Millie pov.
Intr-o ora e balul. Conform traditiei, dupa dansul noilor veniti, adica al copiilor care sunt prima data la bal, dar si al nostru, familia regala alaturi de ducii oraselor reprezentative sunt prezentate de catre expozantul regal.
Eu mi-am luat o rochie alba, tip printesa, fara bretele si la talie cu o curelusa de pietricele pretioase. Celelalte fete aveau rochii identice, doar culoarea difera.
Liv are rochia gri, Sierra neagra iar Rylei avea rochia rosie. Noah avea un costum format din pantaloni negrii, sacou alb, camasa alba si papion negru.
Restul baietiilor aveau si ei costumul asemanator cu al lui Noah, fiecare avand sacoul de culoarea rochiei partenerei.
Astfel, Jayden avea sacoul negru, Finn il avea gri iar Justin il avea rosu.
Balul a inceput acum 10 minute. Expozantul regal a anuntat dansul noilor veniti iar acum stam toti aliniati pentru a incepe. Ca in fiecare an, noi stam in fata, deschizand dansul.
Muzica se opri, noi terminam facand o reverenta sau plecaciune.Eu si prietenii mei ne retragem in sala cu deschidere la scena. Expozantul incepe sa vorbeasca despre dansul nostru apoi anunta aparitia noastra.
-Dragi cetateni, acum rugam familia regala sa ni se alature la acest bal minunat. Spune exponentul
Intram galant urmandu-i pe mama si tata pe mica scena. Urmaream subtil privirile colegilor si ale profesorilor.
-Acum invitam familia de duci din Doncaster.
Pe scena ni se alatura Niall si Fizzy urmati in de-aproape de Liv si Rylei. Acestia se aseaza in dreapta tatei, iar fetele se aseaza langa noi, in fata parintiilor lor.
-Acum, rugam familia de duci din Bradford sa ni se alature la acest bal minunat.
Acestea fiind spuse, Zayn si Kylie, urmati de Jay si Sierra, apoi se aseaza in drepata lui Niall.
-Invitam familia de duci din Homles Chapel la acest bal minunat.
Pe scena intra Harry si Gaby urmati de fiul lor Finn. Acestia se aseaza in dreapta lui Zayn.
-Rugam familia ducii de Wolverhampton sa ni se alature la acest bal de toamna minunat.
Pe scena intra Liam alaturi de Cheryl si Jus. Acestia se aseaza langa Harry.
Cetatenii aplauda presenta noastra apoi ni se permite sa ne alaturam multimii.
Eu si prietenii mei coboram de pe scena unde se afla tronurile si suntem asaltati de catre colegi.
-Sunteti copii familiei regale? Intreaba Jules, o colega
-Sunteti duci? Intreaba Matt
-Da suntem copii familiei regale si respectiv familiilor de duci. Spun eu elegant
-Si de ce nu ne-ati spus de la inceput? Vrem explicatii. Suntem prietenii vostrii. Cel putin majoritatea.
-Pentru ca vrem o viata normala Caroline. Esti prietena noastra, crede-ma ca voiam sa iti spunem dar nu puteam. Cand cineva afla cine suntem incep sa ne trateze diferit. Ne-am saturat de asta. Spune Noah
-Suntem niste copii. Ne place viata de la castel dar vrem sa fim tratati ca niste copii. Spune Jay
-Mereu am vrut sa mergem la scoala si a trebuit multa munca de convingere pentru a primi aprobarea regelui. Spune Rylei
-Tata e incapatanat, iar cand isi pune ceva in cap reuseste sa ii convinga si pe restul. Mama impreuna cu Fizzy, Kylei, Gaby si Cheryl au fost de acord de la bun inceput dar tata i-a convins pe Harey, Zayn, Niall si Liam sa nu accepte "viata de dupa portile castelului". Spun eu calm
-Nu e usor sa fii copilul unor parinti cunoscuti. Lumea poate fii mai periculoasa. Tata ne povestea ca la varsta noastra a fost rapit de catre o femeie doar pentru a primii bani de la duce. Spune Finn
-Viata de afara e periculoasa pentru noi, de aceea ii avem pe baieti. Ei au obligatia de a ne urmarii peste tot pentru a ne proteja. Spune Sierra.
-Niciodata nu m-am gandit ca viata voastra e asa complicata. Mereu v-am invidiat pentru faima si pentru conditii. Nu credeam ca e asa de greu sa traiesti aici. Spune Tanya
-E frumos sa traiesti intr-un castel dar viata de afara e periculoasa. Nu putem traii inchisi aici. Spune Sierra
Viata se va schimba de acum. La scoala toti vor stii cine suntem. Toti ne vor trata diferit doar pentru ca suntem copii lor. Viata noastra va devenii mult mai grea acum ca stie lumea ca nu mai suntem 'inchisi' in castel.
Tata avea oarecum dreptate. Poate era mai bine daca nu paraseam castelul. Poate viata noastra era mai usoara acum.
Helau guys. Am postat iar. Imi cer scuze pentru greseli. Ne vedem curand. Bye! [×_×]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...