Budim se. Polako otvaram oci. Zrake sunca ulaze u sobu. Glava mi puca. Pogledam oko sebe i vidim odjecu na podu, plahte, ja sam bez rublja i vidim Maria.
Tek sada mi je doslo u glavu da sam spavala sa Mariom. O Boze sto smo ucinili??
Polako se ustajem iz kreveta i izlazim iz sobe. Odlazim u kupaonicu i obavljam jutarnju higijenu. Izlazim iz kupaonice i idem do kuhinje. Potrebna mi je kava. Kada sam skuhala kavu sjela sam za stol u kuhinji i natocila si u salicu kavu. Nakon par gutljaja, cujem da se vrata sobe otvaraju. Mario izlazi zbunjen bas kao sto sam bila i ja. Odlazi u kupaonicu i ubrzo izlazi. Sjeo je za stol.Ja: Hoces kavu?
Mario: Moze
Natocila sam mu kavu i dalje smo sutjeli. Nakon desetak minuta Mario je prvi progovorio?
Mario: Ella, ovo sto se dogodilo.....
Ja: Zaboravimo to. Popili smo previse i dogodilo se to sto se dogodilo
Mario: Nikada nisam to ucinio.
Ja: Ni ja. Doslovno nikada
Mario: Kako mislis?
Ja: Ovo mi je bio prvi put
Mario: Oh Boze. Stvarno mi je zao. Trebao sam razmisljati
Ja: Oboje smo jednako krivi tako da nemoj se zivcirati.
Mario: Prevario sam Ivanu
Ja: Nitko ne ce za ovo saznati i to je to.
Mario: Sta ces ti sa Markom?
Ja: On i ja nismo bili niti cemo biti u vezi. Nije on onaj pravi i to je to
Mario: Shvacam. Nadam se da nam ovo ne ce pokvariti prijateljski odnos
Ja: A i ja se nadam
Tada sam se ustala i odnijela salice u sudoper. Mario je uzeo jaknu i krenuo prema vratima. Prije nego je izasao zagrlio me i poljubio u obraz. Na tren su nam se susreli pogledi i nesto sam osjetila, ali ne smijem dopustiti da mi se Mario svidi. Ovo je bila greska i to je to.
Mario P.O.V.
Idem sada u svoj stan. Spavao sam sa Ellom. Ne znam da li je to bilo samo zbog alkohola. Znao sam se puno puta napiti pa nisam spavao ni s jednom. Sto sam to ucinio Marku? Na izlazu iz njenog stana morao sam ju zagrliti. Kada su nam se pogledi susreli nesto sam osjetio. Moram jednostavno to zaboraviti. Ja imam djevojku, a i Ella je dosta mlađa od mene. Da stvar bude gora ona se sviđa Marku.
Stigao sam u stan. Stalno mi je u glavi Ella. Srecom nema Ivane. Otisla je svojima na dva tjedna u Sl Brod. Ne znam, ali moram ovo nekome reci. Nazvat cu Perisica. On mi je najbolji prijatelj poslije Marka.Perisic: Halo?
Mario: Bok. Mozes doci do mene moramo razgovarati?
Perisic: Je sve u redu?
Mario: Ajde molim te dođi pa cu ti sve reci
Perisic: Tu sam za 15 minuta
Mario: Oke
Poklopio sam i otisao sam se u sobu presvuci. Nakon sto sam se presvukao izasao sam iz sobe i sjeo u dnevni.
.......................
Presvukla sam se. Toliko sam cekala da mi prvi put bude s nekim koga obozavam, a onda to uradim s deckom koji je zauzet i stariji od mene 12 godina. Pokusat cu to zaboraviti. Idem malo prosetati. Da razbistrim misli jer ovako ne mogu.
Mario P.O.V
Otvaram vrata i ulazi Ivan.
Ivan: Pa sta se dogodilo?
Mario: Uzas. Ne znam kako bi to opce rekao
Ivan: Daj reci. Plasis me
Mario: Spavao sam sa Ellom.
Ivan: Sto? Kojom Ellom? Ellom Kulic?
Mario: Da
Ivan: Kada? Kako? Sta??
Mario: Pa sreli smo se u gradu sinoc i otisli smo do nje na pice. Dosta smo popili i spavali smo zajedno.
Ivan: I sta ces sada?
Mario: Nista. Dogovorili smo se da cemo sutjeti
Ivan: A Marko?
Mario: Ako ce oni biti zajedno neka budu. Ella i ja smo samo prijatelji
Ivan: Si siguran?
Mario: Jesam
Ivan: A dobro kako ti kazes.
Mario: Nemoj to nikome reci
Ivan: Ma sta ti je. Naravno da ne budem.
.....................
Setam parkom i odjedno cujem da me netko zove. Okrenem se i vidim Marka. Dolazi do mene.
Marko: Ej
Ja: Ej
Marko: Pa od kuda ti ovdje?
Ja: Preselila sam se u Zagreb
Marko: O pa super.
Ja: Nego, zeljela bih ti se ispricati zbog one veceri na tulumu.
Marko: Bez brige. I ja se tebi zelim ispricati. Bio sam prenaglio.
Ja: Sve je u redu. Prijatelji?
Marko: Prijatelji.
Ja: Super. Nego idem ja imam jos nekog posla. Book
Marko: Bok
Vratila sam se u stan. Barem sam sada rijesila to sa Markom. Ali mene i dalje muci Mario. Ipak, njemu sam se predala. Ne znam zasto. Znam da smo popili previse, ali opet.
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...