" Haydi bakalım . Kimler küçük gezimiz için hazır ?"
Hastane de geçen zamanlarımın üzerinde bir hafta geçmişti . Benimde aklıma küçük bir gezinin iyi gelebileceğini gelmiş ve kurumun aklına girmiştim . Şu an ise tam istediğim gibiydi .
Bütün kurum olarak haftasonu çocuklarla birlikte yapmaya karar vermiştik ve şimdi isteyenler karşımda eğlenmek için bana bakıyorlardı .
" Geçin otobüse orada eğlenirsiniz . " diyerek gelen otobüsü işaret ettim onlara . Herkes kendi kafasında takılmaya başlandığında bende kendime dönmüştüm .
" Rebecca Hanım . " bana seslenen kişiye dönmüştü gözlerim .
" Efendim Jacob Bey ? " derken koluna vurmuştum. Jacob , Alexa'nın sevgilisiydi ve sanırsam bu işi almamda ona fazlasıyla borçluydum . Beni kurumuna kendisi almıştı . Çünkü sahibi kendisiydi . Diğer öğretmenler arasında torpil ile geldiğim konuşuluyordu ve doğru olduğundan bende onaylayıp geçiyordum . Açıkçası bu kadar yaşadıklarımından sonra bu kanıma dokunup beni sinir edecek değildi .
" Ne yapıyorsun be !?" bağırırken bende ona karşı gülmüştüm .
" Hadi hadi gel otur ." diyerek yanımı işaret ettiğimde o da gülerek oturmuştu .
" Alexa ile konuştun mu sen bugün bakayım?"
Hayır anlamında kafamı sallamıştım
" Neden ki ? " omuzlarını yukarı kaldırarak cevap vermişti . Benden bir şey gizliyordu . Alexa beni neden arayacaktı ki ? İçime kötü bir his doğmuştu .
Aklıma ilk gelen Jeongguk ile telefonu elime almış ve sosyal medyaya girmiştim . Kendisi bir haftadır sessizdi sosyal medyada ve ona bir şey olmuş olma düşüncesi beni yiyip bitiriyordu . Artık Krystal ile de fotoğrafları çıkmıyordu . Hayalete dönmüştü ve bunun daha kötü hissettirdiğine yemin bile edebilirdim .
En azından gülen yüzünü gördüğümde orada olmayarak bir işe yaradığımı düşünüyordum . Ona bir iyilik yapmanın verdiği mutlulukla yaşıyordum . Ama şuan onunla ilgili hiçbir haber alamadığımda aklımda hep kötü düşünceler oluyordu . Hakkında fazlasıyla endişeleniyor ve de kendime günü rezil ediyordum .
Alexa ise sürekli bana ' Onun için değer mi?' diyordu.
Onun için değmezdi belki de . Belki de yanında başka biri vardı ama bu onunla ilgili değildi ki .
Benimle ilgiliydi . Ben onu seviyordum . Kalbim hala onun için atmaya devam ediyordu . Onunla ilgilenmem artık kendim içindi ona bakarken ilgilenirken bile kendimi iyi hissediyordum .
Onun için değmezdi ama benim için değerdi işte .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARRY ME ? ( Düzenleniyor )
Fanfiction" Sen benim eşimsin!" yükselen sesine cevap yetiştirmek dışında hiçbir tepki vermemiştim . " Yanlış düşünüyorsun Jeon Jeongguk . Benim senin eşin olmayı ne zaman bıraktığımı en iyi sen biliyorsun ." hafifçe gülerek devam ettim konuşmama . " Kandırm...