25

1.9K 134 19
                                    


Kollarımda ki acıyla yavaşça gözlerimi açmaya zorlamıştım. O kadar çok uyku baskın geliyordu ki tekrar gözüm kapanmadan önce gördüğüm tek şey ellerimin acısının sebebiydi. Bağlıydım. Sıkıca.

Bu sefer acıdan olmasa gerek ki açtığım gözlerim hemen kapanmamıştı. Etrafımı incelemeye vaktim olmuştu. İyi bir yerdeydim daha doğrusu zengin bir yerdeydim. Yeşil ve üzerine yapılmış altın sarısı desenli duvar kağıdı ve onun hemen üzerinde ki tablo bile buranın zengin bir yer olduğunun belirtisiydi. Yine burnuma gelmeye başlayan kokuyla gözlerim daha fazla dayananmamıştı.

Üzerinde hissettiğim soğukluk gözlerim aniden açılmıştı. Karşıma baktığımda gördüğüm adam bana sırıtmış ve gitmişti. Ne bok yemiştim de bunlar başıma geliyordu diye düşünmek için acaip geç kaldığımı düşündüm. Zihinsel olarak zarar görmeye başlamıştım. Nedenini bilmiyordum. Zaman kavramını yitirmiştim. Ne zamandır gözlerim kapalıydı bilmiyordum. Gözlerim kapalı olduğu vakitlerde baygın mıydım yoksa uyuyor muydum bilmiyordum. Soğuk suyun üzerimde hissettirdiği titreşimle biraz olsun ısınmak istemiştim. Fakat yine olmamıştı. Sanki benim üzerime yanlışlıkla soğuk su dökmüş gibi geri uyutmuşlardı. Lanet olasıcalar madem geri uyutacaksınız neden su dökersiniz. Üşüteceğim şimdi.

Kendi kendime gözlerimi açmıştım bu sefer. Fakat açmak ne kadar doğru bir eylem olmadığını kanıtlamıştı bana karşımdaki kişiyi görünce.

'Siktir.'

*********

İyi geceler hepinize

MARRY ME ? ( Düzenleniyor ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin