2

2.2K 77 0
                                    

Ne mogu ruku pomaknuti. Vidim da netko izlazi iz automobila. Koliko uspijem vidjeti neki decko. Mislim da je koju godinu stariji od mene. Jako je ozbiljan i uplasen.

Xxx: Isuse, oprosti nisam te vidio. Idemo u bolnicu! Sto te boli???

Ja: Pa vozis se ko budala. Kretenu jedan !! Mogao si me ubiti.

Xxx: Znam, kriv sam. Jesi li u redu.

Ja: Mislim da sam slomila lijevu ruku. Ne mogu ju pomaknuti. Glava me sada boli.

Xxx: Idemo u bolnicu.

Nisam se htjela svađati, ali fakat me je boljela ruka i glava me je pocela rasturati. Sjela sam u automobil i on je krenu. Meni su krenule suze. Bas sam se uplasila. Dosta je brzo vozio

Ja: Dobro hoces ti nekoga danas jos i ubiti??? Daj uspori !! Koji ti je vrag??

Xxx: Oprosti, ali moras hitno u bolnicu.

Ja: Ma ici cemo mi oboje u mrtvacnicu ne usporis li.

Tada je malo smanjio gas i isli smo normalno. Za deset minuta smo stigli u bolnicu. Nekako sam u automobilu uspijela poslati poruku mami da cu doci s kasnijim vlakom jer sam se zadrzala. Nisam htjela reci sto se dogodilo da se ne uzrujaju. Usli smo u bolnicu i otisli na trijazu. Primili su me odmah i koliko sam vidjela ovaj kreten je sjeo na stolicu i primio se za glavu.

Xxx P.O.V.

Udario sam djevojku. Nisam je vidio. Vozio sam, a imao sam mobitel u ruci. To je sve zbog Marije. Stalno mi salje poruke gdje sam, s kim sam, kada cu se vratiti..... I sada zbog toga nevina djevojka je u bolnici. Samo da nije nista ozbiljno. Kada sam ju ugledao ispred automobila skamenio sam se. Mogao sam ju pregaziti. A kada sam izasao bila je tako uplasena. Koliko sam uspio vidjeti mojih je godina. Mozda koju godinu mlađa. Vjerovatno ide na fakultet.
A uspio sam primjetiti da je lijepa. Jedino ima dugack jezik. Cura me bas izvrijeđala, a ima i pravo. Skoro je poginula mojom greskom. Ovo se ne smije procuti jer ce onda moja karijera trpiti.
Sto rade?? Unutra je vec vise od pola sata. Ustao sam se i nervozno hodam po cekaonici. A evo ih.

Xxx: Si dobro?

Ja: Ne !

Doktor: Nije nista ozbiljno. Dosta je natucena lijeva ruka, i ima par modrica od pada. Na ruku treba stavljati led i gibati rukom.

Ja: U redu, hvala i doviđenja.

Izasla sam van. Sada trebam skuziti kuda mogu doci do vlaka.

Xxx: Gdje zivis?

Ja: Daleko daleko.

Xxx: Gdje, ajde sjedni u auto odvest cu te.

Ja: Ne hvala

Krenula sam pjeske ma da nisam imala pojima kuda zapravo idem. Krajickom oka vidjela sam da ovaj sjeda u auto i ide zamnom. Spustio je prozor.

Xxx: Daj sjedni u auto. Pa kamo ides?? Ako ides tim putem sigurno nejdes prema gradu.

Skuzila sam da ovo nikamo ne vodi. On je stao, a ja sam usla u auto.

Xxx: Kamo da te odvezem?

Ja: Na kolodvor.

Xxx: A od kuda si?

Ja: A sto te to zanima?

Xxx: A zanima me.

Ja: Iz Koprivnice.

Xxx: Tamo sam igrao.

Ja: Sta igrao???

Xxx: Pa nogomet. Ja sam Marko Pjaca

Ja: Wtf?? Nisam te prepoznala.

Marko: A da jesi ne bi toliko vikala na mene?

Ja: Ne

Marko: Znao sam.

Ja: Derala bih se jos jace, da netko pozove novinare pa da vide kako se nogometasic vozika. Ko glavom bez mozga.

Marko: Kako si me to nazvala??

Ja: Kretenom? Debilom? Budalom? Nogometasicem?

Marko: Dobro skuzio sam. Ali isto tako sam ti se ispricao. Stvarno mi je zao.

Ja: Ma svejedno.

Marko: Kako se ti zoves?

Ja: Hmmm Ivana.

Nemam pojima zasto sam mu lagala. Ali nisam htjela opce imati posla s njime. Ja obozavam nogomet i igrace, ali ne bih nikad pretpostavila da su ovako djetinjasti i glupi.

Marko: Drago mi je Ivana.

Ja: Rado bih rekla također, ali ne djelimo obostrano zadovoljstvo.

Marko: Toliko me mrzis?

Ja: Ma nema ja tebe sta mrziti ili voljeti. To su sve osjecaji, a ja nemam nikakav osjecaj prema tebi. Niti te mrzim, a niti te obozavam. Kraj price.

Marko: A dobro. Evo stigli smo.

Ja: Hvala. Bok.

Marko: Cekaj.

Ja: Sta je?

Marko: Ovo nemoj nikome reci molim te. Bilo bi uzas da javnost sazna da sam skoro nekoga pregazio.
Evo koliko trazis za sutnju. Mogu odmah otici u banku. Imam i kod sebe nesto novaca.

Ja: Jesi li ti normalan? Bas si glup. Sta mislis da meni trebaju tvoji novci? Koji ti je ku**c??? Daj se spusti na zemlju. Ako druge tako kupujes mene ne budes.
Nadam se da te vise nikada ne cu sresti.

Izasla san iz auta i tako sam zalupila vratima da su skoro stakla popucala. Kupila sam kartu i ubrzo je dosao vlak. Usla sam u vlak i krenula kuci nakon napornog dana.

Marko P.O.V.

Cinila mi se draga djevojka. Nisam nista lose mislio kada sam joj ponudio novac. To je bila placena usluga. Bas se je uvrijedila. A od kud njoj pravo da me toliko izvrijeđa??
Zvoni mi mobitel. Mario je.

Marko: Halo?

MM: Gdje si ti? Dođi kod mene. Decki i ja te cekamo.

Marko: Ma ne pitaj.

MM: Sta je bilo?

Marko: Skoro sam pregazio neku djevojku na pjesackom. I onda smo isli u bolnicu i oke je. Natucena je.

MM: Pa kako?

Marko: A tipkao sam po mobu, Mariji slao poruku i nisam vidio ovu djevojku.
Evo doci cu k tebi pa cu ti ispricati.

MM: Oke

Poklopio sam i upalio auto. Krenuo sam prema Mariovom stanu. Valjda ne budem vidio vise ovu drsku bezobraznicu.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now