Cincizeci si cinci

1.6K 80 4
                                    

Millie pov.

Tata a plecat acum o ora. M-a rugat sa ii mai arat desene de-ale mele pe viitor. Acum incerc sa il gasesc pe tata. Il pot gasi in doua locuri, biroul sau sufrageria. As vrea sa imi redecorez camera dar am nevoie de acordul lor.

Prima data am de gand sa il caut in birou. Deschid usa apoi pasesc cu incredere. Mii de lacrimi imi inunda fata. Desenele mele... Desenele mele sunt inramate si asezata peste tot prin birou.

Fara sa mai stau pe ganduri ies din birou fugind spre sufragerie. Deschid usa apoi alerg spre canapea si ii sar in brate.

-Ce ai patit iubito? Intreaba tata

-Le-am vazut tati.... In birou.... Pe pereti. Spun printre suspine

-Nu te asteptai la asta, nu?

-Te iubesc tati!

-Si eu scumpo.

-Despre ce vorbiti voi acolo? Intreaba mama

-Veniti cu totii in biroul meu. Spune tata apoi se ridica si ma ia in spate.

Pprnim cu toti spre biroul tatei. Toti erau confuzi, iar eu nu ma puteam oprii din zambit. Toata lumea o sa imi vada desenele.

In scurt timp ajungem. Tata deschide usa apoi intra usor in incapere urmat de ceilalti.

Toti priveau uimiti desenele de pe pereti. Baietii zambira cand vazura desenele cu ei.

-De unde le ai Tommo? Intreaba Zayn uimit

-Millie le-a facut. Spune el mandru

-Serios? Intreaba restul

-Mhm. Spun eu rusinata

-Esti foarte talentata. Spune Noah

-Mda... Multumesc.

-Esti inca suparata?

-Tati, voiam sa te intreb ceva. spun ignorandu-l pe Noah

-Ce scumpo?

-As vrea sa imi redecrez camera. Ma intrebam daca ma lasi sa imi pictez peretii.

-Sigur ca te las scumpo.

-Zayn, ma ajuti te rog?

-Ar fii o onoare dulceata. Spune unchiul Zayn oferindu-mi o imbratisare.

-Cat timp camera ta devine santier, unde o sa dormi? Intreaba tata

-Nu stiu, probabil intr-o camera de oaspeti. Spun simplu

-Ar putea dormii la mine. Eu voi dormii pe canapea daca e nevoie. Spune Finn usor rusinat

-E o idee buna Finn. Sunteti impreuna acum, ar trebuii sa va purtati ca un cuplu. Spune tata ranjind

-Apropo de cupluri, avem ceva sa va spunem. Zice Noah emotionat.

-Ce anume? Intreaba restul.

-O/Il iubesc pe Sierra/Noah! Spun cei doi in cor

-Il/O iubesc pe Jay/Liv. Spun ei in acelasi timp

-O/Il iubesc pe Rylei/Justin. Spun cei doi simultan

-Se pare ca ai nostrii se combina. Spune Harry razand.

-Ne bucuram pentru voi copii. Spune mama fiind aprobata de restul.

Mi se pare asa ciudata aceasta situatie. Eu si Finn, Noah si Sierra, Jay si Liv, Jus si Rylei. E ciufat sa sti ca din prieteni pe viata aka frati de suflet am devenit iubiti.

E ciudat sa stii ca fratele tau si cea mai buna prietena sunt impreuna, la fel si tu cu cel mai bun prieten al fratelui tau. Sau ca prietenele tale sunt impreuna cu prietenii fratelui tau. Toata incalcitura asta de sentimente e asa diferita, dar asa de buna.

E mult mai usor sa iubesti pe cineva pe care il cunosti de-o viata. E mult mai sigur.

Acum, fiecare barbat din camera isi tinea femeia iubita in brate. In urmatoarea secunda ceva magic s-a intamplat. Fiecare cuplu din incapere s-a sarutat in acelasi timp, provocand o explozie de iubire si pasiune ce inconjura camera.

Stiam ca iubirea e magica. Stiam ca iubirea poate schimba intunericul in lumina. Stiam ca o iubire adevarata dureaza o eternitate. Mereu mi-am dorit o iubire ca a mamei si a tateo, sau ca a lui Niall si Fizz, sau ca a celorlalti, si sper ca eu si Fin sa avem aceeasi iubire ca a lor. Aceasi putere si aceasi pasiune ca in Romeo si Julieta, dar fara moarte.

Si eu, si restul prietenilor mei ne doream o iubire adevarata si puternica. Voiam ca copii nostrii sa creasca in acelasi val de iubire ca si noi. Voiam ca copii nostrii sa aiba acelasi exemplu in viata ca si noi.

Speram ca viatasa ne rezerve tot ce e mai bun, dar niciodata nu se stie cata durere trebuie sa suporti pana se ajunge la acea nuanta de roz pe care viata trebuie sa o aiba.

Nimeni nu stie cata durere trebuie sa induri, cata iubire trebuie sa oferi si cate sacrificii trebuie sa faci ca sa ai acea viata roz pe care toti si-o doresc.

Helau guys. M-a lovit inspiratia deci postez cat o mai am. Imi cer scuze pentru greseli si sper ca va placut capitolul. Va pup. Bye! [×_×]

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum