Bölüm 7: Hastalıklı düşünceler

20 3 0
                                    

Hırs yaptım.
Çalışıp, çabalayıp çok zeki ve çalışkan bir bilim adamı olacağım. Ve durmaksızın kanayan yaralarımı iyileştirmenin bir yolunu araştıracağım ve bulacağım. Seni, benden tamamiyle yok edeceğim!

***
Sadece ve sadece anlaşılmak istemiştim. Siz ise anlamak yerine yargıladınız. Sadece yargılamaklada kalmayayıp hepten içine sıçtınız. Siz orospu çocuğusunuz.

***
Bulunduğum durumu, aldığım şekli, düşündüklerimi keşke tam olarak anlatabilseydim. Kusura bakmayın anlatabilmem için önce düşünmem gerekli, düşünemiyorum.
---------
Yukarıda saçmaladığımın farkına bunu okuduğunuzda varacaksınız. Aslında yukarıda yazdığımla size nasıl olduğumu anlatmaya çalıştım. Bundan daha iyi nasıl anlatılır bilemiyorum.

***
Gittiğini ve gelmeyeceğini biliyorum. Gittin dedim değil mi? Pardon yanlış oldu. Hiç gelmedin ki nasıl gideceksin. Şöyle demem daha doğru sanırım. Gelmediğinide biliyorum, hiç gitmeyeceğinide...

***
Geçenlerde biri neyin var diye sormuştu. Bende hiçbir şeyim yok demiştim. O ise iyi o zaman, bende bir şey oldu diye düşünmüştüm demişti. Benim ne demek istediğimi anlamamıştı. Hiçbir şeyim yok derken, ona neyim olduğunu anlatmıştım. Sorunumun hiçbir şeyimin olmamasının olduğunu anlatmıştım. Ama anlamamıştı. Çünkü insandı. İnsanlar anlamazlar.

***
Korkuyorum. Hep korktum. Ben korkarak büyüdüm. Sevmekten ve sevilmemekten korktum. Korktuğum başıma geldi. İşte o an anladım; korkunun ecele faydası yokmuş. O an ecelimin geldiğini ve öleceğimide anladım. Ben öldüm.

GECENİN SÜKÛTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin