Konacno subota. Ustajem iz kreveta i obavljam jutarnju higijenu. Odlazim nazad do sobe i presvucem se. Malo sam stvari spakovala jer idem danas k svojima. Godit ce mi. Ali jako sam nervozna jer cu im morat reci da sam trudna. Ne znam kako cu to reci ni kako ce oni reagirati.
Zapravo me najvise strah njihove reakcije. Valjda ce biti sve oke. Ipak, postat ce baka i djed. Doruckovala sam i pospremila sto sam imala. Uzela sam stvari i krenula.Mario P.O.V
Nisam oka sklopio ovu noc. Stalno mislim na Ellu. Razumijem i nju i razloge, ali ako me voli onda nam nista ne bi trebala biti prepreka.
U kuhinji sjedim za stolom i pijem kavu. Za dva dana idem u Italiju u klub. Neko vrijeme n budem vidio Ellu.
Cujem da se Ivana probudila.Ivana: Dobro jutro ljubavi.
Mario: Jutro
Ivana: Sto ima za dorucak?
Mario: Ne znam. Idem ja prosetat.
Ivana mi se priblizila i htjela me poljubiti, ali ne prihvacam vise nicije poljupce osim od Elle.
Mario: Nemoj Ivana.
Ivana: Zasto si tako hladan prema meni? Koji ti je vrag?
Mario: Dođem poslje. Idem prosetat i onda idem s deckima na rucak.
Uzeo sam mobitel i kljuceve te izasao iz stana. Ella me je zaludila. Moram do nje. Sjeo sam u automobil i krenuo k njoj. Moram opet probati razgovarati sa njom. Moj pokusaj da ju zaboravim doveo je do toga da sam zarucen sa djevojkom koju vise ne volim, a djevojka koju volim ne zeli biti samnom.
Za petnaest minuta stigao sam do Ellinog stana. Usao sam u zgradu i otisao do stana. Kucam i zvonim, ali nitko ne otvara. Pa gdje je?? Nakon deset minuta kucanja i dozivanja pojavila se neka gospođa.Xxx: Dobar dan, a koga trebate?
Mario: Dobar dan. Ellu bih trebao
Xxx: Ona vam je otisla danas ujutro.
Mario: A kamo?
Xxx: K svojima na selo. Otisla je za vikend.
Mario: A hvala vam
Xxx: Nesto je hitno? I ona je bila jako zabrinuta ujutro.
Mario: Kako? Znate zasto?
Xxx: Ne bih znala zasto, ali sinoc je i plakala, a sada ujutro je bila jako lose. Oci su joj bile natecene i crvene, a bila je i dosta blijeda
Mario: Hvala vamOkrenuo sam se i otisao do automobila. Ella je isto lose kao i ja. Vjerovatno ju muci ova situacija. Moram ju vidjeti prije nego otiđem u Italiju.
Ja odlazim u ponedjeljak, a ona tada dolazi nazad u Zagreb.
Kako cu bez nje? Idem za njom. Znam gdje zivi, moramo razgovarati............................
Za sat i pol dosla sam. Docekali su me roditelji, sestra i djed. Jako su sretni sto me vide. I ja sto vidim njih. Usli smo u kucu. Malo smo razgovarali, a ja sam onda otisla u svoju sobu.
Tada sam pozvala mamu i tatu u sobu.Ja: Moram vam nesto reci.
Mama: Sto je bilo?
Tata: Zasto si tako zabrinuta?
Ja: Zato sto me strah
Mama: Reci
Ja: Nemojte se ljutiti
Tata: Ella daj vise reci
Ja: Trudna sam
Mama: Mooolim???!!
Tata: Salis se ???
Ja: Ne. Trudna sam
Mama: Pa s kim?
Tata: Decka imas?
Ja: Ne
Mama: Tko je otac?
Ja: To vam ne budem rekla. Ni on ne zna.
Tata: Kako ne budes rekla?
Ja: Molim vas da postujete moju odluku. Ako ne ja mogu otici snaci cu se. Znam da se ljutite, ali tako je kako je. Ja cu roditi i tako sam odlucila.
Tata: Zateceni jesmo, ali naravno da smo uz tebe. Kada ces i ako ces biti spremna jednoga dana ces reci.
Mama: Mi smo uvijek uz tebe.
Ja: Hvala vam. Volim vas.
Tata: I mi tebe.
Mama i tata su izasli iz sobe, a meni je pao kamen sa srca. Nisu ljuti na mene. Malo sam zadrijemala.
...................
Stigao sam nakon sat vremena voznje. Dosta brzo sam vozio. U selu sam, ali ne zelim nenajvljeno banuti pred njene roditelje. Nazvat cu ju.
................
Budi me zvonjava na mobitelu. Netko je bas uporna. Tko drugi nego Mario.
Ja: Halo?
Mario: Moramo razgovarati
Ja: Nemamo o cemu
Mario: Ako ne zelis ti doci ja cu. Tu sam u selu
Ja: Salis se
Mario: Ne. Ozbiljno ti kazem. Ako se ne zelis samnom naci onda cu ti doci tu pred kucu.
Ja: Oke. Gdje si?
Mario: Tu na kraju sela.
Ja: Oke dolazim. Ja cu vozit a ti kad me vidis kreni zamnom
Mario: Dobro. Cekam
Poklopila sam i ustala sam iz kreveta. Obukla sam trenirku gornji i donji dio i patike. Uzela sam jos vestu jer je vani vec skoro mrak a i hladno je.
Ja: Mama idem ja do Lucije (prijateljica iz djetinstva)
Mama: Oke pazi se.
Ja: Budem
Izasla sam i sjela u auto. Krenula sam i ubrzo sam vidjela Maria. Malo sam usporila da me vidi i onda je krenuo zamnom. Ne zelim da me netko vidi da se s nekim sastajem po mraku. Idemo negdje gdje nema nikoga.
YOU ARE READING
Pobjeda ljubavi
FanfictionJedna obicna djevojka krece na fakultet. Ona nije iz Zagreba. Sve joj je strano, nikoga ne pozna..... Zivot ce joj se skroz promijeniti kada upozna njega. On je nogometas. Ona obozava nogomet. Jedna noc ce sve promijeniti. U njen zivot uci ce muskar...