Ölümüm mü yaklaşmış? Hah güldürmeyin beni. Bu saçma bir kandırmacadan başka bir şey değildi.
Ve ben bunları düşünerek bile listeye inanmadığımı iddaa ediyordum. Kimse öleceğini öğrendiğinde elleri kolları bağlı bir şekilde oturmazdı nasıl olsa.
Natsunun da bana katılıyor olması işime geliyordu çünkü sınıfın yarısından çoğu listenin doğruluğuna inanmış, ona göre hareket ediyordular.
Liste doğru olabilirdi belki ama ben doğaüstü işlere inanmıyordum. Kısaca katil vardı ve bizimle oyun oynuyordu.
Katili yani Tune yi bulursak sorun çözülürdü öyle değil mi? Böylece kimse ölmezdi.
Ama sınıfın davranışları bariz bir şekilde sinirime dokunuyordu.
Jet ve Droyun sürekli ağlayıp Levy ye veda etme çabaları, levy nin mahcubiyeti ve olaya el atan sinirli bir Gajeel.
Normal davranmalarını zaten beklemiyordum ama direk ölümlerini kabul etmeleri bana saçma geliyordu.
Hala olayın etkisiyle dikkati dağılan sınıfı aniden susturdu Erza.
"Tamam kesin şu mırıldanmaları. Hepimiz konuşup belli bir karara varacağız." dedi Erza.
Herkes dikkatle Erzayı izlerken umursamazca iç çektim.
"Bu konuda fikirlerini belirtmek isteyen varsa dinliyorum." dedi Erza dikkatle sınıfı incelerken.
Herkes biraz çekingen olsa da Levy biraz utanarak da olsa konuştu.
"Polise söyleyemez miyiz?" diye sordu.
Bu soru karşısında mırıldanmalar tekrar artarken Erza sertçe masaya vurarak herkesi susturdu.
"Polis konusunda hala kararsızım. Burada söz konusu bir katil sonuçta bizde avucunun içindeyiz." dedi Erza.
"Aptallık etmeyin. Saçma bir oyun listesi için abimi karşıma alamam ben." dedi Natsu sinirle.
"Senin saçma dediğin oyunda biri öldü! Gerçekten öldü Natsu! Bu senin aile meselenden biraz daha önemli." diye itiraz etti Lucy.
Hala olayın etkisinde olduğunu biliyordum. Belirgin bir şekilde Lucy nin mod'u çok düşüktü, çoğu zaman gözlerini boşluğa dikip dalıyordu. Sinirlerinin epey gevşediğini fark etmiştim.
"Max'i bende severdim ve onu korumak için her şeyi veririm ama polisi bu işe katmayın. Kendi başımıza da halledebiliriz." dedi Natsu.
"Peki bunu nasıl yapmayı düşünüyorsun saman kafa?" diye sordu alayla Gajeel.
Herkes Natsuya dönerken iç çekip konuştum.
"Kimse tek kalmayacak, listenin yanına kimin doğum günü sırası geldiğini not edeceğiz ve o kişiyi gün boyu yalnız bırakmayacağız. İşler daha aşılmaz bir boyuta ulaşırsa polisi devreye sokarız." dedim.
Bu söylediklerim herkeste gerilime neden olurken çıt çıkmıyordu.
Aniden Lucy gülmeye başlayınca herkes ona baktı.
Lucy ise kahkahalar atarak gülmeye devam ediyordu.
Natsu sırasını geriye itip kalkarken herkes onları izliyordu.
Gayet sakin bir şekilde Lucy'nin yanına gidip omzuna dokundu.
Lucy karnını tutup gülmesine son verirken derin bir iç çekti hepimizin yüzüne tek tek alayla bakıp konuştu.
"Hayır, hayır..." dedi. Sonra susup gözlerini Erzaya dikti.
"Hiç biriniz anlamıyorsunuz." dedi.
Erza kollarını göğsünde birleştirip gözlerini kıstı.
"Anlat o zaman." dedi sakince.
"Katil bizimle alay ediyor." dedi. Sözlerini durdururken tekrar hepimize baktı.
"Oyun oynuyor bizimle. Herkesi öldürecek gücü olduğunu söylüyor... Bize rağmen." dedi.
Kaşlarımı çattım. Yavaş yavaş Lucy nin söyledikleri zihnimde anlam kazanmaya başlamıştı.
"Düşünsenize biz Jet ve Droy'u korurken; bize rağmen ölürlerle ne olacak? Katil güç gösterisi yapıyor. Max öldüğünde ben de ölebilirdim ama o sıramızı açıkca bize söyledi." dedi Lucy.
Sonra iç çekip elini alnına vurdu.
"Lanet olsun! Nasıl bir belanın içindeyiz biz!" diye bagırdı.
Natsu, Lucy'yi omuzlarından tutup sararken etrafta ölüm sessizliği vardı.
Herkesin düşüncesi ise ortaktı...
"Şimdi biz ne yaparsak yapalım ölecek miydik?"
Tune'nin kim olduğunu kesinlikle kararlaştırdım nsjsks kesinlikle çok uygun biri ve tabikide kim oldugunu söylemicem yani tum karakterleri saysanizda hepsine o degil diyicem snjskskd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°TUNE°
FanfictionTune adı verilen bir listenin önlerine koyulmasıyla ne olduğunu anlamayan sınıf daha da tuhafıyla karşılaşır; Bu listedeki tarihlerin ölüm tarihleri olduğunu fark ederler. Peki bu listeyi kim hazırladı?