Zece

6.4K 254 50
                                    

Flavia pov:

Niall intra in camera dar se opreste cand ma vede.

–Ce s-a intamplat surioara?

–Nu mai stiu ce sa cred Ni'.

–La ce te referi?

–La Louis. Acum se comporta de parca ma iubeste iar imediat se comporta de parca as fii un nimeni.

–De ce spui asta? Ce te face sa crezi ca te iubeste?

–Ieri ti-am rugat iubita sa fiu deranjata doar in caz de urgenta, iar el sa stea departe de mine. Totusi, ieri a reusit sa intre si m-a intrebat de ce il tin la distanta. L-am intrepat de ce l-as tine aproape iar el mi-a spus "Pentru ca te iubesc!". Eu ce ar trebui sa cred? Acum doua zile se lingea cu Linda si acum ma iubeste.

–Poate ca se joaca cu tine.

–Daca s-ar juca cu mine de ce mi-ar da asta? Spun intinzand biletul.

Niall incepe sa citeasca mica foaie, privindu-ma adesea. La un moment dat lasa biletul jos si priveste spre usa.

–Tu asteapta aici. Fizz o sa vina imediat la tine. Explica-i situatia si te va ajuta.

–Dar...

–Ai incredere. Eu trec pe partea cealalta si descopar planul.

–Ai grija Ni'.

–Si tu. Si apropo nu mai spune nimanui,ok ?

–Ok.

–Te iubesc Flavia!

–Si eu te iubesc Ni'.

Ma saruta lung si delicat pe frunte. Ii zambesc cu dragoste apoi ma ridic si merg pe bancuta de la geam. Ador sa stau aici si sa privesc in gradina.

Louis pov:

Merg agale spre camera ei. Deschid usa si observ ca nu e singura. Decid sa ascult discutia lor.

-Ai grija Ni'.

-Si tu. Si apropo nu mai spune nimanui, ok?

Ok.

–Te iubesc Flavia!

–Si eu te iunesc Ni'!

Privesc socat de cele auzite momentul in care el o saruta lung si delicat pe frunte. Ea ii zambeste cu dragoste apoi se ridica si se aseaza pe bancuta de la geam. Astept, ascuns, ca Niall sa iasa din camera apoi intru val-vartej in camera ei.

–S-a intamplat ceva Louis? Intreaba privindu-ma scurt, aruncandu-mi un zambet scurt.

–Esti ca celelalte! Esti doar o curva ce vrea faima si avere! Si tu si blondul tau profitor ati vrut doar averea noastra.

–Pot sa-ti explic!

–Nu-i nevoie! Iti faci bagajele si pleci din castel! Nu vreau sa te mai vad vreodata!

Flavia pov:

Louis iese trantind usa nervos lasandu-ma confuza si ranita. Dintre toate persoanele fin lume la el ma asteptam cel mai putin sa imi vorbeasca asa, mai ales dupa cele intamplate de ieri incoace.

Fara sa mai stau pe ganduri ma indrept spre dressing incepand sa imi fac bagajele. Daca vrea sa plec, plec. Nu pot sa ii explic unui om caruia nu ii pasa ce se intampla defapt. Usa de la camera se deschide, iar o voce se aude.

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum