Patruzeci si sase

2.1K 113 2
                                    

Millie pov.

In secunda in care ne-au vazut, copiii au sarit pe noi cu intrebari.

-Plecam? Intreaba Jay

-Ce au zis? Intreaba Finn

-E ultima zi la scoala? Intreaba Liv

-Copii, lasa-tii sa raspunda. Spune Jus'

-Dupa ora asta plecam. Spune Noah incercand sa para suparat.

-Tata a fost furios. Spun eu

-Deci, e ultima zi? Intreaba Rylei suparata

-Ramanem la scoala! Spunem eu si Noah accentuat

-Yeeeeyyyy! Spun toti si incepem sa sarim in sus imbatisandu-ne in grup.

-Si Tanya? Intreaba Sierra

-Tanya nu se va mai lua de noi, dar mai e o problema. Spune Noah

-Care? Intreaba toti in cor

-Stie de noi. De mine si de Noah cel putin. Spun eu usor agitata.

-Unchiul nu poate face nimic? Doamne e greu imi e sa ii zic asa. Spune Liv

-Nu cred ca poate. Stiu ca e greu Liv dar momentan nu avem ce face.

-O sa vorbim noi doi cu ea acum. Spune Noah si arata spre usa pe are intra Tanya

Eu si Noah ne indreptam spre ea zambind cald. Ne oprim in fata ei apoi incepem.

-Buna Tanya. Spun eu

-Majestatile voastre. Spune Tanya

-Doar pentru ca suntem copii lor asta nu inseamna ca trebuie sa ne tratezi asa.Spune Noah

-Ok. Spune ea timid

-Tanya, te rog sa pastrezi asta secret. Nimeni nu stie, nici macar profesorii. Doar directorul stie. Te rog nu spune nimanui. Spun eu bland

-Vrem sa fim tratati ca niste copii normali, oricum se va ruina totul la bal, dar vrem sa afle asa. Spune Noah

-Daca asa ma pot revansa, fie. Secretul vostru e in siguranta. Spune Tanya

-Multumim. Spunem noi doi in cor.

Profesoara intra in clasa asa ca ne asezam in banci. avem Conduita iar profesoara ii ajuta pe colegii nostrii cu dansul pentru bal.

Noi nu mai exersam, avand in vedere ca il dansam de la 6/7 ani.

Ora a inceput acum 5 minute si deja ne plictisim. I-am luat mana lui Noah si i-am zambit dulce.

-Vi cu mine sa dansam dansul pe care l-am pregatit pentru al 13-lea an de casatorie al mamei? Intreb dulce

-Ai noroc ca ma plictisesc. Spune el apoi imi saruta fruntea si pornim spre jumatatea din spate a salii de sport, pe care am imprumutat-o pentru repetitii.

Pornesc muzica de pe telefon apoi incepem sa dansam (media).

In scurt timp se alatura si Jay si Liv impreuna cu Jus si Rylei. Dansam asa mai bine de jumatate de ora, iar cand ii fac semn, Sierra opreste muzica.

Motivul pentru care Jay, Jus, Liv si Rylei stiu la fel de bine acest dans e pentru ca mama, tata, Niall si Fizzy isi sarbatoresc cununia in aceasi zi, asadar am facut impreuna acest dans ca o surpriza pentru ei. Cand ne oprim sala se umple de aplauze.

-A fost minunat copii. Unde ati invatat sa dansati asa? Intreaba doamna profesoara.

-Am fost invatati de catre Madame Smith. Spune Liv

-Madame Smith? Adica Abby Smith? Intreaba profesoara uimita

-Da, acea Madame Smith. Spun eu calm

-E cea mai buna profesoara de dans. Spune Lilih, o colega de clasa

-Chiar e cea mai buna. Spune Noah zambind prietenos

Cu acestea ora s-a terminat. Pornim spre iesirea din liceu apoi intram in dubita. Drumul pana la castel e de o ora in general, dar azi baietii au spus ca ne duc la inghetata.

Parintii nostrii au fost de acord cu ideea baietiilor de a avea o mica iesire, atata timp cat suntem paziti.

Am mers la cea mai buna Gellaterie din oras. Eu am ales o inghetata de vanilie si ciocolata. Noah a ales de fistic si menta. Liv a ales de oreo si ciocolata. Rylei de capsuni si vanilie. Jus de menta si ciocolata. Jay a ales de vanilie si ciocolata. Finn de caramel si alune, iar Sierra de menta si vanilie.

Ceilalti si-au cumparat inghetata de ciocolata cu menta.

Dupa ce am terminat inghetata am pornit spre castel. Mai sunt doar doua zile pana la bal. Doar doua zile pana se afla cine suntem de fapt.

Nu pot sa cred ca mai sunt doua zile pana la aflarea adevarului. Doua zile pana cand viata noastra de copii normali ia sfarsit.

Dupa doua saptamani in care ne-am comportat si am fost tratati ca niste copii oarecare, vine renumitul Bal al Toamnei si ne distruge acoperirea.

Helau guys. Iar am postat tarziu dar eu inca dau teste si am o groaza de invatat. Promit ca de joi incerc sa postez zilnic. Imi cer iertare pentru greseli. Ne vedem curand. Bye! [×_×]

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum