Treizeci si doi

3.9K 155 20
                                    

Autor pov.

Niall si Flavia ajunsera in fata altarului. El isi imbratiseaza sora cu putere si ii spune cu lacrimi in ochi.

-Fa ce iti spune inima sa faci!

-Intotdeauna! Spune Flavia scapand o lacrima.

-Sa ai grija de ea frate! Spune Ni si il priveste dur pe Louis.

Desii erau cei mai buni prieteni, ii era frica. Ii era frica ca o sa o raneasca iar, stia ca a mai facut-o si stia ca din vina lui Flavia a fost in coma de doua ori in ultimele 4 luni. Dar ce nu stia Niall era ca intunericul din prit disparu-se cu ceva timp in urma. El nu stia ca acum printul nu mai e ce-a fost.

Louis ii prinse mana Flaviei, o ajuta sa urce mica treapta apoi ii saruta mana plin de eleganta. Era foarte emotionat, si putea vedea in ochii Flaviei ca si ea e la fel de emotionata, poate chiar mai emotionata.

-Dupa ce terminam aici esti mort! Ii sopteste dur printului.

-Da, si eu te iubesc. Spune el zambind jucaus.

Preotul aparu si el la altar. Isi pregatii cele necesare apoi au inceput ceremonia. Toti priveau fericiti minunatul cuplu, dar nimeni nu stia ce e in inimile lor cu adevarat. Nimeni nu stia de ura ce le domina sufletele.

-Domnisoara Flavia Marie Wilson, de buna voie si ne silita de nimeni il iei de sot pe printul Louis William Tomlinson, sa-i fii alaturi la bine si la rau, la bogatie si la saracie, la sanatate si la boala, de acum si pana moartea va va despartii, si dupa aceea o eternitate? Intreaba preotul zambindu-i miresei

-Da! Spune ea hotarat

-Printe Louis William Tomlinson, de buna voie si ne silit o iei de sotie pe donisoara Flavia Marie Wilson, sa-i fii alaturi la bine si la rau, la bogatie si la saracie, la sanatate si la boala, de acum si pana moartea va va despartii, si dupa aceea o eternitate? Intreaba preotul privindu-l mandru pe print.

-Da! Spune el mai hotarat ca niciodata.

-Atunci, va declar sot si sotie. Piteti saruta mireasa. Spune preotul mai multumit ca niciodata.

Louis nu mai astepta nici macar o secunda si se napustii la buzele Flaviei. Aceasta ii raspunse plina de dorinta si radiind de fericire.

Dupa ceremonie, cuplul regal si invitatii lor au mers in sala balului unde se tinea petrecerea. Totul era minunat, dar totul se va scimba curand, si nimeni nu stie asta.

Printul si printesa sa au fost chemati pe ringul de dans pentru a incepe seara. Acesta o lua incet, pornind un vals elegant.

-Ma bucur ca esti a mea pentru o viata, si dupa aceea. Spune printul sarutandu-i fruntea.

-Ma bucur enorm ca esti doar al meu pentru eternitate. Ii raspunde printesa zambindu-i.

Valsul se terminase rapid, urmand ca ceilalti sa inceapa si ei sa danseze. Flavia era obosita asa ca s-a asezat la masa alturi de print.

Baietii au venit langa ei alaturi de cateva fete, iar Lilih alaturi de un baiat. Fetele erau foarte frumoasa, la fel si baiatul lui Lilih.

-Flavia, am dorii sa iti prezentam pe cineva. Spune Zayn zambind.

-Ea e Gabrielle, sau Gabi, iubita mea. Spune Harry mandru

-Incantata de cunostinta printesa. Spune frumoasa fata

-Incantata de asemenea scumpo. Spune Flavia zambind.

-Ea e Cheryl. Iubita mea. Spune el zambind.

-Incantata majestate. Spune aceasta zambind rusinat.

-Incantata de asemenea. Si va rog, nu ma luati cu vrajeli din astea. Spune ea zambind.

-Ea e Kylie. Iubita mea. Spune Zayn privind o fata foarte frumoasa ce ii era la brat.

-Ma bucur sa te cunosc. Apune Kylei zambind.

-Verisoarelor, vere, el e Jason, iubitul meu. Spune Lilih.

-Incantat.

-De asemenea. Spun Louis, Flavia si Fizz.

-Da' repede v-ati combinat. spune Flavia in gluma amintindu-si de prima intalnire cu Lilih.

-Am facut ce-am putut. spune Liam razand.

Nunta a durat aproape pana in zori. Louis si printesa lui erau acum in camera lor, usor beti. 

-Fa-ma a ta Louis! se milojeste Flavia ametita la maxim, luand ultimul shot din camera.

-Nu acum iubire, esti beata. spune printul zambind.

-Fa-ma a ta! spune iar flavia incepand sa planga de la bautura.

Alcoolul o facea sa spuna si sa faca lucruri pe care nu ar vrea sa le faca. Dar nu mai conteaza ce vrea sau ce nu, conteaza ceea ce cere acum. Nu sa mai imbatat niciodata asa, si ceva imi spune ca nu o va mai face vreodata. Ea e o fata buna, iar fetelor bune nu le prea place betia, dar totusi nu se opreste la timp. 

Louis o saruta pasional, infiltrandu-si limba in gura ei. Limbile lor dansau un vals minunat, in timp ce mainile printului se plimbau usor peste trupul Flaviei. Mainile ei se infiltreaza in parul lui, tragand adesea de placere. printul se pune peste ea incepand sa ii sarute gatul si decolteul.

Helau guy. Imi cer scuze pentru greseli, dar ma grabesc sa scriu. Curand o sa imi iau o pauza de la carte si o sa o corectez. Sper sa va placa. Bye! [x_x]

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum