Kaybetmek

12 2 0
                                    

Eksik hissetmek. Bir parçan yokmuş gibi hissetmek. Aslında sorun kalan parçalarını hissedememek. Bitmek. Bitirilmek, çaresizce ölmeyi beklemek. Kendini insanlardan saklamak. Üzüntünü, yaralarını, mutuzluğunu saklamak. İnsanların seni anlamamasından korkmak. Korkmaktan ziyade bilmek. Düşmek. Defalarca düşmek. Defalarca kalkmaya çalışmak ve daha kalkamadan bir tekme daha yemek. Yaşamak istememek. İstesende yaşayamamak. İstediğin hiçbir şeyi yapamamak. Hayal kurmak. Kurduğun hayalleri kendi ellerinle yıkmak. Kurduğun hayaller yüzünden ağlamak. Sonunda hayal kurmaktan vazgeçmek. Vazgeçmeye çalışmaktan vazgeçmek. Kendinden vazgeçmek. Kendinden ödün vermek. Karakterinden, düşüncelerinden ödün vermek. Düşünememek. Düşüncelerini dile getirememek. Konuşamamak. Haykırmak isterken tek bir kelime dahi edememek. Yenilmek lan yenilmek. Kaybetmek. Her şeyini, ruhunu, kendini, mutluluğunu, mutsuzluğunu, düşüncelerini, hayallerini, umutlarını, umutsuzluklarını, anılarını, gülümsemeni, hislerini, acılarını kaybetmek. En acısıda yarınlarını kaybetmek.

Kaybettim. Kazandınız. Artık savaşmıyorum. Savaşacak mecalim yok. Düştüm. Düştüğüm gibi kaldım. Yoruldum. Benden bir bok olmaz. Yarım bırakıldım. Milyonlarca parçaya bölündüm. Parça parça ettiniz. Parçalarımı toplamaya gücüm yok. Yanımda kimsem yok. Kimseyede ihtiyacım yok. Yazmaya bile halim yok...

GECENİN SÜKÛTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin