Flavia pov:
O vad pe Bella indreptandu-se spre mine cu masina ei roz bombon. Cand ajunge la cativa metrii de mine accelereaza si intra in mine avand un zambet bolnav pe fata. Acum, eram tintuita pe jos, simtind cum viata mi se scurge cu fiecare picatura de sange, apoi negru.
Niall pov:
Tocmai am ajuns acasa. Am fost plecat la mall cu Fizz.
-Fizz, iubito, merg sa ma schimb.
-Ok iubire. Te astept in living alaturi de ceilalti.
Incuvintez din cap apoi fug in camera. Ma schimb apoi dau sa ies dar vad o bucata de hartie pe pat. O deschid si incep sa citesc.
"Dragul meu frate si draga mea prietena,
Imi cer scuze ca am plecat fara sa imi iau ramas bun. E mai bine asa, va e mai bine fara mine. Promit ca va voi vizita curand.
Cu drag, Flavia."
Ce? A plecat? De ce? Fara sa mai stau pe ganduri fug pe usa luand-o pe scari pana la intrea in castel, apoi fug afara.
O vad in fata castelului, dorind sa treaca strada, dar o masina o loveste din plin. Ma uit mai atent si o vad pe Bella, la volanul masinii razand. O iau la fuga spre locul unde statea sora mea, sunand dupa o ambulanta.Ambulanta a venit destul de repede, dar tot imi e frica. Imi e frica sa nu o pierg.
Asistenta o duce in ambulanta apoi porneste spre spital. Ii iau bagajele si le duc in castel. Intru cu ele in living, si observ ca toti se opresc dij ceea ce faceau si ma privesc confuzi.
-Ce e Niall? Te-a parasit Fizzy in sfarsit? Abia acum a vazut ce fel de om are langa ea? Spune Melanie razand.
Imi strang ochii nervos lasand alte zeci de lacrimi sa imi inunde fata.
-Nu sunt bagajele mele.
-Si atunci? Intreaba Zayn
-Sunt ale ei. Spun plangand si mai tare.
Acum ar trebui sa fiu la spital, da imi e prea frica sa merg. Imi e frica sa o pierd.
-Ale cui? Niall vorbeste! Spune Fizz.
Ma uit in palma fara sa o bag in seama si observ biletul Flaviei. Il aveam cu mine in tot acest timp, doar ca acum era semnat cu sangele ei. Il arunc nervos in Louis apoi cad in genunchi.
Louis pov:
Niall plangea de durere, dar nu inteleg de ce. Melanie, era in bratele mele, razand copios pe seama lui.
-Ale cui? Niall vorbeste!
"Dragul meu frate si draga mea cumnata
Imi cer scuze ca am plecat fara sa imi iau ramas bun. E mai bina asa, va e mai bine fara mine. Promit ca va voi vizita curand.
Cu drag Flavia."
A plecat? De ce a plecat? Si de ce e patat biletul.
-Unde e Niall? Unde e? Tip disperat
-La spital....A...a lovit-o masina.
-Nu se poate. spun si ma ridic brusc facand-o pe Melanie sa cada. Nu inteleg de ce a plecat, si nu inteleg de ce nu mi-a spus ca pleaca. Ce am facut? Am facut ceva rau?
-De ce nu ai oprit-o? Daca faceai ceva poate ca acum era aici. E doar vina ta! tip din toti plamanii
-De ce continui sa dai vina pe altii cand stii ca e vina ta. Cand stii ca doar tu o poti ranii in asa fel incat sa plece. Tu chiar crezi ca eu o vreau pe un nenorocit de pat de spital, mai mult ca sigur in coma, doar pentru ca nu am avut chef sa o opresc? Tu crezi ca nu as fii oprit-o daca stiam ce vrea sa faca?Tu chiar crezi ca imi doresc sa simta durerea asta ingrozitoare? Nu da vina pe mine pentru ca tu nu stii sa ai grija de ceea ce e, sau a fost al tau. Nu e prima data cand tu faci pe curvarul si o faci sa plece, iar eu o opresc.
Are dreptate. Am ales-o pe Melanie in locul ei. Am ales alta fata desii o iubesc pe ea. Am ignorat-o cand ea probabil avea nevoie de mine. E vina mea ca acum e ;e un pat de spital luptandu-se sa supravietuiasca.
-Ia stai putin. Deci tu stii ca sora ta e in spital si totusi stai aici?
-Stau aici pentru ca mi-e frica, ok? Are niste dureri mari, le simt, si sincer nu stiu ce m-as face daca ar patii ceva.
-O sa fie bine iubire. spune Fizz in timp ce il strange in brate.
-Hai sa mergem baieti. spun si vreau sa ies dar o mana ma opreste.
-De ce iti pasa asa de mult de taranca aia imputita? spune Melanie cu scarba.
-Pleaca si nu te mai intoarce in acest regat. Tip scurt si dur
-De ce? Ma exilezi pentru o panarama?
-O data daca te mai iei de viitoarea regina iti semnez sentinta la moarte. marai cu scarba.
-Hah! Regina? Aia? Scarba aia nu merita nici sa traiasca.
-Tu de aia ai venit aici, nu? Ai venit sa imi distragi atentia ca ea sa plece si sa fie calcata de masina. E vina ta si a surori tale, nu?
-Ti-a luat cam mult printisor.
-Garzi! tip din toti plamanii
-Da majestate. spune comandantul.
-Vreau sa o duceti in temnita. Are inchisoare pentru minim 40 de inchisoare.
-Da sire. spune acesta si pleaca avand in maini scarba aia blonda.
Se pare ca restul au plecat la spital deja. Fara sa mai stau pe ganduri alerg spre garajul regal si imi iau masina. Pornesc in goana pe strazile regatului, spre cel mai apropiat spital. Intru inauntru unde ii vad pe restul incercand sa scoata cate ceva de la asistenta.
-Vrem sa stim unde e salonul Flaviei Wilson! spune Ni' disperat.
-Ne pare rau dar e confidential. spune asistenta.
-Ma scuzati domnisoara, as dorii sa aflu salonul Flaviei Wilson.
-Sigur majestate. spune asistenta zambind cald in incercarea de a parea cuceritoare.
-E in salonul.....
Helau guys! Am postat alt capitol tampit. Imi cer scuze pentru greseli. Ne vedem curand! Bye! [x_x]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...