37

1.2K 53 2
                                    

Mario: Sto???

Doktor: Dosta je kriticno. Na intezivnoj njezi je i spava.

Mario: A dijete?

Doktor: Dijete je dobro. Ona se sada mora odmoriti. Sve ovo je uzrokovano stresom.

Mario: Kada mogu k njoj?

Doktor: Tek kada ju premjestimo u sobu.

Mario: Dobro.

Doktor: Odite kuci odmoriti se. Ona ce se probuditi sutra ujutro.

Mario: Ostat cu ovdje cekati.

Doktor je otisao. Sjeo sam na stolac i cekao. Primio sam se za glavu i spustio glavu prema podu. Suze su mi samo potekle niz obraze. Ja sam kriv sto je njoj pozlilo. Derao sam se na nju. Nisam nista od onoga mislio ozbiljno. Ja nju obozavam. Sve bih dao za nju.

Nakon sat vremena otisao sam u kantinu kupiti si vode. Vracao sam se prema cekaonici i zvonio mi je mobitel. Bio je to Marko.

Mario: Halo?

Marko: Kako je?

Mario: Zasada su dobro, ali je na intezivnoj njezi i ne mogu k njoj.

Marko: Zasto si onda jos u bolnici??

Mario: Zelim biti ovdje ako se probudi.

Marko: Nemoj se muciti. Odi kuci.

Mario: Ostat cu ovdje.

Marko: A dobro. Kako zelis. Ajde pokusaj se nekako odmoriti. Duga je noc.

Mario: Hocu. Hvala ti. Bok.

Marko: Bok.

Poklopio sam i nastavio hodati prema cekaonici. Opet sam sjeo i buljio u jednu tocku. Molio sam se za njih. Ella i Matej su mi sve.
Vrijeme mi je jako sporo prolazilo. Ljudi su dolazili i odlazili, a ja sam ostao.
Pogledao sam na sat i bilo je 13:54 sati. Pogled mi je odlutao prema vratima cekaonice. Mama je dosla. Od kuda ona tu??

Mario: Mama sto radis ovdje?

Mama: Cula sam sto je bilo pa sam dosla.

Mario: Ne zelim sada slusati o tome da Ella nije za mene.

Mama: Dosla sam biti uz tebe.

Mario: Kako sada to?

Mama: Mario volis ju?

Mario: Vise od zivota

Mama: Vidim. Mario zao mi je sto te nisam slusala i podrzavala. Ti si moje dijete i uvijek cu zeljeti najbolje za tebe.

Mario: Ali Ella i nas sin jesu najbolje za mene.

Mama: Sada znam. Nadam se da mi oprastas i da ce mi Ella oprostiti 

Mario: Hoce.

Zagrlio sam mamu poput malog dijeteta. Bila je dugo samnom. Zajedno smo rucali, a onda je navecer otisla kuci. Htjela je ostati, ali ne zelim da se umara ovdje.
Ne mogu vjerovati da je prihvatila Ellu. Zar se moraju dogoditi ovakve stvari da bi odnos bio bolji???
Samo da se Ella probudi i sve bude dobro.

Bilo je 23:00 sata i nekako sam lezao na stolicama. Poceo sam drijemati, a onda sam ugledao Josipa. Bio je pijan.

Josip: Sto si ucinio Elli??

Mario: Izađi van

Josip: Kretenu. Upropastio si joj zivot. Koliko je plakala zbog tebe. Sada si ju strpao u bolnicu. Budalo jedna.

Mario: Daj izađi van.

Josip: Ella je moja. Osvojit cu ju ponovno, a tebe ce zaboraviti. Radis joj pakao od zivota!!!!

Derao se ili bolje receno urlao je. Odjednom se zaletio prema meni i udario me.
Pogledao sam ga, ali nisam mu uzvratio udarac jer je bio u pravu. Ubrzo su dosli zastitari i izbacili ga van. Meni su zaustavili krvarenje nosa. Oko jedan sat ujutro sam zaspao.
Samo da se Ella probudi i sve ce biti u redu.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now