33

1.2K 49 0
                                    

Danas idem na kontrolu. Trudna sam 6 mjeseci. Sada mi se stvarno trbuh dosta vidi.
Obozavam kada se rita. Igra nogomet, bas poput oca.
Marko nije Mariu nista rekao jer se drzi obecanja. Mario i Ivana su u Italiji. U subotu im je vjencanje. Da, vjencat ce se ovdje u Zagrebu.
Marko je kum. Njemu je jako zao sto Mario ne zna istinu.
Kod mene je jos par puta bila Ivana i prijetila mi.
Prije dva tjedna je unajmila nekog lika da me doceka ispred zgrade. Poceo me gusiti i srecom Marko je tada trebao doci do mene i vidio je da sam napadnuta. Bila sam u bolnici dva dana, ali sve je dobro zavrsilo. Kako znam da ga je Ivana unajmila? Zato sto mi je sam rekao. To mi je bilo "upozorenje".
Sam Marko je tada shvatio da se trebam cuvati i maknuti od Ivane i Maria.

Sto se mene same tice, upoznala sam jednoga decka. Ima 26 godina. Zna sve. Zna cije je dijete i spreman ga je odgajati samnom. Ne volim ga kao sto bih trebala. Volim ga kao prijatelja, ali mozda se dogodi ljubav s moje strane.
Ime mu je Josip. Moglo bi se reci i da zivi kod mene. Radi u osiguranju.
Marko zna za Josipa i rekao je Mariu. Morao je. Mario mora misliti da ga ja vise ne volim.

Otvaram oci i vidim da Josipa nema. Jos je trebao biti ovdje. Radi od 9:00. Ustajem i odlazim u kupaonicu da obavim jutarnju higijenu.
Izlazim i idem do kuhinje. Josip priprema dorucak.

Ja: Dobro jutro

Josip: Jutro ljubavi. Kako si spavala?

Ja: Ma super. A sto ti pripremas?

Josip: Najbolji dorucak.

Ja: Drag si.

Htjela sam ga poljubiti u obraz, ali on je okrenuo lice i poljubio me u usne. Naravno nisam ljuta zbog toga. Mi smo u vezi. Samo sto ja ne gajim iste osjecaje kakve on prema meni. Sjela sam za stol i doruckovala. Josip se otusirao i obukao odjelo, kosulja, kravata.. Prezgodan je. Dosta je misicav. Kosulja mu fenomenalno stoji jer ocrtava svaki njegov misic. Visok je oko 1,90 i ima crnu kosu te plave oci.
Oko pola devet je otisao. Ja sam pospremila stol i otisla se istusirati. Nakon toga sam otisla u sobu i presvukla sam se. U deset moram biti kod doktora na pregledu.
E da, sin ce mi se zvati Matej Mandzukic. Imat ce ocevo prezime, kao sto i zasluzuje. Josip se slaze sa time. Cak mi je predlozio da Mariu kazem istinu jer zasluzuje znati. No, Josip ne zna da mi Ivana prijeti. On misli da smo Mario i ja prekinuli jer se ne volimo. Te da smo bili u vezi par mjeseci, ali bezveze. Ne volim lagati, ali znam da bi Josip vjerovatno isao na policiju ili bi nesto slicno ucinio.
Spremna sam za krenuti.

Uzela sam jaknicu i torbu i krenula

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzela sam jaknicu i torbu i krenula.

Mario P.O.V

U subotu ce Ivana postati moja supruga. Mozda je tako najbolje. Ellu i dalje volim, ali ona je nastavila sa svojim zivotom pa mogu i ja.
Marko mi je rekao da ima decka i da je jako sretna.
Neka joj bude. Ako je sretna s njim onda vjerovatno mene nije nikada ni voljela.
Dobro mi je Ivana rekla, a i mama.

Na treningu sam. Trcimo posljednje krugove za danas. Sutra ujutro idemo za Hrvatsku. Posljednje su pripreme za vjencanje. Ivana je jako uzbuđena za razliku od mene. Ne osjecam nikakvu nervozu. Samo bih volio da je to Ella, a ne Ivana.
Zavrsili smo s treningom i otisao kuci. Kada sam dosao koferi su bili spakirani. Otusirao sam se i legao. Treba mi malo sna.

...........................

Dosla sam k doktoru. Nisam cekala dugo. Ubrzo sam dosla na red. Usla sam i presvukla se u ono zeleno. Legla sam i doktor je radio ultrazvuk 

Doktor: Gospođice, vas sin je odlicno bas kao i vi. Samo tako nastavite.

Ja: U redu. Hvala vam

Sretna sam sto je sve u redu. Presvukla sam se u svoju odjecu i otisla. Samo sto sam sjela zvonio je mobitel. Marko je.

Ja: Halo?

Marko: Bok. Sta radis?

Ja: Evo bila sam na pregledu

Marko: Iii?

Ja: Sve je super 

Marko: Odlicno. Bila si s Josipom ili si sama?

Ja: Sama. Josip je na poslu.

Marko: Zovem te da ti javim da sutra Mario i Ivana dolaze u Zagreb.

Ja: Joooj. Hvala sto si mi javio. Moram sto manje izlaziti van da ga ne sretnem.

Marko: Ja isto dolazim sutra pa cu te posjetiti.

Ja: Jeeeeej. Mozeee. I donesii mi punoo cokolada.

Marko: Pa Matej stvarno voli cokoladu.

Ja: Obozava hahaha. Marko?

Marko: Reci

Ja: Opet mi je trbuh veci.

Marko: Hahahahaha pa moraa. Raste.

Ja: Znam, ali ogromna sam.

Marko: Hahahaha super si. Ajde ne kukaj.

Ja: Svejedno donesi cokolade.

Marko: Moze. Ajde bok.

Ja: Bok

Poklopila sam i upalila automobil. Idem kuci. Moram sada sto manje izlaziti. Ne bi bilo dobro da me Mario vidi.
U subotu ce biti ozenjen i sretan.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now