elleve

1.5K 116 6
                                    

Hétfőn Florence egy kicsit letörten indult iskolába. Egész hétvégén várta Chris hívását, de az valamiért nem érkezett meg hozzá. Vilde azonnal észrevette a bús lányt, aki viszont nem szerette volna azt mondani, hogy Chris megígérte neki, hogy hívni fogja és mégsem. Ez tőle eléggé picsásan hangzott volna. Ő pedig nem olyan. Kedvesen megrázta fejét és csak annyit mondott, hogy nem szeretett volna iskolába jönni. Mondjuk, melyik diák ellenkezne ezzel? Ők biztosan nem.

- Lányok, én szerintem elindulok órára. A biosz tanárom valamiért eleve nem kedvel, jobb, ha előbb bent vagyok a teremben. – mondta Florence, mire több egyetértő és sajnálkozó bólintást kapott. Míg ő biosszal kezdi a hétfő reggelét, addig Noora és Eva spanyollal, Chris és Sana némettel, Vilde pedig egyedül megy matekra. Nem valami szerencsés.

Belépve a fűtött folyosóra rögtön levette szövetkabátját és szekrénye irányába lépett, ahonnan elővette felszerelését. A lépcső irányából tanárok és diákok lépkedtek, ő is afelé vette irányát, de arra nem számított, hogy háta mögött állnak. Ijedten hátrált, felnézve meglepőjére. Christoffer volt az, és vigyorogva nézett le a nála egy fejjel kisebb lányra.

- Hei. – köszönt neki a lány zavartan. Egy szemébe lógó tincset rögtön füle mögé tett, már amennyire zavara engedni tudta.

- Wow, micsoda akcentus! – nevetett fel Chris. Florence kínosan elmosolyodott, végig a biosz könyvét piszkálva. Nem mert rákérdezni a hétvégéjére, nem akart nyomulósnak tűnni. Hisz mégsem állhat elé csípőre tett kezekkel, kérdőre vonva, miszerint miért nem hívta fel, ha megígérte? Vajon egy lánnyal volt?

Christoffer láthatta a lány hirtelenjében lesápadt arcát, de hogy mégse menjen el mellette szó nélkül, rákérdezett.

- Hova tűnt a paprika piros arcod? Esküszöm, az előbb még láttam. – emelte fel a lány fejét és tettetett ijedtséggel kereste. Florence felnevetett a fiún, aki csak ennyit szeretett volna elérni, és magához húzva hajába puszilt.

- Itt, mindenki előtt?

- Túl sok pletykát hallottam a pénteki bulival kapcsolatban, és nem fogok veled bujdosni, inkább eloszlatom a kételkedő embereket. – mondta. Florence eddig ebbe bele sem gondolt. Vajon miket mondhattak? Róla is szó esett? A verekedésről? Tényleg, arról semmit sem tud. Florence eltolta magától a fiút és alaposan szemügyre vette arcát. A lila foltok már elhalványodtak, viszont az orrán az a seb még mindig ott éktelenkedik.

- Elmondod, hogy mi történt odabent? – kérdezte Florence miközben végigsimított a fiú állkapcsán.

- Az egyik srác kötözködni kezdett az egyik penetratoros sráccal, mi pedig nem hagytuk annyiban az egészet. – mondta el. Florence bólintott egyet. Még mindig nem tudta, hogy kik voltak azok a srácok, de nagyon vadaknak tűntek neki. Már a puszta gondolattól is kirázta a hideg, ha belegondolt abba, hogy mi lett volna vele, ha...

- Ne gondold azt, hogy közülük bárki is hozzád érhet. – fogta két keze közé a lány arcát és minden egyes szavát szájbarágósan adta le neki. – Előbb találom meg őket, minthogy hozzád érjenek. – mondta neki biztatóan, majd egy halvány mosoly kíséretében ajkára nyomott egy óvatos puszit, de ez nem volt elég Florence-nek. Gallérjánál fogva visszahúzta magához a fiút, aki somolyogva fogta megint közre a lány arcát és addig csókolta, míg a lánynak elég nem lett.

Ebédszünet következett egy közös informatika óra után, ami fellélegzés volt a lányoknak. Közösen baktattak át az ebédlőbe, ugyanis ma egyikük sem hozott otthonról kaját, és már éhen haltak. A nagy ablak előtti helyet rögtön elfoglalták, egy valaki mindig volt az asztalnál, hogy ne foglalja el más helyüket, jelent esetben Sana maradt egyedül megannyi cuccal a nyakán. Florence magára vállalta a plusz pénzköltséget, hála jeléből vett Sanának egy pulykás szendvicset, ami igen megkorgatta a muszlim lány gyomrát.

- Szerintetek azért tartanak még bulikat a penetratoros srácok? – kérdezte Vilde, miközben a villájára szúrta fel salátáját.

- Ismered őket. Ezeknek elég egy szemeteskuka is, olyan tömeg lenne ott. – mondta Sana.

- Miért pont szemeteskuka? – emelte fel szemöldökét Eva.

- Mert az összes srác agya a szeméttel érne fel. – Noora és Florence azonnal Sanára néztek, de nem meghazudtolva magát így folytatta: - Attól, hogy ők nagydumásak, az ágyban lehetnek szemetek.

- Sanaaa! – tátotta el száját Florence nevetve.

- Mi van? – harapott egy falatot a lány szendvicséből. – Ez így igaz. Minden fiú ezt csinálja. Megvárja, míg megvan neki a lány, addig-addig osztja az észt és csavarja ujjai közé, míg oda nem kerül a sor, hogy elengedheti magát és olyan mocskosul körbeugrálja a lányt, mint egy pornófilmben.

- Elment az étvágyam. – tette le villáját fintorogva Vilde.

- Szerintem nem ment el az étvágyad, csupán kellemetlenül érint a téma. Mondd Vilde, miért érint kellemetlenül? – nézett rá kíváncsian Sana, miközben tovább fogyasztotta szendvicsét. A többi lány is kíváncsian nézett a szőke lányra, aki szégyenlősen sütötte le szemeit.

- Csak nem értem, hogy mi oka van erre. Ha tiszta szívéből szereti a lányt, nem bánthat vele szemétül. – mondta a lány, akivel többen is egyetértettek. Sana kemény maradt.

- Akkor nem ismerik még olyan jól egymást. – mondta, majd egy utolsót harapva szendvicséből felállt helyéről, felkapta cuccát és otthagyta barátnőit.

- Talán Sana titokban pornót néz? – kérdezte Chris elgondolkodva. Kérdését hatalmas nevetés követte, emiatt többen feléjük fordultak a mozgalmas ebédlőben. 

s k a m  ❧  t h e r e  f o r  y o u |✔Where stories live. Discover now