40

1.3K 50 2
                                    

Ja: Mario??

Nista on i dalje spava. Zao mi ga. Na podu je.

Ja: Mario??!

Mario: Ha?

Ja: Ajde probudi se!

Mario: Gdje sam?

Ja: Kod mene na podu.

Mario: Oprosti.

Ja: Pa sta radis ovdje?

Mario: Kada sam dosao spavala si, onda sam sjeo na pod i gledao te

Ja: Gledao me? To zvuci strasno hahahaha

Mario: Idem ja spavat

Ja: Mario?

Mario: Reci

Ja: Volim te

Okrenuo se. Bio je zatecen. Valjda se nije nadao da bih mu to rekla. Samo mi je doslo u glavu, bolje receno srce je moralo progovoriti.

Mario: Molim?

Ja: Dobro si cuo. Volim te.

Mario: Od kuda to?

Ja: Ne zelim da mislis da te ne volim. Volim te od nase prve noci, nisam te prestala voljeti. Ali kao sto vidis sve je protiv nas.

Mario: Ella, ja te obozavam. Zato bi se bas i trebali suprotstaviti svima i svemu.

Ja: Ne znam.

Mario: Ella, probajmo!

Ja: Oke, probat cemo. Mozda i uspijemo.

Dosao je do mene i poljubio me. Tako mi je falio. Konacno. Nadam se da cemo ovaj put biti sretni. Mario i ja smo legli i zaspali.

.................

Jutro je. Ulaze u sobu blage zrake sunca. U Mariovom sam narucju. Ovo mi je najljepse buđenje ikada.
I Mario se poceo vrpoljiti po krevetu.

Mario: Jutro

Ja: Jutro

Mario: Si vec dugo budna?

Ja: Ma nisam

Mario: Kako nam je sin?

Ja: Super, gladna je

Mario se nasmijao. Poljubio me i ustao se iz kreveta. Otisao je u kupaonicu i nakon toga izaso te otisao pripremiti dorucak. Nakon njega ja sam obavila jutarnju higijenu. Otisla sam u kuhinju i doruckovali smo.

Mario: Hoces samnom u trgovinu?

Ja: Moze

Mario: Idemo onda nakon dorucka? Moramo kupiti neke namirnice. Nemamo vise nista.

Ja: Oke

Doruckovali smo i zezali se. Nakon dorucka sam se presvukla. Obukla sam tajice i dugu majicu te jaknicu. Obula sam gleznjace. Kosu sam svezala u visoki rep. Trbuh mi se bas vidio. Bio je dosta velik, ipak sam trudna sedam mjeseci. Izasli smo uz stana i zaputili se prema trgovini. Naravno, bilo je par novinara koji su nas pratili, ali nista nepodnosljivo.
U trgovini su nas ljudi gledali sa cudom, ali nismo se obazirali. Listala sam portale i naletjela na clanak koji je govorio o Mariu u meni. Ja sam premlada za njega, kako cu roditi sa 19 godina......

Jos nesto na sto ne trebam obracati paznju. Obavili smo kupnju i vratili se u stan.
Nakon sto smo pospremili kupljene stvari isli smo kuhati rucak.

Mario: Sad ces ti vidjet kakav sam ja majstor!

Ja: Ma nemoj

Mario: Samo se ti nasmijavaj

Ja: Dobro dobro 

Tada me je privukao k sebi i zagrlio, a zatim i poljubio. Dosta nam je trajao poljubac.

Mario: Nikada te ne budem pustio

Ja: I bolje ti je hahaha

Mario: Volim te

Ja: I ja tebe

Rucali smo, a zatim smo gledali neki film.

Ja: Kada ides u Italiju?

Mario: Za dva tjedna. Mislio sam da ti pođes samnom

Ja: Joj ne znam

Mario: Pa zar nismo u vezi?

Ja: Jesmo, ali....

Mario: Pa dobit cemo dijete. Zar cemo ga odgajat na relaciji Zagreb- Torino. Zar cemo imati vezu na daljinu?!

Ja: Ne, ali daj i ti mene shvati. Jos jucer smo se svađali i neslagali, a sada bi se trebala preseliti s tobom u Torino.

Mario: Moras odluciti. To je moj posao. Kada si prihvatila mene onda si prihvatila i to da ne budemo zivjeli na jednom mjestu.

Ja: Znam Mario.

Ustala sam se i otisla u sobu. Sjela sam na krevet i razmisljala. Nije da ne zelim otici s njim. Isla bi i na kraj svijeta sa njim, ali jednostavno jos nisam sigurna. Bojim se da cemo opet pokvariti to sto imamo.

Mario: Jesi dobro?

Ja: Ma jesam

Mario: Se ljutis na mene?

Ja: Ne, sta ti je haha. Samo sam razmisljala. Ne bih htjela da pokvarimo ovo sto imamo.

Mario: Zato i trebamo pokusati zajedno

Ja: Znam. U redu.

Mario: To znaci da ides samnom?

Ja: Da

Mario: Tako sam sretan. Hvala ti.

Ja: Volim te

Mario: I ja tebe

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now