Autor pov.
Flavia fugea dupa liniste in timp ce regele ei incerca sa isi mentina calmul
pentru a nu avea o iesire in fata regatului. Le zambii cetatenilor apoi iesise afara alaturi de Fizz.-Esti bine? Intreaba ea ingrijorata
-Tu ce crezi? Spune el cu vocea sparta.
-Stii ce au vrut sa spuna.
-Stiu, dar puteau sa nu o faca de fata cu tot regatul. Maraie el printre lacrimi
-Stiu cum te simti.
-Nu, nu stii! Stii sentimentul pe care il ai cand parintii tai iti spun sa renunti la propriul copil de ziua ta de nastere de fata cu mii de oameni? Tipa el.
-Stii care sunt regulile.
-Stiu, dar acum sunt rege si asta inseamna ca eu fac regulile. Nu o sa imi omor copilul pentru ca asa a vrut nu stiu ce rege de acum sute de ani. Spune el frustrat.
In timp ce Louis era afara si se descarca, Flavia era pe patul clinicii, lasand-o pe Angie sa isi faca treaba.
Angie privea atent imaginea alb-negru cu micul suflet din pantecul reginei.
-Sarcina merge bine. Nu sunt probleme, cat despre sex, imi pare rau sa iti spun dar o sa ai un baiat! Spune Angie, accentuand ultimele cuvinte cu bucurie
-Stiam eu! Stiam ca e baiat! Off micutul meu stiam eu! Spune Flavia plangand de fericire.
Dupa ce isi aranjeasa rochia fuge sa ii de detaliile si regelui. Nu il gasii in sala asa ca se hotara sa il caute afara. Iesii pe usa si il vedea in bratele unei fete.
-Louis? Intreaba ia suspinand de la plans.
-Iubire, esti bine? Intreaba regele ingrijorat
-Sunt mai bine ca niciodata. Stiam eu Lou, stiam! Spune Flavia sarindu-i in brate regelui
-Ce stiai? Intreaba el nedumerit.
-Stiam ca e baiat Lou. Spune Flavia zambind printre lacrimi.
-E baiat? 《Intreaba Lou》Si ai fost sa aflii singura? Spune el dezamagit.
-Imi pare rau ca nu puteam sa mai astept. E vorba de copilul meu Lou.
-Si ce? Nu e si copilul meu? Crezi ca mie nu imi pasa?
-Sigur ca e si stiu ca iti pasa, dar mai aveam putin si innebuneam daca nu aflam. Mai ales dupa ce au spus parintii tai.
-Doar pentru ca ei au spus asta nu inseamna ca trebuie sa ii asculti.
-Tu chiar nu poti sa eviti o cearta nu? Spune Flavia satula si pleaca.
Nu intelegea de ce regele nu se putea bucura. Nu intelegea de ce se certau pe tema asta. Stia ca trebuia sa il astepte si pe el dar nu putea. Gandul ca ar putea avea o fetita care urma sa fie ucisa cu sange rece la nastere o distrugea.
Nu mai zise nimic nimanui, nici macar lui Niall care tot incerca sa vada daca e bine. Fugii in camera ei unde isi scimba rochia cu o pereche de pantaloni scurti si tricoul luat de la Zayn in ziua in care a incercat sa isi ia viata. Se indrepta cu pasi marunti spre balcon, unde se aseza pe unul dintre fotoliile exterioare. A luat o patura mai groasa pe care o trase peste burtica apoi privii spre cer.
-Hey Jace. A trecut mult timp de cand am vorbit ultima data. Ar trebui sa te pun la curent, nu? Pai l-am cunoscut pe print, si m-am mutat la el. L-am reintalnit pe Niall. Am cunscut-o pe printesa si pe prietenii lui Niall. M-am indragostit de print si il iubesc enorm. Ne-am casatorit in urma cu patru luni. Acum sunt regina si mai sunt si insarcinata. Imi lipsesti mult Jace, foarte mult. Poate ai aflat dar tot o sa iti spun. Era sa vin la tine o data, Bella ma calase cu masina dar mi-am revenit. Totul a fost frumos o vreme pana cand am vrut sa vin la tine. Am incercat sa vin prin acelasi mod prin care tu ai plecat. Zayn, unul din prietenii lui Niall m-a gasit si m-a salvat la timp. Imi doresc ca si eu sa te fii gasit la timp. Poate acum erai aici, cu mine, ajutandu-ma sa trec peste toate. Apropo, Niall s-a casatorit cu printesa Felicite, Mai tii minte cand eram mici si am vazut familia regala la o parada iar dupa asta Niall nu se oprea din a face fantezii cu Fizz? Ne-am distrat mult atunci. Ar trebui sa intru inauntru, e frig si nu ne face bine. Te iubesc enorm, si stiu ca si tu o faci si ca ai grija de mine, de copilul meu si de Niall. Vorbim curand. Te iubesc, nu uita!
In timp ce Flavia isi stergea lacrimile intrand in camera, se lovi de pieptul tare al regelui. Tresarii usor apoi isi dadu-se ochii peste cap mergand in pat. Stia ce urma, si stia ca asta va aduce si mai multe lacrimi. Simplul fapt ca Louis era incapatanat facea totul mai greu, dar daca e greu nu inseamna ca nu e bun.
-Cu cine vorbeai? <intreaba el privind-o cu spranceana ridicata> Si de ce ai stat pe balcon imbracata asa subtire? E decembrie, e Ajunul Craciunului si tu iesi afara in pantalon scurti si tricou. Al cui e tricoul asta? Sunt sigur ca nu e al meu.
-Nu vorbeam cu nimeni. Voiam aer si aveam nevoie de liniste. Zayn, e tricoul lui Zayn.
-Cum nu vorbeai cu nimeni? Vorbeai cu cineva, te-am auzit. De ce ai un tricou de-al lui Zayn?
-Nu vorbeam cu nimeni. Il am de cateva luni, chiar imi place.
-Nu ma mintii. Te-am auzit! Vorbeai cu cineva!
-Vorbeam cu Jace, iar stelele ne ajutau. spune ea lasand privirea in jos scapand o lacrima
-Cine e Jace? Ce stele?
-Jace e cel mai bun prieten din lume si tot odata e fostul meu iubit.
-Daca inca il iubesti pe fostul de ce te-ai casatorit cu mine? intreaba regele indurerat dar puternic
-Pe Jace il voi iubii mereu, imi e ca un frate. Am crescut impreuna. Suntem cei mai buni prieteni, sau cel putin eram.
-Daca era ca un frate pentru tine de ce v-ati combinat?
-Jace a inceput sa ma placa acum 4 ani. Eu nu il iubeam in felul ala. Dupa vreo 6 luni mi-a spus ca ma iueste. Cu cateva zile inainte sa imi spuna ce simte a aflat ca are cancer in prima faza. Stiam ca e el mai bine sa fiu cu el. Dupa 6 luni, a cedat psihic si s-a sinucis. A umplut o cada cu apa rece apoi s-a bagat in ea. In acea zii trebuia sa mergem la spital, cand am ajuns la el l-am gasit mort in cada. spune Flavia plangand.
-Imi pare asa de rau. vino aici. <spune regele lnad-o in brate> Va iubesc enorm, stii asta?
-Si noi te iubim boule. spune Flavia chicotind apoi il saruta.
-Nu sunt un bou....nu?
-Uneori esti, dar esti boul meu.
Helau guys. Ce mai faceti? Imi cer scuze pentru greseli. O sa le corectez crand. Sper ca va place. Va pup si va iubesc. Bye! [x_x]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...