Autor pov.
Era ora 9 dimineata. Regele abia s-a trezit dupa ce s-a chinuit sa adoarma. Regina era in camera lui Zayn, dar nu a dormit aproape deloc. Atipea fin cand in cand dar era mereu trezita de Noah care avea chef de joaca in pantecele ei.
Regele era furios. Sotia lui dormise la alt barbat, iar asta era inacceptabil. Camera lui Zayn era in fata camerei lui Louis. Regele iese din camera cu o furie cumplita.
Regina a decis sa iasa, fiind imbracata ca aseara. Cand cei doi s-au vazut regina a intrat iar in camera. Voia ssa ii arate cum se simte regina cand e ignorata de el. Aceasta suparare a durat prea mult.
Dupa doua saptamani.
Au trecut doua saptamani in care Flavia se chinuia sa nu isi sarute sotul, sa nu ii vorbeasca si sa nu fie in bratele lui.
Au trecut doua saptamani de cand regele isi face griji si incepe sa se simta vinovat. Nu stia de ce sotia lui e inca suparata pe el, dar stia ca e vina lui.
Ca in fiecare dimineata, cei doi deschid simultan usa camerei privindu-se. Flavia inchide usa ca de obicei, dar ceva o impiedica sa se mai miste.
O durere ingrozitoare a pus stapanire pe corpul ei, determinand-o sa tipe cu putere.
Tipetele ei il trezira pe Zayn ce dormea pe canapeaua din camera. Acesta fuge somnoros spre ea apoi o priveste confuz.
A durat doar cateva minute pana cand Zayn si-a dat seama ce se intampla. A luat-o in stil mireasa si a iesit grabit cu ea pe usa.
Flavia se mai calmase in bratele lui, dar tot nu se comparau cu bratele lui, cu caldura emanata de el.
Regele era la capatul coridorului, iar gelozia lui explodase cand l-a vazut pe Zayn cu sotia lui in brate mergand alert.
In scurt timp Zayn si Flavia au ajuns la clinica lui Angie. Zayn o aseza usor pe pat apoi o striga pe Angie care aparuss numai decat.
-Care e problema majestate? O intreaba Angie pe Flavia
-Doare....doare tare. Spune ea cu ultimele puteri.
-Va naste. Trebuie sa o faca acum sau va lesina.
-Nu. Nu fac asta pana nu e aici. Nu nasc pana nu e aici. Spune Flavia printre lacrimile de durere.
Zayn iese fugind din clinica fugind spre biroul lui Louis. Ajuns acolo intra fara sa mai bata, fiind intampinat de privirea furioasa a regelui.
-Nu stii sa bati Malik? Spune el cu scarba
-Nu e timp de gelozie Louis.
-Majestate pentru tine Malik. Il intrerupe Louis.
-Trebuie sa vii urgent la clinica. Flavia naste si nu vrea sa o faca fara tine.
-Ce?
-Naste acum Louis.
-Daca mai afla cineva ca a nascut esti mort. Spune el luand-o la fuga zpre clinica.
Fugea cat il tineau picioarele. Voia sa fie acolo mai mult ca orice. Simplul fapt ca ea il voia acolo dupa ce la evitat doua saptamani il bucura enorm.
Ajunse repede la clinica si intra intampinat de tipetele Flaviei. Acesta fuge spre pat si ii prinde mana sarutand-o pe frunte.
I se rupea sufletul sa.stie ca o doare, dar stia ca acea durere o bucura, desii pe el il intrista putin. Ea suferea, iar el nu o putea alina nici cum.
Dupa 2 ore.
Au trecut doua ore iar micul print se nascuse. Acum, Flavia dormea in timp ce Louis isi legana copilasul. Sentimentul pe care-l avea cand isi privea mostenirea il facea sa zambeasca necontrolat.
In scurt timp s-a trezit si regina. Louis ii inmana copilul apoi o privea cu un zambet trist.
-Micul nostru Noah s-a nascut puiule. Spune Flavia printre lacrimi.
-Mi-a fost dor de vocea ta. Imi pare rau pentru....
-Iti pare rau. Acum, spune-mi cum te-ai simtit?
-M-am simtit oribil. Simpul fapt ca vedeam acea ura in ochii tai imi tupea sufletul.
-Acum stii si tu cum se simte mama. Spune Flavia serioasa.
-Iar vorbim despre asta? Nu pot sa ii iert asa usor. Au vrut sa ne omoare copilul.
-Da, dar Noah traieste si e in bratele mele. E mai viu ca niciodata Lou. De ce nu poti sa iti calci pe orgolui si sa le vorbesti? Sa iti ceri scuze?
-Urasc cand ai dreptate, stii? Spune el dupa o pauza lunga.
-Cheam-o pe Angie, vreau sa vad daca pot scapa de aici.
Dupa ce rade scurt, Louis o cheama pe Angie pentru a le face un consult sotiei si fiului sau. Dupa ce Angie si-a dat acordul, Flavia s-a imbracat cu hainele aduse de Louis apoi iesi din climica cu Noah in brate si Louis alaturi.
-Dupa cum e traditia, azi trebuie sa strang regatul pentru a le arata primul mostenitor. Spune Louis visator.
-Cred ca mai intai trebuie sa le ceri iertare parintilor.
-Ai dreptate, trebuie.
-Te asteptam in sufragerie.
Louis o saruta apoi se indrepta spre camera parintilor sai.
Hey guys. Imi cer scuze pentru greseli. Ne vedem curand. Bye! [x_x]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...