Cinci

7.7K 317 62
                                    

Flavia pov:

–Scumpa mea, poti sa faci niste mancare?

–Sigur mami. Ce sa gatesc?

–Iepure prajit cu sos de mustar cu unt de arahide.

Incep sa prepar iepurele. Stateam in genunchi, pe un scaun in fata aragazului pentru a ajunge la tigaia de pe foc. Adaug ulei in tigaie si astept sa se incalzeasca.

Usa bucatariei se deschide . Prefer sa nu ii dau importanta si imi continui treaba. In scurt timp, o mana loveste manerul tigaii, uleiul incins ajungand tot pe picioarele mele. Tipatul meu unpulse incaperea, lacrimile incepand sa imi inunde excesiv fata.

–Nu mai tipa, asta e nimic!

–Dar ma doare!

Vrei sa iti arat durere? Fie!

In secunda urmatoare ma prinde de par si ma duce in curtea din spate. Dintr-o singura miscare imi smulge tricoul subtire pe care-l aveam si ma lasa doar in pantaloni scurti si un maiou foarte subtire. Zapada si frigul de afara imi racea brusc corpul. Desii era iarna, in casa preferam sa port haine subtiri, de vara, dar se pare ca obiceiul asta imi poate fii fatal.

–Maine dimineata cand vin, vreau sa fii in acelasi loc!

–Dar....

–Dar nimic!

Corpul meu tremura excesiv, simteam cum fiecare celula a corpului imi ingheata. Noaptea asta a trecut greu. Abia ma mai tin pe picioare. Usa de la casa se deschide, o mana tragandu-ma in casa.

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum