Douazeci si opt

3.7K 161 36
                                    

Autor pov.

-Cum adica nu te mai mariti? Intreaba Niall confuz.

-Nu..... spune Flavia dar e intrerupta de catre print

-Las-o! Daca nu vrea sa se marite, o sa imi caut alta. Spune sec si nepasator, dar vocea il trada.

Louis iesi din camera si fugii in camera lui. Inchise usa si incepu sa darame tot ce a apucat. Dupa ce camera arata ca o groapa de gunoi, Louis cazu la pamant doborat de lacrimi si suferinta. Desi ii spuse Flaviei ca isi va cauta alta fata, mintise, stia ca nimeni nu o poate inlocui.

Flavia era si ea in genunchi in mijlocul camerei lui Niall, cu fratele sau si Fizzy incercand sa o calmeze. Jos, baietii presupuneau ca ceva e in neregula deoarece cei patru nu mai coborau.

Zayn a luat initiativa si a pornit spre camera printesei. Cand a deschis usa si a vazut-o pe Flavia plangand s-a ingrijorat teribil. Aceasta cand si-a vazut cel mai bun prieten s-a ridicat si a fugit in bratele lui.

-Nu o sa te intreb ce s-a intamplat, dar poti sta la mine in camera o vreme, daca vrei. Spune Zayn incercand sa o calmeze.

Flavia a dat din cap si fara sa mai spuna ceva a pornit spre camera lui Zayn. Acesta a ajutat-o sa se aseze pe pat apoi i-a sarutat crestetul cu mila.

-Pot sa fac un dus? Intreaba Flavia printre suspine.

-Sigur scumpo. Ii spune Zayn.

-Mersi. Murmura ea apoi se ridica si porneste usor spre baie.

-Stai. Iti dau ceva mai lejer apoi merg sa iti fac un ceai si ceva de mancare, ok? Ii spune Zayn si ii zambeste.

Flavia ia tricoul de la Zayn apoi intra in baie. Isi face un dus rapid si se imbraca cu tricoul negru primit de la prietenul ei apoi intra in camera.

Nu suporta sa stie ca Louis e suparat pe ea, si mai ales ca nu o mai vrea de sotie. Ganduri necurate ii trecura prin cap, iar fara sa judece fuge la baie si porneste apa rece in cada. Fuge spre biroul lui Zayn, ia o foaie si un pix apoi incepe sa scrie printre lacrimi.

Dragii mei prieteni,

Scriu asta pentru a-mi cere iertare. Louis, iubire, imi pare rau pentru ce ti-am facut. Te rog iarta-ma.

Fizz, imi pare rau pentru bataia de cap pe care ai avut-o cu mine.

Niall, fratioare, imi pare rau ca te fac sa suferi, dar nu mai pot traii cu gandul ca sunt vinovata.

Zayn, imi pare rau ca fac asta aici, in camera ta, dar sper sa ma ierti.

Imi cer iertare tuturor. Louis, Niall, Harry, Liam, Zayn, Fizz, Lilih, si mai ales regele si regina. Va rog pe toti sa ma iertati.

ADIO.
Flavia.

Fara sa mai scrie ceva, lasa foaia la vedere apoi intra in baie. Opreste apa, si intra in cada. Sa lasa pe spate, tinandu-se cu mainile la marginea cazii, si isi baga capul sub apa.

Simtea cum viata i se scurge printre degete, si desii regreta ce face credea ca e mai bine pentru toti, credea ca e mai bine pentru el.

Zayn intra in camera si o gasii goala. Pune tava pe birou si imediat zareste biletul. Il citeste in fuga apoi ramane socat de ultimul cuvant. "ADIO". Privea speriat prin camera apoi zarii lumina din baie. Usa era intre deschisa asa ca o impinse cu putere, aceasta lovindu-se in perete.

Imagiena din fata lui il speria-se si mai rau. Fara sa mai stea pe ganduri o scoase pe Flavia din cada si o dusese in camera, pe pat. Fugii la usa si tipa din toti plamanii.

-Prieteni, veniti repede, e urgent!

Toti venisera, inafara de Louis. El era prea distrus si nu auzea nimic in afara de cuvintele ei. "Nu ma mai marit!".

Fizz incepu sa planga speriata. Nimeni nu stia ce sa faca, dar un beculet aparu deasupra capului lui Liam.

-Sa o ducem repede la Angie! Tipa Liam iar toti se pun in miscare.

Niall isi ia sora in brate si incepu sa fuga spre cabinetul regal cu toti dupa el. Fizz, insa, ramase impietrita, dar totusi, cu ultimele puteri fugise spre camera fratelui sau.

-Louis deschide! Tipa ea cand vede ca usa e incuiata.

El deschise usa, deschizandu-si si gura pentru a o injura pe mica printesa, dar cand ii vazu fata se incrunta confuz.

-A incercat sa isi ia viata, Lou. Spune Fizzy printre lacrimi.

-Cine? Intreaba printul cu vocea intre taiata sperand sa nu fie vorba despre cine credea el ca e.

-Flavia. Spune printesa, iar vocea i pierise usor cu fiecare litera spusa.

-Unde e? Spune el printre suspine, cu o voce moarta

-Au dus-o la cabinet. Nu cred ca e bine Lou.

Printul nu mai astepta sa auda nimic ca o lua la fuga spre cabinetul lui Angie. Ii era frica, mai frica ca niciodata.

Helau guys. O noua tampenie de capitol a fost postat. Imi cer scuze pentru greseli. Sper sa va placa. Bye! [×_×]

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum