Treizeci

3.9K 160 13
                                    

Autor pov.

Printul o privea uimit. Nu se astepta ca ea sa se indoiasca asa de iubirea lui, dar stia ca ultima discutie i-a cam dat de gandit. O da-se in bara iar, si stia asta. 

-Sigur ca te mai vreau. Mereu o voi face! ii spune printul zambind cald

-Parca iti cautai alta. spune Flavia si isi intoarce privirea in partea cealalta scapand o lacrima.

-Am spus aia la nervi. Nimeni nu te poate inlocui, si nimeni nu o va face!

-Si mai vrei sa fiu sotia ta?

-Mai mult ca oricand!

Flavia il prinse de tricou si il trase peste ea, dandu-i un sarut plin de dorinta, dragoste si dor. Sarutul a durat un timp, dar oxigenul nu le mai ajungea, asa ca l-au rupt. Se priveau in ochi, iubirea lor fiind si mai puternica.

-O facem cand vrei tu! spune Flavia zambind rusinata.

-Chiar daca e in ziua nuntii lui Fizz?

-Chiar si atunci, daca nu ii deranjeaza. spune Flavia, apoi intra intr-un moment de liniste totale.

Au trecut testul suprem, testul mortii. Ea a murit pentru el, desii a fost doar pentru 3 minute, iar el a stat la usa ei plangand si sperand sa o recupereze. Printul ii mai da un sarut scurt reginei sale apoi o priveste zambind.

-Afara e cineva care vrea sa te vada. Spune cu un zambet strengar si putin caraghios.

-Cheama-i aici! spune Flavia, fata ei luminandu-se brusc.

Printul a iesit din salon, chemandu-si prietenii care erau nerabdatori sa o vada. Cum au intrat, brunetul ce a fost o data blond, sarii la propriu pe viitoarea regina, facand-o sa rada.

-M-ai speriat de moarte maimutico! spune Ni' strangand-o cu putere.

-Imi pare rau pentru asta! Nu stiu ce a fost in capul meu.  spune Flavia rusinata

-E ok, doar nu mai face asta, ok? spune Zayn zambind prietenste

-Cred ca te-am speriat teribil.

-Cam asa ceva, dar tot ce conteaza acum e ca esti bine! <spune Zayn apoi face cu mana.> Merg sa mananc ceva, vreti sa va aduc si voua?

-Mai stai putin. Vreau sa va anunt ceva! spune Lou 

-Ce? intreaba restul nedumeriti.

Louis ii face cu ochiul surorii lui apoi ii soptii ceva la ureche. Ea dadu din cap apoi ii soptise lui Niall ''micul secret''. Acesta aproba zambind fericit, apoi Louis se aseza langa Flavia, tinand-o in brate.

-Ne vom casatorii peste doua luni. Fizz si Niall au fost de acord sa facem o nunta dubla. spune Louis rusinat.

Abia acum isi dadu-se seama de ce Flavia nu voia sa faca nunta in aceeasi zi cu Fizz. Faptul ca ii obligau pe Niall si Felicite sa isi imparta ziua cea mare cu ei era prea egoist, chiar sipentru vechiul Louis.

-Defapt, nu! Voi discuta cu parintii mei si voi incerca sa o fac dupa nunta lui Fizz.  spune Louis hotarat.

Dupa ce primii felicitarile, ignorand privirile lor confuze, printul isi saruta logodnica apoi iese din salon. Avea de gand sa vorbeasca cu regele si regina despre asta. Mai erau 5 luni pana la ziua lui. 5 luni pana la incoronare. Inca 5 luni nenorocite pana viata i se va schimba complet. 

Isi chemase parintii in biroul regelui apoi se aseza pe scaun. Ii era frica de ce vor spune parintii lui despre asta. Ii era frica de ce vor spune acum despre Flavia, dar totusi isi lua inima in dinti si incepu sa isi spuna 'povestea'.

-Deci, dupa toata drama intamplata azi, am venit sa va spun ce am hotarat in legatura cu nunta.

-Ce drama dragule? intreaba regina.

-Jo, lasa copilul sa spuna ce a hotarat, apoi poti sa intrii in barfe.

-Bine si apropo, eu nu intru in barfe!

-Deci, m-am gandit si as vrea sa facem nunta peste 4 luni, cum vi se pare?

-E perfect fiule, dar eu si mama ta ne-am gandit mai bine, si fiind viitorul rege credem ca ar fii indicat sa te casatoresti inaintea surorii tale. Iti convine sa te casatoresti peste o luna? intreaba regele zambind.

-Ar fii minunat tata! spune Louis si isi imbratiseaza parintii

-Deci,  acum imi poti spune ce s-a intamplat azi? intreaba regina.

-Dupa ce am plecat de aici, i-am chemat pe Niall si pe Flavia ca sa vorbim. Flavia nu a fost de acord cu idea lui Felicite, iar eu am incercat sa o conving. Ne-am certat si a zis ca daca vreauu sa facem nunta in aceasi zi cu sora mea, nu se mai casatoreste cu mine. M-am enervat, si din orgoliu am zis ca daca ea nu vrea o sa imi caut alta fata. S-a simtit vinovata si mai era si suparata asa ca a incercat sa se sinucida, iar daca Zayn nu o gasea la timp murea.

-Oh doamne dragule! E bine? intreaba regina speriata

-Acum e bine. Angie s-a chinuit ceva sa ii reporneasca inima, deoarece cedase imediat dupa ce i-au scos apa din plamani. spune printul trist.

-Nu pot sa cred ce naiva poate fii fetita asta! spune regele pufaind.

Helau guys!  Am postat iar. Imi cer scuze pentru greseli. O sa corectez candva toata cartea. Sper sa va placa! Bye! [x_x]

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum