Ignorati videoclipul, doar sonorul conteaza si l-am gasit doar asa...
Dupa o luna
Autor pov.
A trecut o luna de la intamplarea cu Flavia. Mai era o zi pana la nunta, iar ea nu stia nimic. Pana acum a stat doar in salonul cabinetului, avand inca mici probleme cu respiratia. Printul voia sa o surprinda, fiindca ea stia ca nunta lor e dupa nunta lui Fizz cu Niall. Printul s-a ocupat si se ocupa de pregatiri, in timp ce Fizz se ocupa de rochie, coafura, machiaj si buchet. Regele si regina se implicau si ei. Era nunta singurului lor fiu, si era importanta pentru tot regatul.
Totul era pregatit, acum se ocupau de ultimele datalii. Costumul printului era pregatit in camera de oaspeti alaturi de accesoriile necesare si de verighete. Rochia Flaviei era asezata pe un umeras in camera printului alaturi de pantofi si buchet. Hairstylist-ul regal se gandea deja la coafura frumoasei mirese, in timp ce make-up artist-ul isi pregatea paletele, produsele si pensulele.
Toti erau nerabdatori in legatura cu nunta ce va avea loc maine, dar mireasa nu avea nici o emotie. Ea statea acum pe pat, respirand putin mai greu si imaginandu-si cum va fii peste cateva luni la nunta ei.
A doua zi
Toti erau agitati. Nunta era in cateva ore si inca nu era totul gata. Fizz era in salonul Flaviei, tinandu-i companie in timp ce servitorii erau indrumati de print si de rege pentru a termina pregatiriile.
Flavia era confuza, nu stia de ce viitoarea ei cumnata e atat de agitata. Nu intelegea de ce Louis o vizita atat de rar in ultimele saptamani si nu intelegea de ce trebuie sa stea inca in acel salon al cabinetului.
Totul era in ceata, dar nu pentru mult timp. Fizz a deconectat aparatele ce defapt nu ajutau cu nimic si a legat-o pe Flavia la ochii cu o bucata fina de matase.
-Ce se intampla Fizz? Intreaba Flavia si mai cobfuza ca adineauri
-O sa vezi scumpa mea. Spune aceasta si o trage dupa ea spre camera printului.
Dupa un drum destul de lung si intortochiat, cele doua fete ajung in camera printului unde Xavier, haorstylist-ul regal, si Martin, make-up artist-ul regal le asteptau.
-Ai incredere scumpo. Lasa-te pe mana lor apoi pe mana mea. Spune Fizz zambind si indreptandu-se spre scaunul unde trebuia sa stea pentru ca Martin sa isi faca treaba.
Martin o machia pe Fizz, iar Xavier ii facea parul Flaviei. Mai erau in jur de 4 ore pana la nunta. Toti se pregateau, pana si cetatenii.
Printul era emotionat. Statea in fata oglinzii si incerca sa isi aranjeze cravata. Voia ca aceasta zii sa fie minunata, si spera ca Flavia o sa fie la fel de fericita ca si el.
In camera alaturata printului, fetele se pregateau. Xavier si Martin au terminat, iar acum fetele discutau subiectul anterior. Acel subiect de care Flavia era interesata, dar de care nu stia nimic.
-Ok scumpo. E momentul sa stii. Abia acum am dreptul sa iti spun ce se intampla. Spune Fizzy emotionata.
-In sfarsit reusesc sa aflu ce se intampla.
-Iti voi raspunde intrebarilor acum.
-De ce Louis e asa distant in ultima vreme? intreaba Flavia trista
-A foat ocupat scumpo.
-Ce e mai important ca mine? Parca ma iubea!
-Te iubeste, de aceea a fost asa distant. Pentru ca a facut acest lucru.
-Ce lucru?
-Scumpo.....azi e nunta ta. Spune Fizzy zambind pana la urechi.
-Dar cum? Eu de ce stiam ca e abia peste trei luni? Intreaba Flavia bulversata
-Pentru ca Louis voia sa fie o surpriza, acum hai sa iti dam rochia si sa te pregatim pana ce esti perfecta.
Fizz merge in dressing si ia cu grija umerasul pe care se afla rochia de mireasa si cutia in care se aflau pantofii. Fizz alese-se totul si spera ca Flaviei sa ii placa la fel de mult cum ii plac ei.
Fizz o ajuta sa se imbrace apoi ii aranjase voalul si ii puse coronita. Flavia era frumoasa, iar rochia o avantaja de minune.
Flavia se privii in oglinda si ramase placut surprinsa cand isi vazu-se reflexia. Arata chiar minunat, arata ca o adevarata printesa.Printul era deja jos, la altar, in timp ce Niall era la usa Flaviei pentru a o conduce la altar. Fizz deschide usa lasand-o pe Flavia sa iasa.
Niall ramase si el surprins, si cu lacrimi in ochi si zambetul pe buze ii intinse mana Flaviei.
-Arati uimitor surioara. Spune Niall mandru
-Si tu fratioare. Spuen Flavia apucabdu-i mana si pornind spre bosericuta din curtea castelului, unde avea sa se celebreze cununia.
Ajunsi in fata bisericii, Fizz intra anuntand garzile ca mireasa urma sa intre. Vorbise si cu pianistul, si la semnalul ei, acesta incepu sa cante.
Flavia si Niall au pasit cu dreptul, incet si delicat spre altar.-Sa nu ma lasi sa cad! Sopteate Flavia emotionata.
-Niciodata surioara! Sopteste si Niall la randul sau.
Cu fiecare pas, Flavia si Louis erau tot mai aproape de a fii un singur suflet pentru totdeauna. Un singur suflet ce se va naste aici si acum. Un suflet ce va traii o eternitate.
Am reusit sa postez. Scuze ca a durat atat. Imi pare rau pentru greseli dar m-am grabit sa scriu ca sa postez. Ne vedem curand. Bye![×_×]
CITEȘTI
Vanduta regelui «L.T.»
Fanfiction/~/~/NECESITA EDITARE/~/~/ Ea e o fata normala. El e un baiat bogat. Ea e obligata sa munceasca. El e obligat sa devina rege. Ea e vanduta de catre parintii ei. El o cumpara. Ea refuza sa plece cu el. El o ia oricum. Ea plange. El o alina. Ea vrea s...