Christoffer Schistad. Florence fejében csak ez a név ugrált össze-vissza, nem tudta onnan kiverni. Újra és újra lejátszódott fejében a szünetben megérkező fiú jelenete, a szigorú arca. Fura, hisz Florence álmaiban sosem volt ilyen szigorú arca. Mindig mosolygott, szenvedélyes volt. A lányban egy rettentően jó kérdés fogalmazódott meg.
Ha álmában meg tudta puhítani, akkor a valóságban is menni fog?
Viszont azt hogyan gondolhatta, hogy a valóságban beszélő viszonyba kezdenek? Naivan gondolkodott, a részletekbe bele sem kezdett.
A következő és egyben első órájuk a lányoknak máris biológia volt, így Noora vezetésével elindultak a laborba.
- Tudjátok ugye, hogy pénteken megint buli? – kérdezte Eva, telefonját bújva.
- Mint minden Nissenbe járó diák. – sóhajtotta unottan Sana.
- Én nem. – szólalt meg Florence. Honnan is tudta volna? Ha nincs olyan szerencsés esetben, hogy ezek a lányok befogadják, talán az összes buliról lemaradna. Pedig kevesen tudják róla, hogy szeret bulizni. Olyankor mindig felszabadultnak érzi magát, kitáncolhatja magából a stresszt, a bajt, a rossz gondolatokat. Úgy táncolhat, ahogy akar, leszarja a bámulókat.
Eva és Vilde egyszerre fordultak a hátuk mögött sétáló lányhoz, és úgy kezdték el rángatni a kezét, miközben sebesen mesélték, hogy a Penetratoros srácok rendezik a legnagyobb és legjobb bulikat, és hogy ott mindig történik valami.
- Várj-várj – állította le a két hadaró lányt egy értetlen intéssel. – Kik azok a Penetratoros srácok?
- Ja, ők a végzősök. Ahogy nekünk is, nekik is van egy buszuk. A Penetratoros srácok a legnépszerűbbek, rajtuk kívül a suli majdnem minden diákján olyan pulcsit lehet látni. A buszuk főnöke William.
- És az ki?
- Aki ma reggel hozta a barátait suliba. – mondta most ezt Noora. Florence-nek rögtön beugrott a szürke kapucnis srác.
- És a mi...akarom mondani a ti buszotokat hogy hívják? – furán hangzott ez a kérdés, hiszen egy buszt nem lehet megszemélyesíteni.
- Russ Bus. Nem valami találó név, de ez is megteszi. Legalább mi nem erőltettünk magunkra kényszeres neveket, mint mások. – mondta Sana.
- A Penetratorosokra gondolsz? – kérdezte tőle Florence. Sana elmosolyodott.
- Rájuk is gondolhatnék. – Sana nem mondott többet. Florence sem vesződött többet a témával, inkább beleegyezett, hogy elmegy a lányokkal pénteken William házába.
Biosz után a lányok kettészéledtek, mivel valakinek matekja következett, a másik csapatnak pedig fizikája. Florence-szel csak Chris tartott, akivel a mai napon nem váltott sok szót, ami bántotta. Bár tudta, hogy ez még csak az első napja a Nissenben, és bármikor lesz esélye beszélgetni vele, őt már most nyomasztotta.
Iskola után a lányok egymással megbeszélték, hogy megint összeülnek a kávézóban, ahol találkoztak először Florence-szel. Bár Florence-nek akadt bőven vendége, a barátai türelmesen vártak rá, mígnem belépett a kávézó ajtaján egypár hívatlan vendég.
YOU ARE READING
s k a m ❧ t h e r e f o r y o u |✔
Adventure❝ kellettem én neked valaha? ❞ ❝ mindig kellettél. ❞ nehezen, de végre egymás közelébe kerültek, és mikor itt lett volna az ideje, christoffer megfutamodott. sokára, de a lány végül rájött - a fiú félt tőle.