Autor pov.
Balul era pe sfarsite. E aproape miezul noptii, deci inseamna ca e aproape ziua de nastere a domnisoarei Flavia. Mai sunt zece minute, minute in care printul si camarazii sai aveau sa pregateasca surpriza.
Printul a mers sa vorbeasca cu ai sai parinti despre ce avea sa faca. O data rezolvata situatia, acesta si-a rugat prietenii sa actioneze.
Zayn a mers sa discute cu formatia regala. Harry a mers dupa buchetul de flori. Liam a mers sa vorbeasca cu servitorul ce se ocupa de lumini. Fizzy isi incuraja fratele, iar Niall a mers dupa cel mai important lucru, sora lui.
O data aflati in centrul salii de bal, blondul nostru ii facuse semn regelui pentru a actiona si el.
-Dragi invitati, as dorii sa eliberati centrul salii de bal pentru a se putea desfasura urmatorul eveniment. Spuse regele elegant si ferm.
Cetatenii aflati in sala s-au departat de centru, lasandu-i pe cei doi frati acolo.
Louis pasii usor, elegant si atent spre Flavia. In spatele lui se aflau Liam, Zayn si Fizzy. In spatele lor se afla Harry, avand un buchet imens in brate.Flavia privea confuza in timp ce prietenii ei se apropiau. Niall, ce era acum in spatele ei, ii sopti sa il priveasca. Ea se intoarce si mai confuza ca adineauri si isi priveste fratele.
-Orice ar fii, fa ce crezi ca e mai bine pentru tine. Ii sopteste usor micul irlandez.
-La ce te referi? Intreaba gingasa fata
-Intoarcete! Ii spune Niall zambind.
Cand Flavia se intoarse, printul era in genunchi, avand o cutiuta in forma de inima, imbracata in catifea rosie, in mana. Niall se alaturase prietenilor sai, acestia fiind si ei ingenunchiati in spatele printului. Fizz era langa Harry, el fiind singurul care mai era in picioare, tinand un buchet de trandafiri rosii.
Flavia privea confuza si socata scena din fata ei. Nu stia ce se intampla si nici cum sa reactioneze. Printul avea niste emotii imense, fiindui frica de reactia ei.
-Flavia, din prima zi in care ne-am intalnit am stiut ca esti speciala. Am stiut ca trebuie sa te tin langa mine cat de mult posibil. Am simtit ceva special. Stiam ca doar tu ma poti ajuta sa ma schimb si sa devin cine trebuie sa fiu. Te iubesc mai mult decat orice pe lume si de aceea vreau sa fac asta acum, de ziua ta. Iubito, imi faci onoarea de a fii alaturi de tine toata viata? Vrei sa fii sotia mea? Intreaba printul emotionat, frica citindui-se in privire si auzindu-se in vocea sa.
Uimirea de pe fata Flaviei era de inegalat. Lacrimile de fericire ii inundau fata din ce in ce mai mult. Respiratia i se incetini brusc apoi devenise accelerata intr-o fractiune de secunda. Nu stia cum sa ii raspunda. Nu stia cum sa ii spuna cat de mult isi doreste sa ii fie sotie. Nu stia cum sa ii spuna cat de mult il iubeste.
Fata i se albii. Si incepe sa isi duca usor mainile la gura. Era prea uimita ca sa spuna ceva.
-Flavia, esti bine? Intreaba Fizz cand ii observa starea.
Fata da usor din cap apoi se aseaza in genunchi in fata lui Louis. Ii ia fata in maini apoi il priveste intens. Isi lua inima-n dinti apoi respira adanc si isi deschise gura.
-As fii mai mult decat onorata sa iti fiu sotie. Te iubesc mai mult decat orice pe lume. Spune ea tare si hotarat alaturi emotiile si uimirea ce ii predominau vocea.
Sala incepuse sa aplaude, in timp printul se napustii la buzele ei. Amandoi tanjau dupa acel sarut, dar acesta nu era ceva obisnuit. Sarutul acesta exprima o noua viata ce urma sa inaceapa de acum. O tuse falsa se auzise in spatele lor, intrerupandu-i pe cei doi indragostiti.
-Nu ai uitat nimic amorezule? Intreaba Niall incercand sa isi opreasca rasul.
-Aaa da. Spune printul rusinat si ii aseaza inelul pe deget (MEDIA).
Lumea aplauda in timp ce camarazii printului isi aratau fericirea pe care o posedau aceasta fiind nascuta in urma acestui eveniment.
-As dorii sa le ofer binecuvantarea mea frumosului cuplu. Felicitari dragii mei. Spune regele mandru.
-Felicitari dragilor. Sunt foarte mandra de voi ca v-ati luat inima in dinti si ati facut acest pas prielnic iubirii puternice dintre voi. Spune regina cu lacrimi in ochi.
-Felicitari fratioare. Sunt mandra de tine. Spune printesa Felicite plangand si imbratisandu-si fratele.
-Ma bucur enorm de mult pentru tine suriora. Ma bucur ca ti-ai gasit iubirea, ca ai gasit pe cineva potrivit tie. Felicitari dragilor. Spune Niall
Sala incepura si ea sa felicite mununatul cuplu, incepand cu prietenii acestora si familiile lor.
Se spune ca o sotie trebuie sa fie mereu ultima alegere, dar in unele cazuri, iti poti alege sotia din a doua alegere.
Vreau sa va spun, ca daca inca nu v-ati dat seama, un mic gest al iubirii adevarate poate schimba intunericul intr-o adevarata lumina.
Helau guys. Sper ca va placut acest capitlol. Imi cer mii de scuze pentru greseli. As fii recunoscatoare daca mi-ati arata parerea despre capitole cu un vot si un comentariu. As vrea sa ii multumesc dragei mele VerucaStyles2 pentru sprijinul acordat si pentru tot ajutorul pe care mi-l ofera. Veruca, iti multumesc ca imi suporti toate toanele si ca ma faci mereu sa zambesc. Te iubesc enorm.
Sper sa ne vedem curand. Bye! [×_×]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...