Autor pov.
Au trecut cateva luni bune de la Festivalul Florilor. Era aproape craciunul, iar micul Noah avea opt luni. Cheryl a nascut si ea un baietel. Micul Justin era o scumpete, dar nu se compara cu printul.
Dupa un an si jumatate
A trecut trei ani de la incoronarea pritului Louis. Acesta, avea acum un baietel de 2 ani si 4 luni si o fetita de 3 luni. Harry si Gabi au acum un baietel de un an pe nume Finn. Niall si Fizz au o fetita pe nume Liv de 4 luni. Kylie si Zayn au un baiat de 1 an pe nume Jayden. Copilul lui Liam avea acum 2 ani si 3 luni.
Dupa 2 ani
Au mai trecut doi ani din viata regelui. Acum Noah avea 4 si 4 luni. Millie, sora printului Noah, avea 2 ani si 3 luni. Finn avea 3 ani acum. Liv avea 2 ani si 4 luni, iar sora ei Rylei avea 1 an i o luna. Jayden avea 3 ani, iar sora sa Sierra avea acum 1 an si o luna. Justin avea si el acum 4 ani si trei luni.
Dupa 4 ani.
Viata cuplului regal trecea pe nesimtite. Acum, copii castelului erau mari.
Noah avea acum 8 ani. Millie avea 6 ani. Finn avea 7 anisori. Liv avea si ea 6 ani. Rylei avea 5 anisori acum. Jayden avea 7. Sierra avea si ea 5 ani. Si Justin avea acum 8 ani.
Noah, Finn, Jayden si Justin trebuiau sa inceapa scoala, asa ca regele le-a acngajat un tutore, astfel copii aveau sa invete in castel.
Dupa 5 ani
Viata trece pe nesimtite. Uneori nici macar nu iti dai seama si deja a mai trecut un an. Ei bine, au trecut deja 13 ani de la nasterea mostenitorului regatului UK. Printesa Millie avea acum 11 ani, Finn avea 12, Liv avea si ea tot 11, Rylei avea 10, Jayden avea 12, micuta Sierra avea 10 iar Justin avea acum 13 ani.
Copii erau revoltati datorita studiilor facute in castel. ei voiau sa fie ca ceilalti, voiau sa mearga la scoala, sa isi faca prieteni noi si sa isi faca amintiri.
Regele nu era de acord cuu aceasta dorinta ca micilor copii. El voia ca acesti opii sa invete in castel unde pot fii supravegheati atent.
Regina, insa era de acord. Stia cat e de frumos la scoala, stia cat de frumoase sunt amintirile, dar regele nu o asculta cand ii spunea asta.
Regele si regina nu s-au mai certat de la nesterea printului Noah. Mai aveau mici neintelegeri sau contraziceri dar niciodata nu se ajungea la cearta.
Acum, regina era in biroul regelui, incerand sa il convinga.
-Nu, iubire. Copii acestia nu vor invata la soala. e prea normala. Sunt tot felul de oameni saraci la scoala, si nu vreu sa las copii sa mearga acolo.
-Ai uitat ca si eu am invatat la una din scoliile pline de oameni saraci?
-Stii ce am vrut sa spun.
-Scuteste-ma Louis. Eu una nu vreau ca copii nostrii sa ajunga niste copii de bani gata. Trebuie sa invete sa se descurce singuri.
-O sa invete asta si in castel.
-Esti insuportabil uneori. Daca mai stau aici si li se pune totul pe tava vor ajunge.....
-Ce vor ajunge?
-Vor ajunge ceva josnic.
-Nu pot sa ii las la scoala. E periculos.
-Atunci, angajam niste garzi noi si fiecare va fii insotit. Sunt mari acum, iar ei nici macr nu stiu cum arata regatul de dupa portile castelului.
-Nu am timp sa angajez alte garzi.
-Atunci ai face bine sa iti faci timp. Copii vor merge la scoala in doua saptamani, si nu vreau sa ii las asa. Ai 5 zile sa angajezi cei mai tineri si priceputi bodyguarzi din regat. Inteles Tomlinson?
-Stii ca eu sunt regele, nu?
-Stii ca nu mi-ai oferit atentie de luni bune, nu?
-Pai sunt ocupat.
-Si eu voi fii curand divortata. spune Flavia dand din umeri nepasatoare, stiiind ca jocul ei va functiona
-Ce face?
-Ce ai auzit Tommo.
-Bine. Spune-le lui Harry si Liam sa pregateasca anuntul apoi sa i-l dea reporterului regal.
-Te iubesc infinit.
-Si eu te iubesc scumpo.
Flavia isi saruta sotul apoi ii ciufuleste parul si iese. Fiind regi acum, le era mai greu sa isi acorde atentie unul altuia. El avea problemele lui, iar ea pe ale ei.
Cu timpul au invatat sa se descurce. Nu mai erau ca la inceput, dar iubirea lor era mai puternica pe zi ce trece.
Intunericul poate deveni lumina doar langa o anumita stea. Louis si-a gasit steaua ce l-a transformat in lumina, iar acum, nimeni si nimic nu ii putea despartii. Sunt o singura stea dublata in doua trupuri umane.
Helau guys. Am revenit. Imi cer iertare pentru porcaria asta de capitol. Imi cer iertare pentru greselile de ortografie. Ne vedem curand. Va pup. Bye! [x_x]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...