E da nije bilo onog glupana od Pjace vec bi odavno bila doma. Idem van iz vlaka. 14:00 sati je. Vidim nas automobil. Mama je dosla po mene sa sekom. Ne budem nista govorila za nesrecu. Ovako se ne vide nikakve modrice jer ih imam najvise po rebrima. A sto se tice ruke reci cu da sam se udarila negdje. Ulazim u automobil i mama pali auto i idemo prema kuci.
Marko P.O.V.
Dosao sam do Mariovog stana. Kada sam usao unutra su bili Modric, Lovren, Kramaric, Vida, Rakitic i Corluka. Naravno sa Mariom.
Marko: Bok decki.
Pozdravili su me, ali nastavili su igrati FIFU.
Mario: Gdje je djevojka koju si udario?
Vida: Udario si djevojku?
Kramaric: Kako? Mariju?
Marko: Ma nisam ju udario sakom i nije bilo namjerno.
Corluka: Pa sto je bilo?
Marko: Naletio sam automobilom na nju.
Vida: Pa sta si isao na nju?
Rakitic: Pa vozi se budalo po cesti, a ne po djevojkama.
Vida: Slazem se sa raketom.
Marko: Ajde me podsjetite zasto se druzimo s njima?
Kramaric: Ma pusti njih. Reci ti nama sta je bilo?
Marko: Znate kako me Marija stalno provjerava? Stalno mi salje poruke. Tako mi je poslala poruku i ja nisam odgovarao. Pocela me je stalno zvati i morao sam pogledati sto mi je poslala. Uzeo sam mobitel i nisam gledao na cestu. I onda sam cuo vrisak i udarac. Izasao sam iz auta i na podu je bila djevojka. Tresla se je. Prvo me je dobro izvrijeđala i onda sam ju odveo u bolnicu. Natucena je. Ruka je najvise. I onda sam ju htio odbaciti na vlak, ali nije htjela. Krenula je pjesice.
Mario: Pustio si natucenu djevojku da pjesaci??
Marko: Ne. Krenuo sam za njom. Srecom, nema pojima gdje je sto. Nije odavde. I onda se derala na mene.
Kramaric: Uf bome si dobio jezikovu juhu.
Corluka: Ah zene.
Marko: To nije sve. Najgore je tek doslo.
Lovren: Sta?
Marko: Ponudio sam joj novac da nikome ne kaze da sam ju udario.
Modric: Si ti normalan?
Mario: Pa sta je rekla?
Marko: Rekla??? Derala se na mene uzasno. Mislio sam da ce me istuci. Da je imala pistolj sigurno bi pucala.
Modric: Pa i ja bih se derao. Uvrijedio si je.
Marko: Ali nisam htio. To mi opce nije bila namjera.
Mario: A sta sada. Vjerovatno je vise ne budes vidio i to je to.
Vida: A kako izgleda?
Rakitic: Ima li decka?
Marko: Sta ja znam el ima decka. Ovako je jako lijepa. Ima kosu do ramena, crna, kovrcava. Visoka je i to dosta. Lijepo je sređena. Neiskvarena je. Vidi se da joj nije stalo do novaca i takvih stvari. Koju godinu je mlađa od mene. Vjerovatno ide na fax.
Rakitic: Koji?
Marko: A sta ja znam. Koji sve ima u Maksimiru opce.
Mario: Ekonomski, sumarski, imas onaj privatni... to su svi koje ja znam
Marko: Ili ekonomski ili ovaj privatni. Sumljam da ide za sumara. A mozda i ide.
Kramaric: Je i motornom pilom iskaljiva bijes.
Marko: Samo ne na meni molit cu lijepo.
Lovren: Si se javio Mariji?
Marko: Ma nisam. Mislim da cu to prekinuti. Previse me davi, a i ne osjecam prema njoj ono sto bi trebao.
Mario: Ako je tako onda ti je to ispravna odluka. Samo polako. Mlad si i imas vremena.
...........Stigla sam kuci.
Mama: Ajde ispricaj nam kako je bilo.
Ja: Idem se prvo presvuci, pa cu doci. A i gladna sam.
Tata: Hajde pozuri.
Otisla sam na kat. Usla sam u sobu i presvukla se. Obukla sam tajice i obicnu neku majicu. I odmah sam se vratila k svojima. Sjela sam za stol i usput sam im pricala kako je bilo .
Ja: Nije dugo trajalo. Dekan je odrzao govor i to je to.
Mama: Si koga upoznal?
Ja: Jednu djevojku Saru. Sutra idemo zajedno na predavanja
Tata: Vidis da si bezveze zivcanila.
Ja: Kad me bilo strah
Maja (sestra): Si vidjela kojeg nogometasa????
Ja: Jooj dosadna si.
Maja: Pa reci mi.
Ja: Vidjela sam samo da su kod stadiona bili novinari.
Maja: Kad je okupljanje reprezentacije.
Ja: Svejedno.
Najela sam se i otisla u sobu. Bila sam uzasno umorna. Morala sam se pripremiti za sutra. Opet se rano ustajem. Legla sam si prvo u krevet i otisla da vidim sta ima na instagramu. Listala sam i vidjela sam da je onaj krten objavio neku sliku. Igra neku igricu koliko vidim. Da, inace ga pratim na instagramu. Pratim cijelu reprezentaciju. Rekla sam da volim nogomet.
Nisam lajkala sliku jer sam se bojala da ce skuziti. Jos sam mu se predstavila sa drugim imenom.
Lajkala sam sliku. Ne zna on da sam ja Ella.
Jos sam bila kratko na instagramu i onda sam odlozila mobitel i izasla van na zrak. Igrala sam se sa psom kojeg imamo. Presladak je. Zacas je bilo 18:00 sati. Otisla sam u kucu. Pospremila sam sto je trebalo i otisla u sobu. Trebala sam se opustiti. Tako da sam si napravila vrucu kupku sa punooo pjene. Pustila sam si muzikicu i uzivala.
Zatvorila sam oci i onda mi je pred oci dosao Marko. Zastoo??? On je bas debil.
Nakon pola sata uzivanja u kupki izasla sam iz kade. Kada sam obukla donje rublje pogledala sam se u ogledalo i primjetila sam na rebrima koju ogromnu modricu imam. Na to sam bas poludjela. Mogao me je ubiti. Kreten jedan debilni. Bas me zivcira. Obukla sam pidzamu j zavalila se u krevet. Zaspala sam i znala sam da me ceka rano buđenje ujutro .Marko P.O.V
Dosao sam kuci. Odnosno, dosao sam u svoj stan. Nisam zelio da mi Marija danas dolazi. Moram to sutra rijesiti sa njom. Otisao sam do hladnjaka i izvadio sunke. Slozio sam si neki sendvic. Izvalio sam se na kauc. Tv je upaljen, ali ne obracam pozornost. Razmisljam kako sam Ivanu povrijedio dva puta u jednom danu. Prvo fizicki, a onda emocionalno. Ne mogu vjerovati da mi je palo na pamet da joj nudim novac. Nikad to nisam rekao nikome. I ja bih bio ljut da mi netko to ponudi. Zelio bih joj se ispricati, pa moram. Ona putuje s vlakom. Znaci i sutra ce prolaziti pokraj stadiona. Pricekat cu je popodne da joj se ispricam. Onda cu biti miran. A na njoj je da li ce prihvatiti ispriku ili ne.
Idem se sada otusirati i onda na spavanje. Sutra imam trening i moram biti odmoran. Sljedecih dva i pol mjeseca je reprezentacija u Hrvatskoj. Bit ce uzbudljivo. Torino je lijepi, ali najljepsi je Zagreb.
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...