Lauren's POV
Do Camz 🐼
Jak tam księżniczko,
jesteś w końcu gotowa?Od Camz
Po pierwsze:
Urocze, że nazywasz
mnie księżniczką.
A po drugie:
Czekasz na mnie dopiero
jakieś 5 minut, jesteś
niecierpliwaDo Camz 🐼
Przepraszam skarbie,
masz rację, na ciebie
mogę czekać długo,
ale poważnie pośpiesz się (:Od Camz
Jesteś niemożliwaDo Camz 🐼
WiemŚmieję się pod nosem i chowam telefon do kieszeni. Prawda jest taka, że nam się nie śpieszy.
Po prostu ona...-Okey, jestem gotowa - moje myśli przerywa głos brunetki.
-Ładnie wyglądasz - mówię po czym otwieram jej drzwi samochodu,
a następnie sama zajmuję swoje miejsce.-Gdzie jedziemy?
-Zobaczysz, z tego co słyszałam, to nie za bardzo cieszysz się, że tu jesteś, dlatego ja - mówię pokazując na siebie - pokażę Ci, że jest tu dużo fajnych miejsc i rozrywek.
A zaczniemy od...-Wesołego Miasteczka - krzyczy gdy widzi duży napis, a ja kolejny raz się śmieję.
-No co? - patrzy na mnie pytającą.
-Nic, nic.
**
-Chcę na to - mówi podekscytowana, idąc w kierunku największej atrakcji.
-O Boże... - mówię w myślach, nim zostaję posadzona w jednym z ośmiu wagoników.
-Następnym razem zabiorę cię do parku - mam nadzieję, że to nie będą moje ostanie słowa.
**
Moje serce zaczyna bić normalnym tempem dopiero, gdy stoję na ziemi.
-Nigdy więcej - krzyczę uciekając jak najdalej tego czegoś.
-Czyżbyś się bała? - żartuje.
-Dla kogoś kto ma lęk wysokości, to jest jak wizyta śmierci - mówię poważnie.
-Trzeba było powiedzieć, że masz lęk wysokości, wtedy nie ciągnęłabym cię na to - mówi zmartwionym głosem, co jest urocze.
-Chciałam żebyś się dobrze bawiła - mówię niepewnie.
-I tak było, zresztą wciąż jest świetnie, a teraz chodź po watę cukrową - dodaje ciągnąć mnie za rękę.
-Jak dziecko - żartuję pod nosem.
-Słyszałam - wystawiam jej tylko język.
**
-To jest świetne - krzyczy, gdy siedzimy na ławce przy scenie, gdzie jakiś amatorski zespół śpiewa swoje piosenki.
-Nie są źli - odpowiadam wkładając kawałek waty do buzi.
-Jezu Lauren, nie znasz się na dobrej muzyce - mówi, ale przerywa gdy pierwsze słowa rozbrzmiewają się
w głośnikach.-Can't believe you're packin' your bags
Tryin' so hard not to cry
Had the best time and now it's the worst time
But we have to say goodbye
CZYTASZ
You Should Talk ⚢Camren PL
FanficGdyby godzina trwała dłużej, to miałabym czas, żeby z tobą pójść... Nie powiem ci jak smakuje noc i tysiąc gwiazd i ciszy blask...