Listenin etkisi sınıfta tahmin ettiğimden fazla etki yaratmıştı. Herkes öleceğinin kesin olduğunu kararlaştırmış, hayatlarının son anlarını okulda geçirmemeye niyetlenmişlerdi.
Çoğu kişi (başta jet ve droy olmak üzere) okula gelmiyordu.
Erza doğum günlerinin yanında isimlerin bulunduğu listeleri herkese dağıtmıştı ama buna gerek bile yoktu. Korku bize ezberletmişti bile...
Ölümler içinde en çok korktuğum Gray samaydı. İlk kez Gray samadan sonra doğduğum için pişmandım.
İlk kez Gray samanın doğum gününün gelmemesini istiyordum.
İlk kez... Gray samanın bu sınıfta olmamasını diliyordum.
Ama artık çok geçti. Her şey için...
Bir aralar benim aklımdan geçen polise söyleme düşüncesi bile hayal kırıklığı ile sonuçlanmıştı.
Lucy hafta sonu polisi aramış ve sonraki gün adamın cesedi bulunmuştu.
Katilin bize dediği şey açıktı; oyunu düzgün oynayın, polis bile bana karşı gelemez...
Bu da hepimizin korkması için yeterdi.
Jet ve droyu korumak için her şeyi yapsakta sonuçta koruyamayacağımıza da emindik.
Önümdeki listeye baktım. Düzeltilmiş haline;
TUNE
• 7 ocak.Max
• 8 Şubat. Jet droy
• 9 Mart levy
• 10 Nisan. Gray bicslow
• 11 Mayıs juvia
• 12 Haziran natsu cana
• 13 Temmuz lissanna
• 14 Ağustos gajeel
• 15 Eylül laxus
• 16 Ekim mira
• 17 kasım lucy
• 18 Aralık erza
Benim doğum günümün Gray samanınkinden sadece bir ay sonra olması içimi rahatlatan tek noktaydı.
Çok geç olmadan Gray samanın yanına gidecektim... Sevinmem için önemli bir noktaydı bu.
Hoca zilin çalmasıyla çıkarken başımı kaldırıp ayaklanan sınıfa baktım.
Lucy ye dönüp nasıl olduğuna baktım. Her zamanki çökmüş hali devam ediyordu...
Bu beni üzsede lucy yi düzeltecek hiç bir şey yapmıyordum. Çünkü hepimiz aynı durumdaydık ve kesinlikle bizi rahatlatacak bir şey yoktu.
Lucy gözlerini yerden kaldırıp bana bakınca gülümsedi.
Uzun süredir ilk kez gülümsemesi karşısında şaşırsamda hemen toparlanıp bende gülümsedim.
Levy ve Lissanna yanımıza gelince ikimizde onlara baktık.
Ellerinde bir afiş tutuyordular ama afiş katlı olduğu için içeriğini göremiyorduk.
"Ne oldu?" diye sordu Lucy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°TUNE°
FanficTune adı verilen bir listenin önlerine koyulmasıyla ne olduğunu anlamayan sınıf daha da tuhafıyla karşılaşır; Bu listedeki tarihlerin ölüm tarihleri olduğunu fark ederler. Peki bu listeyi kim hazırladı?