ni jedno ni drugo povrijeđeni.

Ja: Slazem se. A ti?

Mario: Sto ja?

Ja: Imas djevojku koliko znam. Kako to da jos nisi u braku, djeca?

Mario: Nemam pojima. I ja mislim da sam vec trebao imati djecu. Ipak imam vec 31 godinu

Ja: Ali?

Mario: Pa ne znam. Ivana je nekako uvijek to odgađala.

Ja: Mogu te nesto pitati?

Mario: Naravno

Ja: Osobnije je prirode. Ne ces se ljutiti?

Mario: Ne budem

Ja: Da li nakon te duge veze jos uvijek volis jednako Ivanu?

Mario: Paa nekako smo u vezi vec iz navike. Siguran sam da nije vise prisutna ljubav kao i na pocetku veze.

Mario i ja smo nakoj jela pospremili stol. On se zavalio na kauc bas kao i ja. Popili smo vec punu bocu vina i otvorili smo jos jednu. Dosta nam je vino udarilo u glavu.
Smijemo se ko budale. Pogledala sam na sat i vidim da je vec 1:00 sati ujutro. Mi i dalje pijemo i razgovaramo. Sjedimo jedno pored drugoga i razmjenjujemo iskustva iz zivota.

Mario: Znas, ti si jedna jako dobra djevojka.

Ja: Nisi ni ti los

Nakon takvih izjava samo smo se gledali u oci. Odjednom Mariova ruka se nasla na mom obrazu. Prislonio je svoje celo na moje i gledao me u oci. Toliko sam bila nervozna. Nesto se prelomilo u meni. Nakon pogleda poljubili smo se. Dosta dugo smo razmjenjivali poljupce, a onda smo se ustali i otisli u sobu. Mario me nastavio ljubiti bas kao i ja njega. Svukao mi je majicu kao i ja njemu kosulju. Za tren sam ostala i bez trenirke. Bila sam samo u donjem rublju. Legla sam na krevet, a Mario iznad mene. Ljubio me po cijelom tijelu. Uzivala sam. Tresla sam se od uzbuđenja. Lagano je rukama prolazio mojim tijelom. Svukao je hlace. Ja sam bila iznad njega i tada mi je skinuo grudnjak. Nastavio me ljubiti, a onda smo ubrzo bili oboje bez donjeg rublja. Bila sam ispod njega. Pogledao me u oci i poljubio, a onda sam osjetila tupu bol. Ubrzo je nestala, a Mario mi je pruzio zadovoljstvo i uzbuđenje. Uzvracala sam mu poljupce i dodire. Stenjao je bas kao i ja. Disanje nam je bilo ubrzano. Sve smo radili umjereno sto nam je dodatno pruzalo zadovoljstvo. Nakon svih dodira, poljubaca i vođenja ljubavi zavrsili smo.
On je legnuo na leđa, a ja sam naslonila glavu na njegova prsa. Tako smo i zaspali.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now