tjueåtte

1.7K 142 19
                                    

- Chris! Basszus mit mondtam neked a kopogtatásról? Öltözöm – kapott Florence maga elé hirtelen és váratlanul, miközben farkasszemet nézett a somolygó, de összehúzott szemöldökű férfivel.

- Florence, már kétszer szültél. Ha rajtam múlik, még kétszer fogsz. – csapkodta meg lágyan Florence selyemmel eltakart fenekét, miközben a fürdőbe sétált, ahonnan meleg és csodás kókusz illat áradt ki a hálószobájukba.

- És ki mondta, hogy nem fogom rád erőszakolni a kondomot? – állt meg az ajtóban, félvállát nekidöntve kezeit melle előtt keresztezve nézte és várta Chris válaszát, miközben ő nekiállt borotválkozni.

- Ki mondta, hogy szedni fogsz fogamzásgátlót? – vágott vissza borotvával a kezében.

- Már bocsánat, de két gyermekes anya vagyok! Napi szinten emelgetem őket, háromszor főzök, mert mind a hárman mást kértek, kimosom Damian előkéjét és bodyját, mert megint lehányta, aztán felmosok és próbálom elkapni Fridat, aki jégkorcsolyázni szeretne a vizes padlón, és nem szeretném összevarrt szemöldökkel viszontlátni. Szerinted ezután nekem van kedvem a szexhez?

- A szex ugyanúgy kimerít, mint a két kölyök. Legalább egy jót aludnál. – húzott le egy újabb habréteget arcáról.

- Ja, de ha nyögök, Frida állandóan azt hiszi, hogy a szomszéd asszony macskája tüzel. – forgatta meg szemét Florence és ellökve magát az ajtófélfától bentebb lépett a meleg fürdőbe, hogy fogat moshasson.

- Frida úgyis meg fogja tudni, hogy nem tüzel a macska.

- Ha rajtad múlik.. – motyogta Florence, de a szájába vett fogkefével elnyomta mondandóját, mikor Chris lába alá nyúlt és felültette a kagyló mellé, lesöpörve minden női dolgot, miközben Florence azt sem tudta, hogyan fogja vissza sikítását. Christoffer félig borostamentes arca közelkerült Florence fogkrémmel teli szájához. Kettejük szeleburdisága és elkapkodott tettük felborította az egyensúlyukat és megállapodásukat, miszerint reggel és ameddig a gyerekek otthon vannak, semmi szexuális együttlét, tapintások vagy megszólalások elkerülik kettejük figyelmét. Christoffer borotvahabja lecsöppent Florence combjára, fogkrémét pedig kénytelen volt lenyelni, mert igen felnőtt filmbe illő pillanat lett volna, ha az onnan kicsöppen és végiggurul nyakán...

- Eszméletlenül szexi vagy ebben a hálóingben. – súgta Chris a nő nyakába és a habot végigkenve Florence nyakán belecsókolt kulcscsontjába. A hideg hab azonnal felmelegedett nyakán, ahogy Christoffer combján végigsimított és újabb meg újabb csókokat szántott fel nyaka kisebb gödrében. Alsó ajkát beharapva kapaszkodott meg a kagyló szélében és másik kezével túrt bele párja barna hajába, ami az évek során sokszor lett rövidre lenyírva, de most valahogy mégis megakad benne az ujja. Chris nem apásodott el, sem a kór nem ütött meg rajta – jobban fest, mint tizenkilenc évesen, mikor végleg úgy döntöttek, összeköltöznek Florence-szel. Huszonhárom éves korukig abban a lakásban éltek, ahonnan minden kezdődött, majd elköltöztek egy nagyobb családi házba. Florence egy hónappal a költözés után tudta meg, hogy terhes. Frida volt az első, aztán rá két évvel később Damian követte. A két gyerek megszaporázta és megbabonázta a fiatal pár életét, ugyanúgy barátjukét is, ugyanis mind a lányok és mind a fiúk egyszerre szerettek volna keresztanyjuk és apjuk lenni. Florence és Chris hosszasan veszekedtek és gondolkodtak, hiszen ha ők nem, akkor esetleg a keresztszülők megfelelően tudják őket kényeztetni, ha ők nem érnek rá vagy éppen a munkából ki nem látnak. Chris számára William volt az első és utolsó keresztapa ötlet, és innen már kivehetetlen volt Noora, hogy ők legyenek Frida keresztszülei. Most Damianen van a sor, hogy megkereszteljék, de épp ezért ez most is szörnyen nehéz, mint anno a kislányuké is. Mindketten már előre tudják, hogy megannyi álmatlan éjszakájuk lesz, ugyanannyi kezdetleges veszekedés. Florence úgy gondoskodik két életéről, mint az övéről még sosem. A két szeme fénye a mindene, Christoffer egy bajt nem tud felsorolni tíz ujján, mit csinálna másképp. Hiszen Florence Noora mellett csakugyan anyáskodó típus volt, rettentően okos és szorgos, maximalista énjét pedig nagyon reméli, hogy egyik jövevénye megörökölte tőle, mint ahogy Christoffer sármját is.

- Ugye nem gondolod, hogy itt és most leteperhetsz? – motyogta kábultan Florence párja nyakától elhajolva lehunyt szemekkel és eltátott szájjal.

- Nem azt csinálom? – húzta féloldalas mosolyra felduzzadt száját Chris.

- Te éppen azt akarod elérni, hogy lefeküdjek veled reggel nyolc órakkor, mielőtt Noora jönne a gyerekekért. – Christoffer kénytelen volt belátni a tényt, hogy Florence a fejébe lát és meggyőzhetetlen az együttlétről. Florence ellépett feldúlt párja mellett, de még visszaszólt egy pillanatra.

- Azt pedig jobb, ha magadnak intézed el hang nélkül. – pillantott le nadrágjára kuncogva, majd rácsukta a fürdőajtót és kilépett a szobából is.

Florence feje mindenfelé kapkodott. Egyszerre kellett figyelnie lányára és fiára is, aki épp most tanulja, hogyan kapja be egyedül és ügyesen a púpozott kanalat. Megint állán gurult végig a bébikaja, amit már sokadjára törölt le az anyuka. Noora Williammel együtt késett, így fél kilenckor még mindig otthon voltak, a konyhapult teli volt pakolva mindenféle zsírkrétával, amire ha nem figyelt se Frida, se Florence, Damian előkelő szeretettel rágcsálta.

- Anya, apa meddig lesz el itthonról? – kérdezte Frida felkapva fejét színezőjéből. Florence keze egy pillanatra megállt mosogatás közben.

- Apa addigra már itthon lesz, mire ti is visszajöttök Noora néniéktől. – kacsintott rá. Frida mosolyogva visszahajolt.

- Figyelj a fejedre!

- Igen anya – a kislány hanglejtése unott volt, amin Florence csak elmosolyodott. Chris úgy volt, hogy elmegy dolgozni. Mindannyian úgy gondolták, hogy holnapig nem is fogják látni, hiszen mostanában a magánvállalkozásánál a gondok és a szerződések meghozatala valahogy kiméretlenül megsokszorosódott. Florence nem egyszer maradt már fent úgy, hogy nincs mellette párja – mindig megvárta. Meghallgatta, hiszen számára fontos volt az, hogy megosszák egymással gondjaikat, örömüket, lelkesedésüket. Florence fejében ekkor ötlött fel az ötlet – kiveteteti a nagyfőnököt mára. Mégsem azért vannak a kisfőnökök, hogy ne a nagyfőnök kívánságait lessék.

Frida legnagyobb örömére (és meg kell, hogy jegyezzem, a két szülőé is) Noora és William kilencre be is futottak. Noora örömmel vette át a két csöppséget, majd Florence-re odakacsintva „jó hancúrozást" kívánt. Mikor meglátta Christ ingben és nyakkendőben Florence, rögtön elé ugrott.

- Erre nem lesz szükséged ma. – lazította ki a selyemanyagot és húzta le nyakáról. A férfi meglepetten nézett rá.

- Ma betelefonáltam, hogy nem mész be. Velem maradsz ma. Végül is, ezt szeretted volna, nem? – olyan sejtelmesen, olyan halkan és felvont szemöldökökkel beszélt, hogy Chrisnek már nem is volt eszében, hogy tiltakozzon. Végül is, egy családapának és nagyfőnöknek ugyanúgy lehet nagyszerű napja, mint egy családanyának, aki egésznap otthon van, nem? 

V É G E 

Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! 💞👼

s k a m  ❧  t h e r e  f o r  y o u |✔Where stories live. Discover now