Rica etsem , kitaba başladığınız tarihleri yazabilir misiniz ?Hayat her zaman mutluluğu içerir miydi ? Her yerde , her şekilde mutlu olabilir miydiniz ?
Olamazdık . Mutluluğu her an yanımızda bulamazdık . O yüzden vardı ya kendisi . Yoksa bir mutluluğa sahip olduğumuzu nereden bilecektik .
Düşünüyordum . Benim hayatım mutsuzluk üzerine mi kurulmuştu ?
Elimdeki kumandaya baktım televizyonda gördüklerimle birlikte .
Çok mu pahalıydı ? Son model bir televizyon, onu kırmamı engelleyecek kadar pahalı mıydı ?
Evet pahalı olabilirdi . Ama benim kalbim ondan daha değerliydi .
Televizyonun bir kırığı yenisi ile değiştirilip giderilebiliyordu değil mi ?
Peki ya kırılan kalp ?
Duyduklarıyla tuz buz olmuş , gördükleri ile varlığının farkında olamayacak kadar dağılan kalbim nasıl düzelecekti ?
Beynimde yankılanıyorlardı bütün söylenenler .
"Bugün kameralara öpüşürken yakalanan Jeon Jeongguk ve Krystal Soo Jung'un ilişkisi geçtiğimiz dakikalarda iki ayrı şirket tarafından da onaylanmış durumda . Umarız çiftimiz mutlu bir birliktelik sürer ."
Birliktelik ? Hemde mutlu bir şekilde ?
Onunla mutlu olması gereken kişi o kız mıydı ? Ya da birlikte olması gereken kişi ?
Jeongguk ile birlikte olması gereken kişi eşi değil miydi ? Mutlu olması gereken ?
Peki bu hakların benim elimde olması gerekirken neden karşımdaki televizyonda birbirlerine gülen gözlerini izliyordum.
Jeongguk'un gülen ve sevgi dolu gözleri neden bana değil de ona bakıyordu ?
Tekrardan izlediğim videoya karşı içimdeki nefreti tutmak istemedim .
Ellerimden kayıp gitmiş olan eşimin sevgisine karşı bir televizyon neydi ki ?
Gözlerim sevdiğim adamdaydı hala . Krystal ile birbirine çok yakın olan yüzlerindeydi . Daha fazla izleyemeceğimi bilerek fırlattım yüzüne karşı kumandayı .
Anlık olarak keşke gerçekte karşımda olsa dedim . Keşke gerçekte olsa ve bu televizyon yerine ona fırlatsaydım bu kumandayı . Karşıma alıp paramparça olan kalbimin hesabını sorabilseydim ondan.
Sonra ise her zamanki gibi pişman oldum dediğime . Ben ona zarar veremezdim . Ona bu kadar aşıkken , kalbimi yok etse bile ona zarar veremezdim .
Yere dökülmüş olan televizyonun kırık camlarına döndüm .
" Özür dilerim Jeon . Böyle bir şey yaptığım için özür dilerim ."
Kısık çıkan sesim kendi kulaklarıma zor giderken almıştım telefonu elime .
Hayat her zaman zor kararlar içerirdi . Bazenleri ise kısa sürede verdirirdi hayatınızı değiştirecek kararları .
Okuduğum kitaplardan mıydı bu cümle yoksa gezdiğim ülkelerden mi duymuştum bilmiyordum .
Tek bildiğim şu an bende bunu yaşıyordum . Ve verdiğim karar gözlerimden gelen yaşların sebebiydi işte .
****
" Babacığım ." demişti kız odasının kapısı kapanmak üzereyken .
" Bugün benimle birlikte uyur musun ?"
İnce dudaklarını büzmüş ve gözlerini ağlamaklı yaparak bakmıştı babasına . Aslında böyle yapmasına gerek olmadığını biliyordu . Babası hiçbir zaman kendisini kırmazdı ki .
Hiçbir şey söylemeden kapıyı kapatıp yanına gelip uzanmıştı babası gülen yüzü ile .
" Bakalım benim minik gökyüzüm bugün bana ne anlatacak ?"
Kız ise sadece sıkıntılı bir şekilde içine çekmişti nefesini .
" Bana bir sürü eğitim aldırtıyorsun babacığım . Benim sınıfımda olan kişilerin böyle derslerden haberleri bile yok . Neden ben bütün zamanımı bu derslere veriyorum ?"
Kızının söylediklerine her şekilde hak veriyordu adam. Ama insanlar doğacakları yerleri kendileri seçemezdi ki .
' Ah , benim güzel ve saf kızım . Eminim benim yanımda olmasaydın . Hak ettiğin bütün şeylere erişebilecektin . Seni bu durumda büyüteceğim için çok özür dilerim . Lütfen ileride beni anla ve beni affet ."
Bazenleri düşünceler dışarıya vurulmazdı işte . Vurulamazdı .
" Güçlü olmak için kızım . Anneni görüyorsun değil mi ? Ne kadar güçlü bir kadın . İşte sende güçlü ol diye benim güzel kızım ."
Küçük kız bu zamanlar ileride ne olacağını bilmeden örnek almıştı annesini kendisine .
****
Videonun sonuna gelirken söylemiştim sözlerimin devamını .
" Seni gerçekten sevmiştim Jeon Jeongguk . Gerçekten ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRY ME ? ( Düzenleniyor )
Fanfiction" Sen benim eşimsin!" yükselen sesine cevap yetiştirmek dışında hiçbir tepki vermemiştim . " Yanlış düşünüyorsun Jeon Jeongguk . Benim senin eşin olmayı ne zaman bıraktığımı en iyi sen biliyorsun ." hafifçe gülerek devam ettim konuşmama . " Kandırm...