Doisprezece

5.9K 243 22
                                    

Flavia pov:

Ma trezesc dimineata in bratele puternice ale printului. Ma ridic usor si merg la baie. Imi fac rutina si ma imbrac in hainele pregatite aseara. Ma incalt cu balerinii mei negrii si merg in camera mea. Intru in baie si ma machiez cat mai natural apoi imi descalcesc parul si il prind intr-un coc neglijent. Imi iau geanta in care imi pun portofelul, telefonul si un pachet de servetele apoi ies din camera. Intru iar in camera printului si observ ca s-a trezit.

 –Neata.

–Neata. Eu plec, ne vedem mai spre seara.

–Mai stai putin sa ma schimb si vin si eu cu tine.

–Nu-i nevoie.

–Ba sigur ca e. Sunt gata imediat. spune si fuge in dressing apoi la baie.          

Il astept de 15 minute si nu vine. Ce ii ia atat? Pana si eu ma termin mai repede.

–Haide o data Tomlinson! intarzii la munca din vina ta!

–Iarta-ma iubire dar trebuie sa imi fac freza.

–Atunci plec fara tine si freza ta. Spun dur si dau sa ies pe usa, dar o bubuitura ma opreste. Ma intorc robotic si-l vad pe Lou pe jos.

–Ce-ai patit? spun razand

–Ma grabeam sa nu pleci fara mine si m-am impiedicat.

–Ce stangaci esti! spun razand.

–Hahaha! Acum haide, intarzii la munca.

Fara sa mai zic ceva il urmez in tacere, chicotind adesea. Odata iesiti din castel ne urcam in limuzina si pornim spre cafeneaua "Diva's caffe". Privesc pe geam asteptand sa-mi apara curajul. Nu e tocmai locul unde vreau sa muncesc, dar e singurul loc in care m-au angajat instant. Ajungem relativ repede. Imi intorc privirea spre Lou apoi ii spun cu blandete...

–Multumesc ca mai adus!

–Ai grija de tine!

–Si tu!

–Te iubesc Flavia!

–Si eu te iubesc Lou.

Ies din masina si ii fac cu mana apoi intru in cafenea. Merg in vestiar si imi iau sortul apoi merg sa sterg mesele. Bella, proprietara, vine imediat dupa si cheama angajatii la sedinta zilnica.

–Bun, deci azi o sa avem un client special. Totul trebuie sa fie perfect asa ca Flavia tu faci curat in sala, Lilly tu si Logan sunteti la bar iar restul serviti. Ne-am inteles?

–Da sefa! spunem toti in cor.

  –Bun. Si apropo Flavia, tu o sa stai in bucatarie cand vine clientul. Bun, toata lumea la munca, intr-o ora vine clientul!   

Fara sa mai spun nimic merg si ncep sa fac curat in sala. Sala e foarte mare deci o sa imi ia mai mult de o ora sa o curat, mai ales singura.... Am facut curat in jumatate de sala si deja a trecut ora. Clientul trebuie sa vina. Continui sa fac curat cand clopotelul se aude. Cand sa imi intorc privirea spre usa Bella apare si ma prinde de par.

–Ti-am spus ca pleci in bucatarie cand vine clientul. A venit si tu esti inca aici. Nu ma pot face de rusine in fata printului cu angajati ca tine! spune si ma plezneste.

–Las-o in pace Adams! 

–Majestate.....

–Ce cauti aici Louis?

–Voiam sa vad unde lucreazi, iar acum ca stiu nu te mai las sa lucrezi.

–E treaba mea unde lucrez Tomlinson!

–Si e treaba mea sa imi protejez iubita de scorpii ca Bella.                                     

–Iubita? Spune Bella uimita.

–Da Adams, iubita si viitoarea regina. 

–Dar cum? Cand? Ce i-ai facut curvo? Ce vraja? Ce? Zi!

–Se numeste naturalete Bella. E ceva ce tu de multi ani nu mai ai.

–O sa platesti pentru asta. Iti tai din salariu!

–Poti sa-l pastrezi. M-am saturat sa fiu tratata ca un obiect. Sa fiu sclava ta. I-ati banii si ifosele de curva si lasa-ma in pace. Spun amenintator.

–Sunt mandru de tine iubire.

–N-am terminat inca cu tine Tomlinson! Spun dur si il lovesc cu degetul in piept.

–Cine se crede javra asta? Intreaba Bella

–Ma cred o fata normala, si sunt spre deosebire de tine, experiment esuat!

–Ajunge, hai acasa.

–Si zici ca eu sunt curva, dar tu deja ti-ai bagat fundul in castel. Ii vrei doar banii stiu asta. Spune Bella razand

–Chiar daca nu eram impreuna cu Louis, poate tot locuiam la castel.

–Ca servitoare sigur. Spune ea razand ca pofta.

–Nu ca servitoare, ci ca cumnata printesei.

–Ce? Blondul ala sexy e frati-tu? Imposibil!

Clopotelul de la usa se aude usor. Privim toti spre usa si il vad pe Ni' cu fata lui de somnoros!

–Niall! Oh Niall! Tipa Bella.

–Tu cine esti?

–Bella Adams, din liceu, sefa majoretelor si pizda populara. Spun zambind.

–Ah da! Imi amintesc de ea. In fine, Lou mi-a trimis mesaj spunandu-mi ca nu te poate scoate afara din local. Ce e in capul tau surioara?

–M-am saturat ca ea sa-mi faca viata un calvar! M-an saturat sa par proasta si neajutorata! Stiu sa-mi port singura de grija si tu ar trebui sa stii asta! Lasati-ma dracului in pace! Tip si fug din local.

Fug unde vad cu ochii, in final ajungand in parcul de langa casa unde stau parintii mei adoptivi. Merg printre salcami si ajung la micutul lac, locul meu si a lui Niall. Mereu veneam aici.

Poate chiar nu am procedat corect certandu-ma cu Bella, sau cu Niall dar chiar nu mai suport sa se joace lumea cu mine. Am indurat prea mult. Poate chiar incerc sa devin intuneric. Poate trebuie sa o las mai moale si sa las lumina sa lucreze in locul meu.

Lumina se pateaza cu intuneric fara sa-si dea seama. Intunericul se imbina cu lumina. Ambii se schimba, dar oare cine va domina? Lumina sau intunericul?

Hey guys! Scuze ca nu am postat aseara, aveam scris cate ceva dar era prea putin ca sa postez. Sper sa va placa tampenia asta de capitol si iertati greselile. Va pup bye!!!!!

Vanduta regelui «L.T.»Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum