Flavia pov.
-Lou... spun cu vocea intre-taiata
-Da iubire.
-Pot sa te rog ceva?
-Orice. spune si imi da unul din cele mai bune zambete ale lui.
-Imi promiti ca de acum, cand e vreo problema vom vorbii? Nu mai vreau sa fim distanti unul cu altul.
-Iti promit iubirea mea. Acum hai, suntem asteptati jos.
-Bine. spun si il sarut scurt.
Coboram jos unde erau restul, printre care si blonda. Se pare ca aceasta i-a captivat deja. Louis se apropie de ea si o ia de mana aducand-o spre mine. Isi aseaza mana pe umarul ei iar ea in jurul taliei lui.
-Lilih, ea e Flavia, fata de care ti-am spus.
-Incantata. Astept de mult timpca varul meu sa isi gaseasc dragostea adevarata. Fizzy mi-a povestit prin ce ati trecut in ultimele luni si imi pare rau.
-Stai putin... voi sunteti rude? intreb confuza, starnind rasete din partea prietenilor mei.
-Dar ce credeai scumpo? Ca ti-l fur?
-Nu ar fii prima data can el alege alta fata in locul meu. spun oarecum trista.
-Asa faci Tomlinson?
-Am facut-o doar o data. spune acesta in apararea lui.
-Are dreptate. A facut-o doar o data de cand suntem oficial impreuna. spun chiinuindu-l putin.
-Credeam ca ma iubesti! Si credeam ca esti de partea mea. tipa acesta la mine.
-Si eu credeam ca ma iubesti suficient de mult ca sa stai langa mine la spital asteptand sa ma trezesc! tip din toti plamanii apoi simt cum ametesc si imi pierd echilibrul. Louis ma privea cu parere de rau, lasand o lacrima sa-i scape. Vom vorbii mai tarziu despre asta.
-Te-a luat vere. <spune Lilih.> Cum sa nu stai cu ea la spital? Daca patea ceva grav?
-Teoretic a patit. spune Fizz
-Adica spune Niall confuz.
-A murit pentru minute. Daca doctorii nu apucau sa o salveze acum nu era aici. spune Fizz serioasa.
-Tu ai murit si nu mi-ai spus? Credeam ca ma iubesti! tipa Niall.
-O fac. Credeam ca ti-a spus Fizz.
-Stai putin...Tu il iubesti Lou sau pe Niall? intreaba Lilih confuza
-Pe mine! spun cei doi in cor.
-Pe amandoi. spun zambind.
-Nu mai intele nimic.
-Pai Niall e fratele meu geaman deci e logic ce simt pentru el. La Lou e complicat. Il iubesc si il iert desii toti imi spun ca sunt proasta ca o fac.
-Si totusi, de ce o faci? Eu nu l-as ierta daca as sta doua luni in coma iar el nu ar sta cu mine, si pe langa asta ar alege alte fete in locul meu. spune Lilih sincera.
-Louis m-a invatat ceva de cand stau aici. Uneori intunericul doreste sa fie lumina, dar ii e greu pana reuseste. La fel, lumina poate sa devina intuneric. Dupa Lou mi-a spus prima data ce simte, la scurt timp am avut o cearta. Dupa ce si-a dat seama ca a gresit, mi-a marturisit dorinta lui, insusi intunericul, sa devina lumina. Mi-am promis ca o sa-l schimb, atata timp cat el imi cere asta.
-Awwe! spun toti
-De aia te iubesc atat de mult! spune Louis si ma saruta cu pasiune.
-Si eu te iubesc enorm majestate! spun si il sarut iar.
-Awwe! spun restul.
Niall o saruta pe Fizz, iar Louis pe mine.Restul se uitau usor ciudat si oarecum satuli de tot acest romantism excesiv.
-Trebuie sa imi gasesc si eu pe cineva. Spun cei trei baieti alaturi de Lilih.
Eu, Niall, Louis si Fizzy incepem sa radem cu pofta. Clar trebuie sa le facem lipeala.
-Dragilor, trebuie sa va spun ceva. spune regina ce isi facuse aparitia de nicaieri.
-Ce s-a intamplat mama?
-Voiam sa va spun ca vineri, eu si regele, vom organiza un bal in cinstea recuperari Flaviei.
-Nu e nevoie majestate. spun usor rusinata.
-Sigur ca e draga mea. <spune regina zambind> Ma bucur ca esti bine draga mea. zambeste cald, eu intorcandu-i zambetul.
-Cu ocazia acestui bal, pot sa le arat cetatenilor viitoarea lor regina. spune Louis visator.
-Viitoare regina? Ai cerut-o deja? intreaba regina razand.
-Mama! spune Lou rusinat
Toti radem la aceasta afirmatie. Apoi ne retragem in camere. Stateam in pat cu Louis, strangandu-l in brate.
-Iubire, nu vreau un bal. Nu stiu ce trebuie sa fac, sau sa port. spun frustrata.
-Fizz te poate ajuta cu asta.
-Dar...
-Te rog!
-Mbine... Lou?
-Da?
-De ce ai plans jos? Cand ne-am certat?
-Pentru ca.... pentru ca am realizat ca sunt un iubit oribil. Te-am lasat acolo singura, iar eu stateam in camera si ma imbatam ca un porc in timp ce ma innecam in lacrimi. Voiam sa fiu acolo cu tine, dar de fiecare data cand voiam sa merg la tine, imaginea cu corpul tau pe patul de spital imi facea inima sa se franga in milioane de bucatele.
-Ce ar fii sa uitam de accident?
-Ar fii bine. spune zambind.
Autorul pov.
Fara sa isi dea seama, acest accident a ajutat enorm in relatia lor. Fara ca ei sa isi dea seama, intunericul ca de noapte acum era un amurg. Lumina era tot mai puternica, iar amurgul ii calca pe urme. Se pare ca intunericul, alaturi de persoana iubita poate sa devina lumina.
~~SFARSIT~~
Asta a fost tot guys. Imi cer scuze pentru tot. Bye! [x_x]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...