23

1.2K 47 0
                                    

7:30 sati je. Nakon obavljene jutarnje higijene sjedim u kuhinji i pijem kavu uz dorucak. Pripremila sam si omlet sa prsutom. Danas moram do fakulteta. Prebacit cu se na izvanredan studij. Samo cu polagati ispite bez da idem na predavanja.
Vrijeme je onako. Oblacno je i tmurno. Nema ni malo sunca. Takva sam i sama. Potistena sam. Tuzna sam i jos u soku. Bit cu samohrana majka sa 19 godina. Jos nisam rekla roditeljima da sam trudna. Ne znam kako i kada cu im reci. Poludjet cu.
Nakon dorucka sam se presvukla i idem na fakultet.

Stigla sam na fax

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stigla sam na fax. Imala sam sastanak sa rektorom i dogovorila sam nacin studiranja. Brzo sam zavrsila na faxu. Izlazim van i vidim Marka i Perisica. Dolaze do mene.

Ivan: Bok

Marko: Bok

Ja: Bok decki

Ivan: Od kuda ti?

Ja: Ma isla sam na fax nesto obavljat.

Marko: Kako si?

Ja: Dobro, a vi?

Marko: Oke smo. Imamo sada trening pa smo krenuli prema stadionu

Ja: Ahaa. A onda uzivajte

Ivan: Ides sa nama?

Ja: Kamo?

Ivan: Na trening. Imamo otvoreni trening pa bi nam bilo drago da dođes.

Ja: A ne mogu. Imam jos neke obaveze.

Ivan: A deckima bi bilo stvarno drago da te vide.

Ja: Joj ne znam

Marko: No pa odi sa nama. Ne ce ti nista biti.

Ja: Ajde dobro

Krenula sam sa njima prema stadionu. Dosli smo doslovno za dvije tri minute.
Izasla sam sa njima do travnjaka i onda sam sjela na klupu. Odmah do travnjaka. Ubrzo su svi izasli iz svalcionice i krenuli trenirati. Stalno mi je pogled bio na Mariu. I on je cesto pogledao prema meni. U isto vrijeme sam ga voljela i bila ljuta na njega. Dosta ljudi je bilo na treningu. Svi su vikali njihova imena. Imaju stvarno najbolje navijace.

Trening je zavrsio za 45 minuta. Prije nego su otisli u svlacionicu do mene je dosao Marko i rekao da ga pricekam da se presvuku. Brzo su se presvukli.

Vida: Ellaa!!

Ja: O Domagoj.

Dosao je do mene i zagrlio me. Ubrzo su se svi skupili

Rakitic: Zasto se ne zelis sa nama druziti?

Ja: Ma zelim, ali imam puno obaveza.

Subasic: Toliko da ne mozes sa nama na pice?

Ja:Dogovorit cemo se

Modric: Odi sada sa nama. Bas idemo svi na pice.

Perisic: Hajde odi

Ja: Oke moze.

Posli smo svi zajedno na pice. Ja sam hodala moglo bi se reci i zadnja. I onda je Mario dosao do mene. Sledila sam se.

Mario: Kako si?

Ja: Dobro, a ti?

Mario: Isto

Ja: Jooj da cestitam na zarukama. Konacno da si se odlucio na taj korak. Bilo je i vrijeme.

Mario: Aha. Zasto si otisla sa utakmice?

Ja: Bila sam na utakmici, ali otisla sam nakon nje.

Jos nismo izasli iz travnjaka. Decki su otisli, a Mario i ja smo ostali. Mario me primio za ruku i odvukao prema svlacionici.

Ja: Sta hoces? Pusti me da idem

Mario: Sta se događa??

Ja: Nista

Mario: Ella od one noci jaa....

Ja: Zaboravit cemo tu noc kao da se nije ni dogodila.

Tada se je skroz priblizio meni. Osjecala sam njegovo disanje. Ja sam bila naslonjena na zid.

Mario: Ja ju ne mogu zaboraviti. Ne mogu zaboraviti tebe

Ja: Mario ti si zarucen.

Mario: Ne volim Ivanu

Ja: Mario.......

Mario: Volim tebe

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now