Flavia pov:
–Nu cred ca e o idee buna Flavia.
–Poate, dar nu ma las pana nu obtin ce vreau.
–Bine, poate Ni te va convinge.
–Nici macar fra...el nu ma poate convinge.
–Mai vedem noi.
Fizzy pleaca suparata. Stiu ca e gresit ce fac dar vreau sa ma asigur. Dupa cateva minute Fizz si Niall intra in camera.
–Incearca sa o convingi tu ca ceea ce face e gresit. Spune Fizz si iese din camera.
–Ce vrei sa faci surioara?
Am uitat sa mentionez asta? Cred ca da deci, inca de la 8 ani am inceput sa strangem bani pentru a ne cumpara o casa impreuna. De la 9 ani ni s-a spus intruna ca suntem ca doi frati asa ca la 15 ani ne-am schimbat planurile. Banii pentru casa ‹eram niste copii ciudati› i-am redistribuit pe analize. Voiam sa vedem daca chiar suntem frati. Cu cateva luni inainte ca Ni' sa plece am facut testul, care spunea ca suntem frati gemeni. Am aflat ca suntem adoptati si ca parintii nostrii sunt inca in viata. La 16 ani parintii mei naturali m-au luat la ei, chinuindu-ma neincetat.
–Vreau sa stau aici o vreme. Vreau sa stau departe de el o vreme.
–De ce? Ce treaba are el cu inchisul tau in camera?
–Il plac mult Ni', aproape pot spune ca il iubesc, iar faptul ca e mereu cu Linda..... Ma doare Ni', ma doare sa il vad cu alta.
–Bine, ai ales bine. Daca ai nevoie de ceva doar spune-mi si voi fii aici.
–Mi-a fost dor de tine grasule.
–Pe cine faci tu gras?
–Pe tine!
In secunda urmatoare, Ni' sare pe mine strivindu-ma.
–Lasa-ma! Tip razand
–Cuvintele magice?
–Te iubesc cel mai mult! Mai mult decat pe el.
–Te iubesc enorm Flav. Cel mai mult.
–Ba nu, mai mult o iubesti pe Fizz. Spun serios.
–Ba da. Te iubesc mai mult decat pe Fizzy, te iubesc si te voi iubii toata viata mea.
–Daca tu o iubesti mai mult decat pe mine, si ea te iubeste mai mult decat pe Lou de ce nu va cuplati si fugiti de aici? Spune Fizz printre lacrimi.
–Fizz, pot sa iti explic! Spune Ni'.
–Ni' iesi te rog. Spun rusinata.
–Fie. Spune si iese din camera.
–Fizz....
–Spune-mi de cand se intampla asta...
–De cand se intampla ce?
–Tu si Ni'.
–Nu exista un "eu si Niall". Nu in felul ala.
–Dar in care?
–Ia loc, o sa iti spun o poveste. De cand ne-am cunoscut eu si Niall aveam un vis, sa ne cumparam o casa impreuna. Am inceput sa strangem bani inca de la 8 ani. De la 9, ni se spunea mereu ca parca suntem frati, asa ca la 15 ne-am decis sa facem un test. Cu cateva luni inainte ca Ni' sa plece din oras am aflat ca suntem frati gemeni si ca suntem adoptati. Ni' a avut norocul sa plece inainte ca parintii nostrii naturali sa il ia si pe el. De asta, relatia noastra e una ciudata, niciodata nu ne-am comportat ca fratii normali, eram si suntem diferiti. Nu am crescut impreuna de la inceput, am stat impreuna 8 ani, apoi a plecat. Ne-a fost greu dar acum suntem impreuna.
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...