41

1.7K 56 6
                                    

Jos malo i na svijet cu donijeti nasu bebicu. Trebala bih roditi za tri tjedna.
Mario i ja smo u Italiji. Danas se vracamo u Zagreb. Okupljanje je reprezentacije. Oboje smo uzbuđeni i jedva cekamo da nam se rodi sin.
Mariova mama i ja smo se pomirile i u super smo odnosima. Stekla sam prijateljice u Torinu. Mariova i moja ljubav je sve jaca i jaca. Iako smo mislili da je to nemoguce, ali eto tako je.

Mario: Idemo?

Ja: Moze

Sjeli smo u automobil i krenuli prema zracnoj luci. Sve je proslo dobro i sjeli smo u avion. Nakon par sati stigli smo u Zagreb. Ubrzo i u stan.
Bili smo dosta umorni pa smo raspakirali stvari i legli malo ranije. Bilo je nekih 20:00 sati kada smo otisili spavati.

8:00 sati je. Pogledam prema suprotnoj strani, ali Maria nema. Ustajem j obavljam jutarnju higijenu. U dnevnom boravku na stolu je papiric, a pise: Otisao sam na trening, dođem oko 11:00 sati.
Volim te, Mario.

Nasmijala sam se. Kako je on drag. Nisam pozalila sto sam otisla sa njime. Ne mozemo biti sretniji.
Doruckovala sam i presvukla sam se. Mario je na treningu i bas mi je dosadno.
Sjela sam na kauc i upalila tv. Osjetila sam neku toplinu. Pogledala sam na kauc i vidjela vodu. Zar je moguce???? Pukao mi je vodenjak!! Sama sam. Nisam spremna!! Ustajem se i uzimam mobitel. Zovem Maria, ali ne javlja se. Sto cu sada??? Zovem Josipu.

Josipa: Halo?

Ja: Josipa, pukao mi je vodenjak.

Josipa: Zovi Maria!!!

Ja: Ne javlja se. Znas da su na treningu

Josipa: Zvat cu ja Ivana.

Ja: Gdje si ti?

Josipa: U Italiji.

Ja: Oke.

Josipa: Sjedni i duboko disi.

Poklopila sam i poslusala ju. Sjela sam i smirila se.
Proslo je pola sata i stvarno su me uhvatili bolovi. Mislila sam da se ovo događa samo u filmovima. Jako me boli. Znoj mi tece niz celo.
Mario se ne javlja. Naravno ne nosi mobitel na teren.
Sjetila sam se Mariove mame.

Ja: Halo?

Ljubica: Ella sto je bilo?

Ja: Pukao mi je vodenjak i ne mogu vise izdrzati. Mario je na treningu i ne mogu ga dobiti.

Ljubica: Smiri se samo. Ja cu sada doci.

Poklopila je, a ja sam samo jedva cekala da dođe. Cula sam da netko ulazi u stan. Mario je bio

Mario: Ella?? Sto je??

Ja: Pukao mi je vodenjak i sad me fakat boli!

Uzeo me je u narucje i odnio u auto. Taman je dosla njegova mama koja je sjela iza samnom. Zacas smo stigli u bolnicu. Medicinske sestre su me pripremile i otisla sam u rađaonicu. Mario je dosao ubrzo za nama. Primio me za ruku i bodrio tijekom cijelog poroda. Nakon tri sata rodila sam.

Doktor: Cestitam, vas sin je ziv i zdrav

Rodio se Matej Mandzukic. 3560g/51cm

Prvo su ga odnjeli na pregled, a mene odvezli u sobu. Nakon pola sata mogli smo Mario i ja primiti naseg sina. Bili smo jako uzbuđeni. Plakali smo od srece. Kada sam primila sina mislila sam da ce mi srce iskociti iz prsa. Mario je bio izvrstan. Bio je u cudu, ali jako sretan.

Mario: Sine moj! Dobrodosao na svijet. Tata ce te zauvijek cuvati.

Matej i ja smo izasli iz bolnice nakon cetiri dana.
Mario i ja smo preponosni roditelji. Obozavamo nasega sina.

Jos cemo biti u Hrvatskoj mjesec dana, a onda idemo nazad u Torino. Cestitke nam stizu od obitelji, prijatelja, fanova, novinara.....

Nisam ni slutila da cemo Mario i ja osnovati obitelj.

Mogu zakljuciti da se definitivno treba boriti za ljubav. Postoje mnoge prepreke, ali treba ih savladati.

Mario, Matej i ja smo u sobi. Matej je između nas. Gledamo ga i ne vjerujemo da je konacno sa nama.

Mario: Hvala ti

Ja: Za sto?

Mario: Hvala sto si mi podarila najvece blago na svijetu

Ja: Hvala tebi sto nisi nikada odusato od nase ljubavi

Mario: Nikada ni ne budem

Ja: Znam. Volim te

Mario: I ja tebe. Ovo je nasa Pobjeda ljubavi

❤❤❤❤❤

Pobjeda ljubaviWhere stories live. Discover now