9

1.6K 71 0
                                    

Budim se. Nedjelja je. Pogledan kroz prozor. Vrijeme je oke, donekle. Vracam se u krevet. Jos mi se spava. Ipak, moram se ustati. Teska srca ustajem i odlazim u kupaonicu. Obavljam jutarnju higijenu. Presvukla sam se u tajice i neku obicnu majicu. Sara jos spava. Rekla je da se ne ustaje prije 11:00 sati.
Otisla sam do kuhinje i doruckovala sam. Zatim sam uzela mobitel u ruke i sjela na kauc u dnevni. Idem vidjeti sto ima na instagramu.
Oh zahtjec za follow od Marka. Prihvatila sam. Ne budem ga odbila, a idem kasnije s njim na kavu. Joj jos i to danas. Samo da ne bude neugodnosti kao jucer.

Marko P.O.V.

Danas mi se opce nije problem ustati iz kreveta. Sretan sam sto idem sa Ellom na kavu. Valjda cemo se lijepo zabaviti. Obukao sam se i otisao doruckovati. Ne znam da li da se javim Elli ili ne. Ma budem prije nego cu krenuti. Hjooj tek je u 14:00 sati rekla da se nađemo. Moram nesto raditi da mi vrijeme brze prođe.
Idem vidjeti sta ima na instagramu. Prihvatilaa jee moj zahtjev za pracenje. Lajkao sam joj neke slike. Divna je. Vidim da prati Mandzukica, Modrica, Lovrena, Subasica, Benkovica, Sosu, Coru, Roga..... mislim da sve reprezentativce i jos neke iz dinama. Nisam znao da voli nogomet. Idem ja do sestre Ive. Malo da se raspametim. Obuo sam se i sjeo u automobil te krenuo prema sestri.

................

Bas mi je dosadno. Sara jos spava. Na tv nema nista. Nedjelja je pa valjda nije bas neki program. Uciti se ne moram. Sve sam rijesila. Mozda da odem malo van iz stana. Idem nekamo. Idem u ducan. Nemam pojimaa. Uzimam kljuceve. Sari sam ostavila poruku i otisla sam. Prolazim pokraj stadiona pa sam se odmah sjetila nesrece. Polako mi prolazi modrica. A idem u ducan.
Kupit cu neke namirnice. Ionako ko da zivim kod Sare.

Marko P.O.V.

Stigao sam pred sestrinu kucu. Izlazim iz automobila i idem prema ulaznim vratima. Vidim da je tu auto i od Martine, moje druge sestre. Pozvonio sam i Iva mi je otvorila.

Iva: Marko??

Marko: Bok

Iva: Ajde ulazi

Martina: Ej braco

Marko: Bok.

Iva: Pa od kuda ti ovdje?

Marko: Dosadno mi je pa sam dosao.

Iva: Ajde super. Braca na okupu.

Martina: Sto si tako uznemiren?

Marko: Nisam. Iva daj mi casu vode molim te

Iva: Evo odmah

Martina: Procitala sam da si prekinuo sa Marijom. Istina?

Iva: I ja sam cula. Izvoli vodu.

Marko: Hvala. Je istina je. Nije nam islo, a i nisam osjecao prema njoj nesto sto bi nas drzalo u vezi.

Iva: A onda je i bolje tako.

Martina: Imas drugu.

Marko: Ne

Martina: Poznam te. Zaljubljen si

Iva: Pusti ga

Martina: Pa nek nam kaze. Vidi se na njemu da je zaljubljen

Marko: Jesam. Prvi puta u zivotu

Iva: Ko je on? Odakle je? Znam ju? Koliko ima god?? Kako se zove??

Martina: I onda sam ja naporna????

Iva: Zanima me

Marko: Ne znate ju. Zove se Ella i ima 19 godina. Nije odavde.

Martina: Konacno da si nam se ti zaljubio. Ali iskreno.

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now