Flavia pov:
Am ajuns rapid in sala de mese. Regele statea in capul mesei.Regina statea in dreptul lui, in stanga erau doua scaune libere ce presupun ca sunt pentru noi. Louis se aseaza langa tatal sau, nu inainte sa imi traga scaunul.
-Mama, tata, trebuie sa va spun ceva. se trezeste Louis spunand spre sfarsitul cinei
-Ce e fiule?
-Voiam sa va spun ca FLavia e de azi iubita mea.
-Nu permit asa ceva! spune regele nervos
-Dar tata....
-Nu Louis, majestatea sa are dreptate. Nu sunt buna pentru tine. Meriti pe cineva de rangul tau. Acum, va rog sa ma scuzati. spunapoi ma retrag plangand in liniste.
Ma indrept spre camera printului, de unde imi voi strange lucrurile si o sa plec. Nu vreau sa stau inre Lou si rege.
Fizzy pov:
O privesc pe draga mea prietena si cumnata Flavia, plecand spre iesire. Lou ii arunca o privire urata tatei apoi pleaca dupa ea. Il privesc pe Ni al meu care era oarecum rusinat de situatie dar totusi era foarte trist ca tata nu ii accepta sora si totodata iubirea si fericirea fratelui meu alaturi de ea.
-Ce e cu tine tata? ma trezesc tipand.
-Nu imi spune ca ii ti partea fetei alea.
-Fata aia e speciala. Louis o iubeste si vrea ca ea sa ii fie regina. E singura care a dormit in templu si se pare ca si utima. Il stii pe Lou, o sa mearga cu ea, iar tu vei ramane cu orgoliul tau si fara mostenitor la tron si asa clanul rival va lua conducerea regatului.
-Daca e cum zici tu, vreau ca fata asta si familia ei sa plece din regatul meu.
-Nu poti face asta.
-Sunt regele, sigur ca pot. Vreau ca Louis sa isi gaseasca pe cineva ca Niall. Tu nu vrei asta?
-Dar a gasit. spun frustrata
-Ea nu e buna. Maine voi da ordin ca ea si familia ei sa plece din regat pentru totdeauna.
Acestea fiind spuse, il privesc pe Ni al meu cum se indreapta spre usa.
-Ce faci Niall? Unde pleci? intreaba tata curios
Tata are o slabiciune pentru Niall. L-a placut din prima. Mereu se inteleg bine si chiar sunt prieteni buni. Gresala pe care a facut-o il va costa aceasta prietenie.
-Merg sa imi fac bagajele pentru maine. Spune sec si totusi nervos si trist
-Pleci undeva dragule? intreaba mama
-Dupa cum a spus majestatea sa, regele, Eu si familia mea suntem exilati. spune iesind din sala
-Familia ta? spune tata innecandu-se
-Da, familia lui. Voiai pe cineva ca Niall pentru Louis, dar se pare ca sora lui geamana nu e suficient de buna pentru el.
-Nu...Nu am stiut. spune tata rusinat
-Si ce? Acum totul e ruinat. Probabil ca Flavia plange acum incercand sa-l tina pe Lou la distanta pentru tine. Probabil ca acum isi face bagajele sa plece. Si sa fi sigur ca daca ea pleaca, inima singurului tau fiu va fii distrusa.
-Nu poti permite asta Daniel. spune mama
-Nu pot permite nici sa fie cu ea.
-De ce? Au aceeasi poveste ca a noastra. Stii ca o sa o duca bine in viata. Se iubesc, de ce incerci sa le rupi iubirea? tipa mama cu lacrimi in ochi.
Mama nu tipa des, dar cand o face inseamna ca un lucru o deranjeaza prea tare ca sa fie calma.
-Pentru ca nu vreau ca el sa fie ranit ca ultima data.
-Flavia e altfel. Louis i-a facut mult rau de cand se cunosc, si totusi ea l-a iertat.
-Fie, le dau permisiunea, dar daca unul din ei sufera, se termina totul aici. Clar?
-Nu noua trebuie sa ne spui asta. Vorbeste cu ei. spune mama calm, dar totusi autoritar.
-Asa o sa fac. spune tata si o saruta scurt pe mama apoi dispare din raza mea vizuala.
-O sa fie bine scumpo. O sa vezi.
-Sper. Nu l-am mai vazut niciodata asa pe Louis, mama. E diferit.
-Stiu. Inainte de cina mi-a spus ca vrea sa vorbesc cu fata pe care o iubeste. Am intrebat-o ce simte pentru el si mi-a spus ca il iubeste mai mult ca orice. Prin faptul ca a vrut sa renunte la fericirea ei pentru presupusa fericire a tatalui tau si posibila fericire a lui Louis mi-a demonstrat ca ea chiar il iubeste.
-Ea il iubeste enorm. spun eu in soapta
Oare ce se va intampla cu iubirea lor? Oare tata le va permite sa se iubeasca sau ii va despartii? Oare cate obstacole le vor mai aparea in cale?
Hei guys! Imi cer mii de scuze pentru greseli si pentru faptul ca acest capitol este scurt. Stau cam prost cu ideile, so... pun mai rar si pun capitole relativ scurte. Sper sa ne vedem curand. Bye! [x_x]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...